Onnea!!
Kiitos! Olo niin kun just kortin saaneella... Onhan mulla kortti ollut ennenkin pois ylinopeuksien takia, muttei ikinä puolta vuotta.
Onnea!!
Nonii. Onneksi olkoon.
Mut älä anna meidän ihan heti lukea ylinopeussakoista...
Näin just.Nonii. Onneksi olkoon.
Mut älä anna meidän ihan heti lukea ylinopeussakoista...
Näin just.
Koita oikeesti ottaa opikses että saisit sen kortin pitääkin.
minkä laitoit?Oli kyllä tuskaa... Autonkin vaihdoin tuossa pari vko sitten ja sillä ei saanut ajaa
voi sua pitsi, sulla alkaa tatsi höltymäänNyt kävi juttu jota en oisi uskonut mulle tapahtuvan.. Kuuntelen aina bussissa radioo ja äsken tuli Hanoi Rocksin Million Miles Away. Ei voinu mitään, tuli tuskallisesti mieleen juuri menehtynyt kaverini ja teinivuodet, yhdessä itkettiin Kulttiksella Razzlen muistokonsertissa. Piti vetää huppu syvälle päähän, hypätä pari pysäkkiä aikasemmin ja itkeä kotiin kävellessä
Minähän olen viilipytty joka ei julkisesti tunteile
Nääh..vittuilin vähän tyttärelle ja vävykokelaalle kun olivat jättäneet keittiöön siivon. Aim bäk in bisness.voi sua pitsi, sulla alkaa tatsi höltymään
nyt nielaset pätkän semmasta 12mm vahvaa betoniterästä ja oot niinku ainaski
ne luimuili seinävieriä myöden köökiin ja laittoivat siistit kohilleen?Nääh..vittuilin vähän tyttärelle ja vävykokelaalle kun olivat jättäneet keittiöön siivon. Aim bäk in bisness.
Joku on jo joulufiiliksissä
Väittivät että on kiire, ovat lähössä salille. Otin auton avaimet ja toivotin mukavaa kävelymatkaa tai vaihtoehtoisesti siirtämään salia kunnes keittiö kiiltää.ne luimuili seinävieriä myöden köökiin ja laittoivat siistit kohilleen?
Sitäkin =)Joku on jo joulufiiliksissä
Kysymys kuuluukin, että onko enää ens viikolla :vampire:Iltaa!
Mulla on taas AJOKORTTI!!!!!!
Minä enJoku on jo joulufiiliksissä
Etsi lähin misteli niin nousee fiilikset. BB:llä tais ainakin olla yks oksa... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30498680:Minä en
Etsi lähin misteli niin nousee fiilikset. BB:llä tais ainakin olla yks oksa... :xmas: