sitähän pitäs kysyy ruutikseltaOnko aikoja vielä
sitähän pitäs kysyy ruutikseltaOnko aikoja vielä
Onko ruutis sun välittäjäsitähän pitäs kysyy ruutikselta
Hmmm... mä ajattelin et olis ollut positiivisia nää muutokset. :hug:Iltaaaa! Suuret muutoksen tuulet alkaa puhaltaa...
Tietty on...Onko ruutis sun välittäjä
:O
Onneks en ole huippumalli ( ei riittäis pituus eikä kyllä muutkaan avut )sen verran saa olla painoa että tissiä ja peppua on reilusti
ainaski nää huippumallit on mun makuun liian laihoja
Mulla ainakin olis liian pienet krutille, mutta onneks koko pakkaus kelpaa kuitenkinTietty on...
höh eiku mun pitäs sitten mennä ruutikselle testattavaks että onko tissit liian pienet vai liian isot... niin sillonhan kun kysyt aikoja niin säkin oletettavasti oisit tulossa tissien testaukseen että onko ne sopivat. ruutis ne testaa,en minä.
Poika tykkäs tuosta mantelinmakusesta, sanoi et on parempaa kuin nuo muut soijamaidot.Ei sitä paljaaltaan voi juoda, makeahkoa on. Tai siis voi jos haluaa, mä en tykkää. Käytän yleensä vaniljan tai kaakaon makusta, nyt mainostetaan mantelia. Pitäs testata
Öitä :wave:nukkuaika...hyvää yötä:kiss:
Mitäs sinä meinaat?Onko aikoja vielä
Huomenta.Huomenta mussukat!! :wave:
It's friday friday friday
Minähän olen elänyt nuoruuteni ja hankkinut pervouteni Saken ja Madon tahtiin! Joskus pääsin Lepakkoon seuraamaan miten livelähetys tehtiin ja se oli maakaistytölle varsin hieno hetkiHuomenta.
Miiiks eeiii aina voi olla perjantaiii- perjantaii perjantaii-...
Kuka muistaa pullakuskit?
Onko ruutis sun välittäjä
:O
Ja huomenna töihin. Mutta ei se toisaalta haittaa. Eipä tartte istua kotona.Huomenta mussukat!! :wave:
It's friday friday friday
Mistähän sitä nyt puhutaan? Tinkun tissien puristelusta vai jostain muusta? Jos mies meinaa pursitelua niin voi vittu. Tällaista tekstiä en oikein tykkää lukea omasta miehestä.Ruutis on The Pimp
huomenta :wave:Huomenta! Härpäkkeen akku loppuu ihan just, selkä kipee vieraalla patjalla nukkumisesta, kahvi maistuu erilaiselta....huomenta siis.