The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joillain tytöillä on siinä määrin poikamaisia piirteitä, että kyllä semmoisen viikari kelpuuttaa kaverikseen rakentamaan lauttaa tai puumajaa. Vaik periaatteessa tytöt on ihan yöks.
Mää olin naapuruston kersoista se joka kiipes aina korkeimmalle puuhun, ja pääsin yleensä aina jätkien kanssa leikkimään kun en pelänny öttiäisiä ja pyssyleikkejä. Mut sit kun äiti osti mulle punaset kumpparit eikä mustia, niin sit mua ei enää otettu mukaan leikkeihin.

En ole katkera, mutta kuitenkin..

Mää ja mun sisko ollaan menty tenavina makaamaan vesiojaan. Koska me leikittiin et kurikset on sukelluspuku. Syytän siskoa kaikesta, ku se on meistä vanhempi :xmas:
...ja mut on saparopäisenä villikkona ripitetty niin pystyyn kuin olla ja voi ihan vaan sen takia, että otin koko sydämellä ja kropalla riemun irti kaikkien aikojen suurimmasta ja syvimmästä kuralätäköstä :snotty:...muistan vieläkin miten olin nirvanassa lähestulkoon kun juosta vemputin sitä lätäkköä edes takas päästä päähän kuravermeissäni ja miten valtaisan hauskaa se oli :D

Syytän siitä rippisaarnaamisesta sitä lätäkköä. Vermeissä ei ollut mitään vikaa vaikka olinkin aivan kuravedessä kaikkia vaatteita myöten, sen sijaan mitäs ihmettä se lätäkkö siinä rupes niin kovin roiskumaan.....:xmas: :D

Onneksi ipanoitten myötä tässä on saanut päästä uudestaan tuohon litsislätsis- roiskintaan mukaan :)

Tottapa töriset. Pepin majanrakennuspuuhiin on todella hankala päästä mukaan. Ei-liian-aikuisiksi kasvaneet Pepit kun eivät kelpuuta ketä tahansa.
...ja mä oon niin sata varma siitä, että ei mene kauaakaan, kun saan olla jälleen todistamassa tilannetta, missä meijen tirpana - ja mahdollisesti tuo nuorimmainen vellos - roikkuu nurin kurin tai villekallellansa jostain kohtaa housuistansa tai takin helmuksistansa kiinnitettynä jossakin omppupuissamme :D...ja silloinkin se syy on siinä saaplarin puussa :D

Ei menekään jos ei toi kirahvilassa oleva vatsatauti vie petipotilaaksi. Muutoin kissalan jälkikasvu kuulostaa ihan tervehenkiseltä.
...voi apua, siinä on kyllä sellainen tauti että sitä ei halua eikä toivo kenellekään. Ei edes sille vihamiehellensäkään. Eli tässä osoitteessa jatketaan väistelemistä parhaan kykymme mukaan...eli jännäkakkamomenttiahan tämä on. Tuota kun on kuulema liikenteessä näilläkin leveysasteilla.

Kirahvilaan :hug:

• Tykkää
Reactions: kahvikirahvi
...v

Kirahvilaan :hug:
Nyhämmä vasta hokasin.

Palstalta löytyy mielenkiintoisen kuuloisia paikkoja, kuten
- kirahvila
- kissala
- tinkula
- ruutila
- alkumetsä
- kyöpelinvuori
- majurila
- ramonala
- poikalan tyttökoulu

jne... paikannimiä jäi mainitsematta, anteeksi.

Mutta asiankannattajala. Se ny ei kuulosta oikein miltään ja on sananakin hankala lausua. Ilmankos täällä ei ole jonoa ovella.

Nyhämmä vasta hokasin.

- kirahvila
- kissala
- tinkula
- ruutila
- alkumetsä
- kyöpelinvuori
- majurila
- ramonala
- poikalan tyttökoulu

Mutta asiankannattajala. Se ny ei kuulosta oikein miltään ja on sananakin hankala lausua. Ilmankos täällä ei ole jonoa ovella.
...eikä kun sulla meni toi viimonen aivan päin mettiä. Sehän on se Eemelilä =)

Ja katopas - heti kuulosti paaaaljon paremmalta!

Nyhämmä vasta hokasin.

- savanni
- kissala
- tinkula
- ruutila
- alkumetsä
- kyöpelinvuori
- majurila
- ramonala
- poikalan tyttökoulu

Pieni korjaus.

Nyhämmä vasta hokasin.

- kirahvila
- kissala
- tinkula
- ruutila
- alkumetsä:)
- kyöpelinvuori
- majurila
- ramonala
- poikalan tyttökoulu

PAHVI:LOL: :)heart:)

...vaan miepä lähden keittiöön huseeraamaan jotakin. Mulla oli selvät sävelet - perunoita ja makkarakastiketta + salaattia. Olin - tolvana :headwall: - jättänyt lenkin tohon näkysälle. Ja siitä sitten alkoi...

Yks ei tykkää, ei niin mitenkään päin makkarasta. Toinen ehti huikata että ei päivälliseksi ainakaan mitään perunasta. Ja toi kolmas sitten....

No niin *seesteisenä ja hyyyyvin rauhallisena* :xmas:....oookooo. Meillä onkin tänään poikkeuksellisesti hernekeittopäivä. Se syö, jolla on nälkä. Saa olla ilmankin.

Eli lähden onkimatoilemaan nyt. Ja sen kunniaksi tyrkkään eetteristä ulos tuommoisen:
Daft Punk - Get Lucky
https://youtu.be/h5EofwRzit0

Ollanpas sitten onnekaina *ketkuttaa ja vemputtaa ja kuluttaa villasukkien pohjia pirueteissa* :D....näkyillään :wave:

Mä teen nyt perinteiset.

Heitän tiskit koneeseen, pyyhin pöydät, kerään lelut ikea-kassiin ja viskaan likan huoneeseen, suljen khh:n oven ja lakasen eteisestä hiekat.
Sit käyn soffalle, nostan koivet ylös ja yritän näyttää hirmu voipuneelta kun ukko tulee kotiin.
Se
ei yhtään arvaa että mä oon koko päivän kattellu huonoja youtube-videoita ja juonut pannukaupalla kahvia :D

...eikä kun sulla meni toi viimonen aivan päin mettiä. Sehän on se Eemelilä =)

Ja katopas - heti kuulosti paaaaljon paremmalta!
En tiedä viitiskö kertoa mutta kerron kumminkin.
Nuorempi poikani on oikealta nimeltään Eemeli. Ihan Lindgreiä.

Kaikkien lasteni nimiin liittyy tarina.
Esikoislikka sai kutsumanimensä lisäksi mummoni ja rouvani mummon nimet. Kutsumanimensä valintaan vaikutti hurjasti se, että sen niminen tyttö oli paras kaverini kun olin noin kolmevuotias.
Vanhempi poika sit ihan sarjakuvapojan mukaan nimettiin Lassiksi. Toinen nimensä on kummisetäni nimi ja kolmas on ihan suoraan taas Lindgrenin kirjasta.
Nuoremmalle pojalle sit ei ollut hirveesti nimivaihtoehtoja, koska jos isoveli on Lassi, niin pikkuveljen on oltava Eemeli. Kaksi muuta nimeään rouva vaan ilmoitti, enkä tänä päivänä tiedä mistä ne ovat peräisin.
Kuopuslikan yksi on ihan omansa, mutta toinen on kotoisin Lindgreniltä ja on yllättäen Peppi. Kolmas on rouvan vaatima satuprinsessa.

Niinpä mulla ihan tosiaan on jälkikasvuna sekä Eemeli, että Peppi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä