The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Lispetti harmaana
Uutena noi on kaikki kalliita. Ihan halvimmista kandee pysytellä erossa, koska niist ei oikeesti tuu kuin paha mieli. Sähkörummuissa semmoiset luotettavat perusmerkit on Roland ja Yamaha. Yleensäkin soitinkaupoissa nokkahuilusta flyygeliin pätee semmoinen perussääntö, että jos et tiedä mitä ostat, niin ota Yamaha. Ei o koskaan halvin tai paras mut ei myöskään petä. Sanonta kuuluu, et jamaha ei pamaha, eikä toi sanonta oo tuulesta temmattu.

Tossa on sit tommoinen "perinteisempi" räkkihärdellimäinen sähkörummusto kotiintuotuna 250,- ( en kyl tunne myyjää) Tommoisen pystyy kasaamaan kauniimminkin kun kerran ei tartte roudata ja räkkiputkia pystyy tarvittaessa lyhentämään rautasahalla. Ihan ton tyyppisellä olen soittanu kymmeniä keikkoja.

Muusikoiden.net - Tori - Yamaha sähkörummut (#929338)

Jos tarvit jelppinkiä valinnassa tai kasaamisessa, niin keität ison kannullisen kahvia, laitat pinon juustovoikkareita, varaat jääkaappiin yhden kylmän roudauskaljan ja laitat viestiä.
Onneks kysyin sulta!:)
Oot ihan huippu! Kaunis kiitos.<3
 
Iltaa:wave:

Meni ylitöiks,nyt olen ihan puhki poikki valmis pinoon.Hirvee päivä oli.
No jos jotain hyvää tässä päivässä niin mun mokkulassa ei ole mitään vikaa:) Koneessa vika tai no vika ja vikia,siitä pitös nyt poistaa joku ohjelma kokonaan ja asentaa uudelleen.Mut en jaksa nyt perehtyy ja mahdanko edes osatakaan.

Mitäs tänne tänää?
 
Iltaa:wave:

Meni ylitöiks,nyt olen ihan puhki poikki valmis pinoon.Hirvee päivä oli.
No jos jotain hyvää tässä päivässä niin mun mokkulassa ei ole mitään vikaa:) Koneessa vika tai no vika ja vikia,siitä pitös nyt poistaa joku ohjelma kokonaan ja asentaa uudelleen.Mut en jaksa nyt perehtyy ja mahdanko edes osatakaan.

Mitäs tänne tänää?
Mulla oli ylitöitä lukuunottamatta samanlainen päivä. Voisiko tästä päätellä, että työnteko on saatanan tekosia?
 
Lispetti harmaana
Rummut= ne kovaääniset tilaa vievät härvelit joiden ständeihin kolhii varpaat, joiden ruuvien päälle astuu kun kömpii pimeässä kohti kahvinkeitintä ja joiden eteiseen kasatut pellit kaataa tai tiputtaa kun on juuri saanut vauvan nukkumaan.
Voi ristus!:D
Noniin, saatiin vähän naisnäkökulmaakin tähän asiaan toiselta asiantuntijalta.




Ei meiltä mitään muusikoita varmaankaan tule, mutta haluan kannustaa ja mahdollistaa kaikessa musaan liittyvässä. Nuorimmasta ei vielä tiiä onko lintu vai kala mutta kahella isommalla tuntuis olevan nuottikorva ihan kohillaan.



Mitä mä teen ton vanhimman tyttären kanssa? Teini-iän myötä hänestä on tullu niiiiin ujo. Tuntuu että ujommaks vaan menee.
Oltiin pikkujouluissa ja hyvä kun kehtas itekseen hakea santsikupin glögiä (tämä herätti mut kunnolla). Ennen tyttö on ollut reippaampi.
Artikulaatio on vähintäänkin epäselvää, sellaista että himmallaan sanan loppua kohen. Koko ajan saa kysellä, notta mitä!!?
Kiltti hän on. Meinasin revetä nauruun, kun päivitteli sitä että luokallaan n. neljäsosa tytöistä on alkanut kiroilemaan, on kuulemma hänen mielestä tosi asiatonta käytöstä.:D

Huoooh. Onkohan tää ohimenevää?
 
Voi ristus!:D
Noniin, saatiin vähän naisnäkökulmaakin tähän asiaan toiselta asiantuntijalta.




Ei meiltä mitään muusikoita varmaankaan tule, mutta haluan kannustaa ja mahdollistaa kaikessa musaan liittyvässä. Nuorimmasta ei vielä tiiä onko lintu vai kala mutta kahella isommalla tuntuis olevan nuottikorva ihan kohillaan.



Mitä mä teen ton vanhimman tyttären kanssa? Teini-iän myötä hänestä on tullu niiiiin ujo. Tuntuu että ujommaks vaan menee.
Oltiin pikkujouluissa ja hyvä kun kehtas itekseen hakea santsikupin glögiä (tämä herätti mut kunnolla). Ennen tyttö on ollut reippaampi.
Artikulaatio on vähintäänkin epäselvää, sellaista että himmallaan sanan loppua kohen. Koko ajan saa kysellä, notta mitä!!?
Kiltti hän on. Meinasin revetä nauruun, kun päivitteli sitä että luokallaan n. neljäsosa tytöistä on alkanut kiroilemaan, on kuulemma hänen mielestä tosi asiatonta käytöstä.:D

Huoooh. Onkohan tää ohimenevää?
On se, liittyy siihen ikään kun ei oo oikein sinut kroppansa kanssa ja luulee mokaavansa tekee mitä vaan. Varsinkin jos on jotkut sukujuhlat joissa kaikki päivittelee miten tuo tyttö on kasvanu, vastahan se oli semmonen lettipää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30501147:
Jahas, mä vääntäydyn tuonne keittiön puolelle ja isken joulutorttuja uuniin, sekä keittelen kunnon kaffet




:mad:

Vittu :mad:

Kilo kauraryynejä hyökkäs keittiön kaapista päälleni ja osa niistä sukelsi paitani kaula-aukosta sisään kalsareihini asti ja loput levisi perkele keittiön lattialle. Joulutortut palo uuniin sotkua siivotessani jne... PRKL....

:headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30501304:
:mad:

Vittu :mad:

Kilo kauraryynejä hyökkäs keittiön kaapista päälleni ja osa niistä sukelsi paitani kaula-aukosta sisään kalsareihini asti ja loput levisi perkele keittiön lattialle. Joulutortut palo uuniin sotkua siivotessani jne... PRKL....

:headwall:
:hug:
 
Lispetti harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30501304:
:mad:

Vittu :mad:

Kilo kauraryynejä hyökkäs keittiön kaapista päälleni ja osa niistä sukelsi paitani kaula-aukosta sisään kalsareihini asti ja loput levisi perkele keittiön lattialle. Joulutortut palo uuniin sotkua siivotessani jne... PRKL....

:headwall:
Voi hitto!:hug: Ei kait siinä auta muu ku laittaa uudet tortut tulille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30501304:
:mad:

Vittu :mad:

Kilo kauraryynejä hyökkäs keittiön kaapista päälleni ja osa niistä sukelsi paitani kaula-aukosta sisään kalsareihini asti ja loput levisi perkele keittiön lattialle. Joulutortut palo uuniin sotkua siivotessani jne... PRKL....

:headwall:
Ny on majuri kyl tosi heikossa hapessa, jos ei taistelussa pärjää kauraryynipaketille.
Mut löytyi sentään sanaparille "ryynit kalsareissa" siivompikin merkitys.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä