Parempi myöhään kun ei milloinkaan?Mää oon aina käsittäny et kondomia pitäs käyttää ennen ku niitä lapsia on
Parempi myöhään kun ei milloinkaan?Mää oon aina käsittäny et kondomia pitäs käyttää ennen ku niitä lapsia on
Sama homma, verhot lipes tuolin karmille kun tuli räntää.. aikeena oli kevätverhot..Narttulassa ahistaa pihaa koristava valkoinen kerros. Ahistaa siinä määrin, että pistän verhot kiinni ja otan lasillisen vino blancoa. Tai ees kupillisen kahvia.
Täällä öööh... aksulassa? tulee just semmoista valkoista sontaa jota ei toivois. Valkoista sohjoa, joka näyttää lumelta, mutta on päälleastuessa sama kuin järvessä kävelisi.Narttulassa ahistaa pihaa koristava valkoinen kerros. Ahistaa siinä määrin, että pistän verhot kiinni ja otan lasillisen vino blancoa. Tai ees kupillisen kahvia.
Hyyhmikselle oon nähny lähetettävän terveisiä Kattilaan, se on hauskaNyhämmä vasta hokasin.
Palstalta löytyy mielenkiintoisen kuuloisia paikkoja, kuten
- kirahvila
- kissala
- tinkula
- ruutila
- alkumetsä
- kyöpelinvuori
- majurila
- ramonala
- poikalan tyttökoulu
jne... paikannimiä jäi mainitsematta, anteeksi.
Mutta asiankannattajala. Se ny ei kuulosta oikein miltään ja on sananakin hankala lausua. Ilmankos täällä ei ole jonoa ovella.
Jälkiehkäisyllä on rajansa.Parempi myöhään kun ei milloinkaan?
Jälkiehkäisyllä on rajansa.
Ei oikein onnistu työntää takaisin sinne mistä on tullutkin.
Jotenkin veikkaan, että seittemänkymppinen äitini ei ideasta tykkäisi yhtään.
Voisin uskoa, ettet säkään sinne erityisen mielelläs pyrkisiJälkiehkäisyllä on rajansa.
Ei oikein onnistu työntää takaisin sinne mistä on tullutkin.
Jotenkin veikkaan, että seittemänkymppinen äitini ei ideasta tykkäisi yhtään.
Tottapa töriset.Voisin uskoa, ettet säkään sinne erityisen mielelläs pyrkisi
Ei yhdestä päivästä tai edes muutamasta tartte olla huolissaan.Minne lien ruokahalu taas kadonnut,ei maistu mikään Väkisin yritän survoo jotain suusta vattaan mutta tiukkaa tekee.
Mitkä nuo on :Ojoo, näillä kilsoilla ei haittaa vaikka naisellaki olis ollu jo räystäänpuotukset
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30749545:Mitkä nuo on :O
:O ei pysty... ei kykene.... edes kuvittelemaannainenko tullee siihen ikkään niin sillä käpristyy vitunhuulet sissäänpäin
voit kuvitella mikä luisto siellä on kun ekan tuuman matkalla on vankka viidakko
Joo. Toi aikanaan loppuu. Vaikka nätti naarasotus saattaa kääntää pään, mutta se on vaan vilkaisu. Mies ei o terve jos ei vilkaise.joo, näillä kilsoilla ei haittaa vaikka naisellaki olis ollu jo räystäänpuotukset
*potkaisee* Siinä sulle voimat :vampire:Antakaa mulle voimaa lähettää muutama kesätyöhakemus, ja tehä tän päivän vatsalihastreeni. Sen enempää en vaadi.
Kenties parempi niin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30749559::O ei pysty... ei kykene.... edes kuvittelemaan
May the Force be with you.Antakaa mulle voimaa lähettää muutama kesätyöhakemus, ja tehä tän päivän vatsalihastreeni. Sen enempää en vaadi.
Pystythän... ainaskin kuvittelemaan.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30749559::O ei pysty... ei kykene.... edes kuvittelemaan
Omakohtasta kokemusta?nainenko tullee siihen ikkään niin sillä käpristyy vitunhuulet sissäänpäin
voit kuvitella mikä luisto siellä on kun ekan tuuman matkalla on vankka viidakko