Ei tosiaankaan mitään.mitä se haittaa jos ajaa muutaman viikon ylimäärästä talvirenkailla kaiken varalta?
Sen sijaan turhan hätäiset kiekonvaihtajat ovat turvallisuusriski.
Ei tosiaankaan mitään.mitä se haittaa jos ajaa muutaman viikon ylimäärästä talvirenkailla kaiken varalta?
Ei aina tartte. Mullaki on vessa ja eteinen täynnä pyykkiä, kolme pussia roskia eteisessä, puhtaat astiat koneessa ja likaset pitkin keittiötä.- Ruuan teen, mut kaikki muu saa nyt jäädä.Tää päivä on ollut saamattomuuden multihuipentuma.
Mä en oo tehnyt MITÄÄN.
Viikonlopun reissukassit on eteisessä, pyykit on laittamati, tiskit on pöydällä ja koneessa puhtaat purkamatta, päiväruuaks syötiin voileipiä.... Ei olla oltu edes pihalla!
Kello on jo niin paljon et voi suosiolla luovuttaa... Tästä kumminkaan enää mitään tuu
Tää päivä on ollut saamattomuuden multihuipentuma.
Mä en oo tehnyt MITÄÄN.
Viikonlopun reissukassit on eteisessä, pyykit on laittamati, tiskit on pöydällä ja koneessa puhtaat purkamatta, päiväruuaks syötiin voileipiä.... Ei olla oltu edes pihalla!
Kello on jo niin paljon et voi suosiolla luovuttaa... Tästä kumminkaan enää mitään tuu
Riittää riittää.Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30749191:Samoilla fiiliksillä..käytiin ulkona, mut kun ekaan lätäkköön tehtiin sukellus, tultiin takasin sisälle. Kai 5min ulkoilua riittää?:xmas: olis jo huominen....
Käytä koipea tekosyynä :xmas:Riittää riittää.
Meijän pitää illalla kumminkin käydä kaupassa, jos jätän auton vähän kauemmas niin saadaan liikuntaakin samalla kun kävellä parkkipaikan läpi raittiissa ulkoilmassa
Ja Kiraffi, sulla on siellä kipeä muksu niin saatkin rötvätä ihan hyvästä syystä.
Mulla ei oo mitään syytä tai edes tekosyytä.
Paitsi maanantai... :xmas:
Pikkupojat ja plätäköt... luonnonlaki.Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30749191:Samoilla fiiliksillä..käytiin ulkona, mut kun ekaan lätäkköön tehtiin sukellus, tultiin takasin sisälle. Kai 5min ulkoilua riittää?:xmas: olis jo huominen....
Vtutti niin paljon, että teki mieli heittäytyä samaan lätäkköön... ja oli muuten typyPikkupojat ja plätäköt... luonnonlaki.
:wave:....eläkä hanki rakkoja mihinkään kohtaan :xmas:Iltapäivää!
Työpäivä meni (taas) persiilleen, mut tulipahan haettua Bauhausista tappoaineet kirvoja vastaan. Vähän kahvia ja mukavaa seuraanne ja sit fillarinsatulaan.
Joillain tytöillä on siinä määrin poikamaisia piirteitä, että kyllä semmoisen viikari kelpuuttaa kaverikseen rakentamaan lauttaa tai puumajaa. Vaik periaatteessa tytöt on ihan yöks.Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30749230:Vtutti niin paljon, että teki mieli heittäytyä samaan lätäkköön... ja oli muuten typy
Se pitää joskus saada kupillinen pahaa muistaakseen mikä on hyvää.Otetaanko oikein pahat kahvit ?
Joo. Voin kertoa, että miestä saattaa hitusen harmittaa jos naisella on istumaosio hellänä... liiasta polkupyöräilystä.:wave:....eläkä hanki rakkoja mihinkään kohtaan :xmas:
Voi luoja.Mää ja mun sisko ollaan menty tenavina makaamaan vesiojaan. Koska me leikittiin et kurikset on sukelluspuku. Syytän siskoa kaikesta, ku se on meistä vanhempi :xmas:
Joillain tytöillä on siinä määrin poikamaisia piirteitä, että kyllä semmoisen viikari kelpuuttaa kaverikseen rakentamaan lauttaa tai puumajaa. Vaik periaatteessa tytöt on ihan yöks.[/QUOT
Mä tykkään kaikista ipanoista... yks poju toi isänsä numeron kun hänellä ei ollut naista. Ennen kun numero annettiin oli pari tiukkaa kysymystä: pelkäänkö sammakoita ja tykkäänkö pieruista. Oli harmissaan etten ruvennut iskän naiseksi, äitipuolena olisin ollut kuulemma sopiva munkki kun näytän niin muhevalta ( en kyllä oo varma oliko kohteliaisuus, mutta nauratti).
...elikäs siis hyvinkin peppimäisiä piirteitä ...että se voi hyvinkin olla niin että pojilla on tekemistä päästä mukaan peppimausteita omaavan tytön majanrakennuspuuhiinJoillain tytöillä on siinä määrin poikamaisia piirteitä, että kyllä semmoisen viikari kelpuuttaa kaverikseen rakentamaan lauttaa tai puumajaa. Vaik periaatteessa tytöt on ihan yöks.
Äiti sanoo aina, et sen harmaat on meidän syytäVoi luoja.
Sain juuri välähdyksen mimmoisia nuo tytöt tulee olemaan parin vuoden päästä.
Märkäpukuhan on just semmoinen, jonka sisään vesi pääsee. Se vaan eristää lämpöä.Oon harkinnut meidän likalle kokomärkäpukua.