The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meitä oli viisi lasta ja isä täysipäiväinen alkoholisti. Se oli silti aika lempeä mies noin muuten. Vanhempien erottua meille muutti alkoholisti jota juostiin öisin kellariin karkuun. Päädyttiin siskojen kanssa kiertämään sijaiskoteja ja se jossa olin pisimpään oli paikka jossa isäntää kannettiin saunalta ja pellolta ja milloin mistäkin sisään nukkumaan kun se sammui aina sinne. Ukki oli täysi juoppo ja se monesti löi tai puristi tisseistä ohi mennessään, hän asui naapurissa joten läpsyä sai usein. Niin, minä päätin että minun puoliso ei juo! Melkein tämä toteutui. Kuvernaattori vetäsee kerran vuodessa kupit nurin. Vähän se riepoo, mutta hiljaa oon ollut. On se kuitenkin niin vähän.
:hug:

Lämpimiä muistoja näistä biiseistä.:heart: Iskällä oli tapana laulaa näitä pienessä maistissa.:)

[video=youtube_share;9if-g0TEqEQ]http://youtu.be/9if-g0TEqEQ[/video]

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Voi Lispetti :heart:

Hiljainen on kylätie....ja valtava mitkä muistot! Mummila ja putkiradio, voi herttinen :). Tosin en mä mummilassa kyllä radiota kaivannut, kun mummi ite oli semmonen laulaja että! Mummilta mä tuonkin opin...ja sitä sainkin olla sitten laulamassa naapurin mummoille mekossa ja saparoilta karkailevissa sotkuisissa takkukikkuroissani enemmän tai vähemmän leikeissäni nuhjaantuneena - ei mulla se "juhlakunto" kestänyt viittä sekuntia kauempaa :D

Uralin pihlajaa piti vääntää kans ja Äideistä parhainta myös....

Ho hoi - melkosia muistelokuvia tulvahtaakin mieleen mokomasta viisusta :D. Ihania ja kovin rakkaita :heart:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mää oon kans päättäny että seuraava puolisko olkoon raivoraitis, tai sitten saunakaljoihin tyytyvä tapaus.

Oon ihan mielissäni siitä että tsadilainen ryyppäs nuorempana, kauan ennen meidän tutustumista sen verran runsaasti että nykyään on lähes raivoraitis. Vissiin jouluna ja juhannuksena ottaa yhen oluen, satunnaisesti tilkan viskiä. Mutta humalaan ei juo. Me like.

Oli siellä yksi nainen joka kovasti tuntui tykkäävän minusta.

Pidän itseäni kovin etuoikeutettuna kiinnostuessani vain naisista, jotka kutkuttavat mielikuvitustani. Siihen vaaditaan vitusti muutakin kuin jalkoväli.
Tuo on hieno piirre, kovin moni lähtisi sen jalkovälin mukaan vaikkei muussa olemuksessa mikään herättäisi muuta kiinnostusta

• Tykkää
Reactions: kahvikirahvi
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä