The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt kävi juttu jota en oisi uskonut mulle tapahtuvan.. Kuuntelen aina bussissa radioo ja äsken tuli Hanoi Rocksin Million Miles Away. Ei voinu mitään, tuli tuskallisesti mieleen juuri menehtynyt kaverini ja teinivuodet, yhdessä itkettiin Kulttiksella Razzlen muistokonsertissa. Piti vetää huppu syvälle päähän, hypätä pari pysäkkiä aikasemmin ja itkeä kotiin kävellessä

Minähän olen viilipytty joka ei julkisesti tunteile
 
Nyt kävi juttu jota en oisi uskonut mulle tapahtuvan.. Kuuntelen aina bussissa radioo ja äsken tuli Hanoi Rocksin Million Miles Away. Ei voinu mitään, tuli tuskallisesti mieleen juuri menehtynyt kaverini ja teinivuodet, yhdessä itkettiin Kulttiksella Razzlen muistokonsertissa. Piti vetää huppu syvälle päähän, hypätä pari pysäkkiä aikasemmin ja itkeä kotiin kävellessä

Minähän olen viilipytty joka ei julkisesti tunteile
voi sua pitsi, sulla alkaa tatsi höltymään

nyt nielaset pätkän semmasta 12mm vahvaa betoniterästä ja oot niinku ainaski
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Jahas täällä taas.:D
Nyt oon oikeesti rauhottunut.
En tiedä onks teille tullu sellasia naurukohtauksia ettei sitä naurua
saa loppumaan, noh sellanen mulla taas oli. Kyllä niistä sillon tällöin saa kärssii.:)


Voi Pitsi!:hug:
No onneks jälkipolvi pelasti.


Ihkulainen rinsessainen!
Mä oon kytänny The Originalssista jo yhen kokonaisen kauden ja
olikohan se kahdeksannenkohan viimeks katoin. Yhdeksännen vois kahtoa tänään, jos se on tullu. On se hyvä! Voi ristus!
Vampyyrinpäiväkirjat katoin kaikki pois. Ihanaa, sulla on vielä katottavana
herkkua. Kyllä mä vielä repäsen ja kattelen kaikki vpk jaksot uusiks jossakin vaiheessa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä