The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt iso peukku ihanille opettajille ja niiden joustavuudelle: Äidinkielen opettaja lupas antaa oman kokeensa englanin opettajalle, niin saan tehtyä ne molemmat huomenna samalla tunnilla eikä tartte edes vaihtaa luokkaa. Ja mikäli poikanen vaikuttaa vielä tänään tai huomenna kipeältä, niin kaveri tulee huomisillaksi vahtimaan.
Ja sälli soitteli tänään ja käytti kaupoilla. Eli nyt on ruoka- ja apteekkiostokset hoidettu.

:flower:

Tää päivä on ollut saamattomuuden multihuipentuma.

Mä en oo tehnyt MITÄÄN.

Viikonlopun reissukassit on eteisessä, pyykit on laittamati, tiskit on pöydällä ja koneessa puhtaat purkamatta, päiväruuaks syötiin voileipiä.... Ei olla oltu edes pihalla!

Kello on jo niin paljon et voi suosiolla luovuttaa... Tästä kumminkaan enää mitään tuu :D

Mä en oo tehnyt MITÄÄN.

Viikonlopun reissukassit on eteisessä, pyykit on laittamati, tiskit on pöydällä ja koneessa puhtaat purkamatta, päiväruuaks syötiin voileipiä.... Ei olla oltu edes pihalla!

Kello on jo niin paljon et voi suosiolla luovuttaa... Tästä kumminkaan enää mitään tuu :D
Ei aina tartte. Mullaki on vessa ja eteinen täynnä pyykkiä, kolme pussia roskia eteisessä, puhtaat astiat koneessa ja likaset pitkin keittiötä.- Ruuan teen, mut kaikki muu saa nyt jäädä.

Poikanen nukahti sohvalle, ihan selvästi on kipee. Raukka.

Mä en oo tehnyt MITÄÄN.

Samoilla fiiliksillä..käytiin ulkona, mut kun ekaan lätäkköön tehtiin sukellus, tultiin takasin sisälle. Kai 5min ulkoilua riittää?:xmas: olis jo huominen....

Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30749191:
Samoilla fiiliksillä..käytiin ulkona, mut kun ekaan lätäkköön tehtiin sukellus, tultiin takasin sisälle. Kai 5min ulkoilua riittää?:xmas: olis jo huominen....
Riittää riittää.
Meijän pitää illalla kumminkin käydä kaupassa, jos jätän auton vähän kauemmas niin saadaan liikuntaakin samalla kun kävellä parkkipaikan läpi raittiissa ulkoilmassa :D

Ja Kiraffi, sulla on siellä kipeä muksu niin saatkin rötvätä ihan hyvästä syystä.

Mulla ei oo mitään syytä tai edes tekosyytä.
Paitsi maanantai... :xmas:

• Tykkää
Reactions: Äidin blogi
Riittää riittää.
Meijän pitää illalla kumminkin käydä kaupassa, jos jätän auton vähän kauemmas niin saadaan liikuntaakin samalla kun kävellä parkkipaikan läpi raittiissa ulkoilmassa :D

Ja Kiraffi, sulla on siellä kipeä muksu niin saatkin rötvätä ihan hyvästä syystä.

Mulla ei oo mitään syytä tai edes tekosyytä.
Paitsi maanantai... :xmas:
Käytä koipea tekosyynä :xmas:

Otetaanko oikein pahat kahvit :D?

Voi morjens vaan, meni päivä kyllä syherösykkyräiseksi kerta laakista yhdellä puhelinsoitolla. Ja ihan taatusti olin taas näkymäinen kun viuhdoin menemään ja häsläsin...oli puhelinta yhdessä kädessä ja kalenteria toisessa ja lompakkoa kolmann...no jossakin kohdassa sekin pyöri :D

Uljas peltiratsunikin sai virkistyä rivakasti, kun yks piti yhyttää koulumatkaltansa suorinvartaloin kyydillä kotio siskonsa seuraksi ja sitten saman tein kaappasin tämän yhden sankarin mukaan ja pikapriiffausten kera olinkin sitten tekemässä pikaista tiedotusta hampilassa.....

Kyllä oli munkit taas kohdallansa, eihän meillä mitään aikoja ollut eikä mitään vaan niin sain tuon yhden puhumalla sisään ja - onneksi oli oikein lääkärikin paikalla. Huh huijakkaa - nyt on yhden maailma pelastettu hampaittensa osalta. Sen sitä saa kun suu on täynnänsä kaiken maailman hökötintä, jotta ei tartte naamaansa näytellä likimainkaan lentokenttää :rolleyes: :D

Jotta sitä pahhaa kahvia.....:D? Ja työ saamattomat autuaat hyväkkäät :heart: - olkaapa onnellisia olotiloissanne....tuommonen vois olla tässäkin torpassa joskus enempi kuin taivasosuutta :D

Viimeksi muokattu:
Oon harkinnut meidän likalle kokomärkäpukua.

Yks päivä olin kauheen tyytyväinen kun olin pakannut likan sadetakkiin, henkselimallisiin kurahousuihin, saappaisiin, kurahanskoihin ja Reiman vettähylkivään hattuun.
Sanoin vielä että ANNA MENNÄ, luttaa niin paljon kun lystäät, nyt ei haittaa! :D

Hetken päästä likka huutaa "Äääitiii! Minun niskassani on vettä! Ja housuissa kanssa!"
Neiti oli päättänyt käydä pitkälleen isoimpaan vesiläpeen minkä pihasta löysi...

Joillain tytöillä on siinä määrin poikamaisia piirteitä, että kyllä semmoisen viikari kelpuuttaa kaverikseen rakentamaan lauttaa tai puumajaa. Vaik periaatteessa tytöt on ihan yöks.[/QUOT

Mä tykkään kaikista ipanoista... yks poju toi isänsä numeron kun hänellä ei ollut naista. Ennen kun numero annettiin oli pari tiukkaa kysymystä: pelkäänkö sammakoita ja tykkäänkö pieruista. Oli harmissaan etten ruvennut iskän naiseksi, äitipuolena olisin ollut kuulemma sopiva munkki kun näytän niin muhevalta:LOL: ( en kyllä oo varma oliko kohteliaisuus, mutta nauratti).

Joillain tytöillä on siinä määrin poikamaisia piirteitä, että kyllä semmoisen viikari kelpuuttaa kaverikseen rakentamaan lauttaa tai puumajaa. Vaik periaatteessa tytöt on ihan yöks.
...elikäs siis hyvinkin peppimäisiä piirteitä :rolleyes:...että se voi hyvinkin olla niin että pojilla on tekemistä päästä mukaan peppimausteita omaavan tytön majanrakennuspuuhiin :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä