The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kävin ostaa illalla pitsaa ja mies ei syönyt omaansa vaan ottaa sen huomenna töihin. Se oli vähän huolissaan pitsastaan jos yöllä oon hereillä ja alan himoitsemaan sen eväitä. Nauroin että en nyt ohan niin possu ole, mutta en tiiä nyt, hirveen hyvälle se tuoksuu tuolla kaapissa... :snotty: Huomaiskohan se jos pitsalaatikosta häviää lätty ja tilalle tulee eväsleipiä.. :confused:
Sanot vaan, et vauva sano ettei se tuu ikinä ulos, jos ei saa pitsaa :saint:

• Tykkää
Reactions: IhQ
Sanot vaan, et vauva sano ettei se tuu ikinä ulos, jos ei saa pitsaa :saint:
Mä luulen että se vauva on tajunnut että niin kauan kun jaksaa kohtukämppää, saa pitsaa. Se on elänyt ennenkin ?ja muistaa että syntymän jälkeen alkaa maitovellikuuri for a long long time...

Nyt mua nukuttaa, kun nukahdin vihdoin yöllä ja herätyskello pärisi ihan liian aikaisin..

Hiipivää sumuisen utuisaa huomenta ja uuden viikon uteliaisuutta kaikille :)

Maanantaiksi pehmeetä menoo talossa heti aamuseltaan, me kaikki taidettiin nukkua pumpulissa :)...

Vaikka aurinkoa ei vielä näy tuon sumuverhon vuoksi, niin - tee itsestäsi tämän päivän aurinko ja anna hymysi valloittaa koko maailman. Päivä sujuu helpommin kohti maaliaan siten :). Eli - keep calm and carry on smiling :kiss:

Ja koska päivän aloitus on samettisen sumuista ja pehmeetä höttöö :), niin laitan viikon aloittajaksi tämän todella kauniin ja koskettavan laulun:
N. K. Cole - Nature Boy
https://youtu.be/rtOvBOTyX00

...ja Laura - sulle hurjasti tsemppijaksuja :hug: :)...viimeiset päivät ovat niin voimille käyviä kaikilla tapaa, eikä se kärsivällisyyskään silloin mikään hyve ole :snotty: *erehtyy hetkeksi muistelemaan*...

Ota, jos mahdollista, rennosti :).

• Tykkää
Reactions: (Laura)
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30799169:
Menkää pihalle
Mene sinä ja laita kuvia miltä näyttää =)

Kaupassa käyty jo. itkin äitille että lähde kantamaan kauppatavaroita. Vissiin lapsensa tuntee kun otti miesystävänsäkkin mukaan. Sanoi sille ettei minun kanssa selviä kaupasta ilman että on vähintään 5 kassia ruokaa mukana. Mutta kasvava vatsa tarvii energiaa!!!

IhQ
:wave: Iltapäiviä.
Kävi ilmi ettei työpaikka-arvioitsijat ehkä olleet saanu ees miun s-postia suoritussuunnitelmaa koskien. No, nyt on aineisto ainakin laitettu heille, ihan face to face. Kattoo mitä ne nyt sanoo.
Ja joo, en kovinkaan aktiivisesti kyllä itekään s-postieni perään kysellyt kun paikan pomolla (toinen arvioija) on ollu semmoinen kiirus koko ajan että sen näkee vilahtavan jossain ja sit on liian myöhäistä.

No sehän oli lyhyt hetki. Lähden sairaalaan ja jos tilanne on "kypsä" niin saan käynnistyksen tänään. Jos ei kuulu tai näy, niin olen kiljumassa "ei ikinä enää, tämä on sinun syytä"miehelle..

Päivää (huomenta). Eka yövuoro jo selätetty, enää 3. kiitos sille, joka keksi vapun nii ei tarvii viittä yötä tehä :D
Kävin tossa tarkastuttamassa näköniki ja nyt sitte elämäni ekat monitehot olis tuloillansa. Vaikken niitä periaatteessa tarvii nii tultii lääkäri kans siihe tulokseen, että ne pelkät lukulasit tulis jäämään sinne laatikkoon niinkuin niil vanhoille kävi. Ja voin sit leikkiä fiksua useemmin ku kirja kourassa :D

Tsemppiä Lauralle, vaik tais kyllä jo mennä ähisee. :hug:

No sehän oli lyhyt hetki. Lähden sairaalaan ja jos tilanne on "kypsä" niin saan käynnistyksen tänään. Jos ei kuulu tai näy, niin olen kiljumassa "ei ikinä enää, tämä on sinun syytä"miehelle..
Voi Laura, Laura!!! *tohkeissaan toisen puolesta*

Hirmuisasti lykkyä matkaan :) :hug: :kiss:!! Me jäädään kaikki jänskäpänskäilemään tänne, joten toivottavasti et naamaasti täällä tänään näytä....:)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä