Ei menetä mitään vaikka on välillä poissa täältä.:wave:
Pikainen vilkasu etusivulla kertoo, et mikään ei näemmä muutu palstalla vaikka pois välillä olisikin.
Ei menetä mitään vaikka on välillä poissa täältä.:wave:
Pikainen vilkasu etusivulla kertoo, et mikään ei näemmä muutu palstalla vaikka pois välillä olisikin.
Juu. Kieltämättä aika lohdullinen (?) ajatus, on ainakin jokin juttu mikä ei muutuAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30766341:Nii se vaan on
Syö edes vähän vaikka väkisin. Tiedän mitä se on.Ostin kana-taco salaatin kun oli puoleen hintaan et pitäsköhän syödä se vaikka ei ole nälkä et ees jotain tulis syötyä. Jos keittäis pastaa siihen hiukan lisäks. Väkisin syönti ei kyllä ole kauheen mukavaa mutta kolmas päivä jo kun ei oikeen oo syönyt niin pikkusen heikko olo rupee olemaan.
Syö väkisin edes vähän. Se on syvältä, mut pakko. Itse olen tässä viikon sairastanut ja syöminen on just sitä kun kipeenä - väkisin ja olemattoman määrän, mut ei syömättäkään elä.Ostin kana-taco salaatin kun oli puoleen hintaan et pitäsköhän syödä se vaikka ei ole nälkä et ees jotain tulis syötyä. Jos keittäis pastaa siihen hiukan lisäks. Väkisin syönti ei kyllä ole kauheen mukavaa mutta kolmas päivä jo kun ei oikeen oo syönyt niin pikkusen heikko olo rupee olemaan.
Kelpaamää voin kyllä antaa kyydit jos tämmönen vanhakin kelpaa
siis auto...
Kelpaa
Mun on turha ees pyytää kun oon niin kauhee ihminen.mää voin kyllä antaa kyydit jos tämmönen vanhakin kelpaa
siis auto...
toki pääset jos lupaat olla siivosti tuhmastiMun on turha ees pyytää kun oon niin kauhee ihminen.
Ainahan minä :saint:toki pääset jos lupaat olla siivosti tuhmasti
okke, katotaan jos se suostuu "käynnistymään"Ainahan minä :saint:
okke, katotaan jos se suostuu "käynnistymään"
Mulla on keltainen ja oranssi, ihan siitä riemusta että helvetillinen pimeys on taas selätetty ja kohta saattaa ilmakin lämmetäMiten voi kivat mustat kevät/syksy takit olla näin kiven alla?!
laita polvipitunen nahkarotsiMiten voi kivat mustat kevät/syksy takit olla näin kiven alla?!
tällänen lyhyt ja paksu ei näytä hyvältä sellanen päällälaita polvipitunen nahkarotsi
näin tänään kaupungilla noin 25...30 naisen jolla oli sellanen ja jalassa valkoset korkeakorkoset saappaat
vitsi että oli pantavan näkönen
Mutta mä tarviin mustan,ei ole yhtään mustaa takkia tällä hetkellä. Tai on mutta ikivanha ja kulunut.Mulla on keltainen ja oranssi, ihan siitä riemusta että helvetillinen pimeys on taas selätetty ja kohta saattaa ilmakin lämmetä
eläpä sano, just taskuveenuksella tollanen yhdistelmä onkin erityisen :lääh:tällänen lyhyt ja paksu ei näytä hyvältä sellanen päällä
no varmaan jollain annaabreu taskuveenuksella joo mut ei kyllä mulla.eläpä sano, just taskuveenuksella tollanen yhdistelmä onkin erityisen :lääh:
sää et taida tänään uskoa mtn?no varmaan jollain annaabreu taskuveenuksella joo mut ei kyllä mulla.
Mulla oli joskus semmonen rotsi. Ukkokulta ja kakarat tuumasi ettei puutu kuin hihamerkki ja koppalakki. Ilkeään sävyyn hyräilivät jotain yyyber alles-laulua.laita polvipitunen nahkarotsi
näin tänään kaupungilla noin 25...30 naisen jolla oli sellanen ja jalassa valkoset korkeakorkoset saappaat
vitsi että oli pantavan näkönen