The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ostin kana-taco salaatin kun oli puoleen hintaan et pitäsköhän syödä se vaikka ei ole nälkä et ees jotain tulis syötyä. Jos keittäis pastaa siihen hiukan lisäks. Väkisin syönti ei kyllä ole kauheen mukavaa mutta kolmas päivä jo kun ei oikeen oo syönyt niin pikkusen heikko olo rupee olemaan.
 
Ostin kana-taco salaatin kun oli puoleen hintaan et pitäsköhän syödä se vaikka ei ole nälkä et ees jotain tulis syötyä. Jos keittäis pastaa siihen hiukan lisäks. Väkisin syönti ei kyllä ole kauheen mukavaa mutta kolmas päivä jo kun ei oikeen oo syönyt niin pikkusen heikko olo rupee olemaan.
Syö edes vähän vaikka väkisin. Tiedän mitä se on.
 
Ostin kana-taco salaatin kun oli puoleen hintaan et pitäsköhän syödä se vaikka ei ole nälkä et ees jotain tulis syötyä. Jos keittäis pastaa siihen hiukan lisäks. Väkisin syönti ei kyllä ole kauheen mukavaa mutta kolmas päivä jo kun ei oikeen oo syönyt niin pikkusen heikko olo rupee olemaan.
Syö väkisin edes vähän. Se on syvältä, mut pakko. Itse olen tässä viikon sairastanut ja syöminen on just sitä kun kipeenä - väkisin ja olemattoman määrän, mut ei syömättäkään elä.
 
laita polvipitunen nahkarotsi

näin tänään kaupungilla noin 25...30 naisen jolla oli sellanen ja jalassa valkoset korkeakorkoset saappaat

vitsi että oli pantavan näkönen
Mulla oli joskus semmonen rotsi. Ukkokulta ja kakarat tuumasi ettei puutu kuin hihamerkki ja koppalakki. Ilkeään sävyyn hyräilivät jotain yyyber alles-laulua.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä