onko ne oikeesti omia? ettei oo netistä otettuja?Miks toi rättiväsynyt tahtoo esitellä käytettyjä seksilelujaan?
onko ne oikeesti omia? ettei oo netistä otettuja?Miks toi rättiväsynyt tahtoo esitellä käytettyjä seksilelujaan?
No enhän mä sitä voi tietää, mutta niin se väittää ja nimenomaan kielsi googlekuvat . Tahtoo siis että muutkin laittaa sinne kuvia omista leluistaan. En ymmärrä mitä kiksejä se niistä saa.onko ne oikeesti omia? ettei oo netistä otettuja?
Jos tuo tahtoo todistaa, että niitä on käytetty???Miks toi rättiväsynyt tahtoo esitellä käytettyjä seksilelujaan?
no mä luule et ne on kyl netistä otettuja vaikka ite kieltikin.Eihän se omaa persekuvaakaan koska laita vaikka muilta niitä vonkaa.No enhän mä sitä voi tietää, mutta niin se väittää ja nimenomaan kielsi googlekuvat . Tahtoo siis että muutkin laittaa sinne kuvia omista leluistaan. En ymmärrä mitä kiksejä se niistä saa.
:hug:Mä olen vain mies, en muuta.
Ihastun hyvinkin helposti naiseen jolla on älliä päässään. Jalkoväli ei mua vie mihinkään.
Itteä vituttaa vain se, että en ole tahtomansa.
Ei kummankaan pelkällä jalkovälillä pitkälle pötki. Kai se on kiva paneskella aikansa mutta jossain kohtaa huomaa ettei yläpäät ole yhtään samalla aaltopituudellaMä olen vain mies, en muuta.
Ihastun hyvinkin helposti naiseen jolla on älliä päässään. Jalkoväli ei mua vie mihinkään.
Itteä vituttaa vain se, että en ole tahtomansa.
Eipä se kuva pelkästä lelusta mitään todistaJos tuo tahtoo todistaa, että niitä on käytetty???
Äly on yhtä kuin seksikkyys.Ei kummankaan pelkällä jalkovälillä pitkälle pötki. Kai se on kiva paneskella aikansa mutta jossain kohtaa huomaa ettei yläpäät ole yhtään samalla aaltopituudella
:hug:...ja juu, tyynyt eivät kummoisia lohduntuojia ole mutta tyhjää parempia kumminkin.Pitäs mennä nukkumaan mutta ei nukuta ja yksin ei tahtois mennä.Ei tyynyt oikeen lohduta.
oon kyllä huomenna niin tööt kun vaan voi olla.aamulla on pimeetä kun menee ja päivällä on pimee kun tulee.
nyt nainen:stick:Yhyy tsadilainen ei enää tykkää musta ko se ei ole tänään laittanu yhtäkään viestiä :'(
(liityin nyt teidän angstikerhoon)
No mä menen jo edeltä, tuu perässä jos tahot että hivelen selkää.=)Pitäs mennä nukkumaan mutta ei nukuta ja yksin ei tahtois mennä.Ei tyynyt oikeen lohduta.
oon kyllä huomenna niin tööt kun vaan voi olla.aamulla on pimeetä kun menee ja päivällä on pimee kun tulee.
Miksi, miksi minä olen aina se nainen, jolle ohimennen kerrotaan, että ollaan kiinnostuneita jostain toisesta? Ei siis niin, että sanottaisiin mulle, että sori, ei kiinnosta, tai esim. ei vastattaisi mitään (helvetin huono vaihtoehto toki sekin.) Vaan että ihan silleen pitkän viestin sivulauseessa lyhyesti mutta selvästi todetaan tämä. Mitä vittua muovikulho?
Minulla on jotenkin sellainen käsitys, että toisia naisia tässä maailmassa kohdellaan nätisti, niille ostetaan ehkä jopa kukkasia tai jos ei ostetakaan, niin jos tiedetään, että se nainen on ihastunut, niin ei tolleen sivulauseessa ilmoitella toisista säädöistä. Vaan vaikka salataan ne! No ei sillä, että kyseessä olisi äärimmäisen vakava tilanne, mutta kyllähän se aina hetkisen ottaa että ei vituta, vaikka tietääkin, että se vitutus menee ohi. Niin että miksi ei siis sanota silleen suoraan mutta lyhyesti jos ei kiinnosta, tai jos halutaan pyörittää kahta, tilapäisesti epäselvässä tilanteessa niin salata sitä toista? Tätä en ymmärrä.
No ihananpa linkititkin :heart:....nuku hyvin :kiss:No mä menen jo edeltä, tuu perässä jos tahot että hivelen selkää.=)
Kauniita unia ja hattaran kuvia kaikille kuhan köllähätte.:kiss:
Tällänen kaunis vielä:
[video=youtube_share;PoSbnAFvqfA]http://youtu.be/PoSbnAFvqfA[/video]
No ei selvästikään oo kun ei oo muistanut mua yhtään!!111 ooämgee siis.nyt nainen:stick:
se on suhun ihan lääpällään joten hiljaa siellä
Laita sä sille viestiä.No ei selvästikään oo kun ei oo muistanut mua yhtään!!111 ooämgee siis.
Öitä tinkuliini :kiss:...ja sujuvaa, helppoa maanantaitamää lähen koittaa unta.
Öitä:kiss: