No mut eihän sitä siinä vaiheessa lasketa! (jotain etua siitäkin että on masokisti)Joo. Voin kertoa, että miestä saattaa hitusen harmittaa jos naisella on istumaosio hellänä... liiasta polkupyöräilystä.
No mut eihän sitä siinä vaiheessa lasketa! (jotain etua siitäkin että on masokisti)Joo. Voin kertoa, että miestä saattaa hitusen harmittaa jos naisella on istumaosio hellänä... liiasta polkupyöräilystä.
Mää olin naapuruston kersoista se joka kiipes aina korkeimmalle puuhun, ja pääsin yleensä aina jätkien kanssa leikkimään kun en pelänny öttiäisiä ja pyssyleikkejä. Mut sit kun äiti osti mulle punaset kumpparit eikä mustia, niin sit mua ei enää otettu mukaan leikkeihin.Joillain tytöillä on siinä määrin poikamaisia piirteitä, että kyllä semmoisen viikari kelpuuttaa kaverikseen rakentamaan lauttaa tai puumajaa. Vaik periaatteessa tytöt on ihan yöks.
...ja mut on saparopäisenä villikkona ripitetty niin pystyyn kuin olla ja voi ihan vaan sen takia, että otin koko sydämellä ja kropalla riemun irti kaikkien aikojen suurimmasta ja syvimmästä kuralätäköstä :snotty:...muistan vieläkin miten olin nirvanassa lähestulkoon kun juosta vemputin sitä lätäkköä edes takas päästä päähän kuravermeissäni ja miten valtaisan hauskaa se oliMää ja mun sisko ollaan menty tenavina makaamaan vesiojaan. Koska me leikittiin et kurikset on sukelluspuku. Syytän siskoa kaikesta, ku se on meistä vanhempi :xmas:
Kah, en ollutkaan perehtynyt.Märkäpukuhan on just semmoinen, jonka sisään vesi pääsee. Se vaan eristää lämpöä.
Kuivapuku on tuote jota kaipaat.
Tottapa töriset. Pepin majanrakennuspuuhiin on todella hankala päästä mukaan. Ei-liian-aikuisiksi kasvaneet Pepit kun eivät kelpuuta ketä tahansa....elikäs siis hyvinkin peppimäisiä piirteitä ...että se voi hyvinkin olla niin että pojilla on tekemistä päästä mukaan peppimausteita omaavan tytön majanrakennuspuuhiin
Kokovartalokondomi? Solmitaan jalkopäästä.Kah, en ollutkaan perehtynyt.
No, sama sen väliä.
Kyllä tuo ipana saa sen sisäpuolelta jollain ilveellä lutattua kumminkin
Mää oon aina käsittäny et kondomia pitäs käyttää ennen ku niitä lapsia onKokovartalokondomi? Solmitaan jalkopäästä.
Tuli mieleen vanha juttu.Kokovartalokondomi? Solmitaan jalkopäästä.
...ja mä oon niin sata varma siitä, että ei mene kauaakaan, kun saan olla jälleen todistamassa tilannetta, missä meijen tirpana - ja mahdollisesti tuo nuorimmainen vellos - roikkuu nurin kurin tai villekallellansa jostain kohtaa housuistansa tai takin helmuksistansa kiinnitettynä jossakin omppupuissamme ...ja silloinkin se syy on siinä saaplarin puussaTottapa töriset. Pepin majanrakennuspuuhiin on todella hankala päästä mukaan. Ei-liian-aikuisiksi kasvaneet Pepit kun eivät kelpuuta ketä tahansa.
Ei menekään jos ei toi kirahvilassa oleva vatsatauti vie petipotilaaksi. Muutoin kissalan jälkikasvu kuulostaa ihan tervehenkiseltä....ja mä oon niin sata varma siitä, että ei mene kauaakaan,
...voi apua, siinä on kyllä sellainen tauti että sitä ei halua eikä toivo kenellekään. Ei edes sille vihamiehellensäkään. Eli tässä osoitteessa jatketaan väistelemistä parhaan kykymme mukaan...eli jännäkakkamomenttiahan tämä on. Tuota kun on kuulema liikenteessä näilläkin leveysasteilla.Ei menekään jos ei toi kirahvilassa oleva vatsatauti vie petipotilaaksi. Muutoin kissalan jälkikasvu kuulostaa ihan tervehenkiseltä.
Penis on se josta naiset tykkää, mulkku on se joka sitä kantaa.Tuli mieleen vanha juttu.
Mitä eroa on peniksellä ja mulkulla?
Penis on se pikkujuttu joka on kiinni mulkussa.
Nyhämmä vasta hokasin....v
Kirahvilaan :hug:
...eikä kun sulla meni toi viimonen aivan päin mettiä. Sehän on se Eemelilä =)Nyhämmä vasta hokasin.
Palstalta löytyy mielenkiintoisen kuuloisia paikkoja, kuten
- kirahvila
- kissala
- tinkula
- ruutila
- alkumetsä
- kyöpelinvuori
- majurila
- ramonala
- poikalan tyttökoulu
jne... paikannimiä jäi mainitsematta, anteeksi.
Mutta asiankannattajala. Se ny ei kuulosta oikein miltään ja on sananakin hankala lausua. Ilmankos täällä ei ole jonoa ovella.
Penis on se josta naiset tykkää, mulkku on se joka sitä kantaa.
Pieni korjaus.Nyhämmä vasta hokasin.
- savanni
- kissala
- tinkula
- ruutila
- alkumetsä
- kyöpelinvuori
- majurila
- ramonala
- poikalan tyttökoulu
Mutta asiankannattajala. Se ny ei kuulosta oikein miltään ja on sananakin hankala lausua. Ilmankos täällä ei ole jonoa ovella.
PAHVI heartNyhämmä vasta hokasin.
- kirahvila
- kissala
- tinkula
- ruutila
- alkumetsä
- kyöpelinvuori
- majurila
- ramonala
- poikalan tyttökoulu
...hö teijen kanssa, sehän on ihan selkeesti Namiskuukkelila :xmas: =)Eipä Inannalakaan kauheen hyvin kielen päälle taivu
En tiedä viitiskö kertoa mutta kerron kumminkin....eikä kun sulla meni toi viimonen aivan päin mettiä. Sehän on se Eemelilä =)
Ja katopas - heti kuulosti paaaaljon paremmalta!