The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
No ei nämä ymmärrä hyvän päälle! Minä koitin lähteä oikein kauniit hyvästit kirjoitin, niin ei mitään reaktiota. Pöh, näille! Koko sakille! Paitsi toffeelle, joka edes painoi "tykkää".. :D

Sama sitten hengata täällä. Tuu joukkoon takas!
Mä tulin mulkasemaan vieläkö ketju on hengissä, ku tässä ei oikein mitään järkevää tekemistä enää keksi ko kämppä kiiltää, muksu nukkuu ja mitään ei voi oikein vielä pakatakaan. Mutta hyvinhän te ootte näköjään ilman muakin pärjänneet :D
Oon vähän rakastunut irliin, kumman paljon saa aikaiseksi kun sulkee palstan hetkeksi.
 
Mä tulin mulkasemaan vieläkö ketju on hengissä, ku tässä ei oikein mitään järkevää tekemistä enää keksi ko kämppä kiiltää, muksu nukkuu ja mitään ei voi oikein vielä pakatakaan. Mutta hyvinhän te ootte näköjään ilman muakin pärjänneet :D
Oon vähän rakastunut irliin, kumman paljon saa aikaiseksi kun sulkee palstan hetkeksi.
Viimeinen lause on niin totta. Sano nyt ees joskus moi, mut varo ettet joudu uudelleen palstaimuun..

T.koukussa :'(
 
Plaah.. aika tylsää. Täällä ei ole oikein mitään. Eikä telkku toimi. Netissä pitää olla kännyllä. Akku tyhjenee nopeasti.
Lähe mun mukaan töihin. Oon taas vierihoitaja, ja mun potilas vaan lähinnä nukkuu eikä voi puhua.. Vähän pitkä ilta tiedossa. Hän kyllä ymmärtää puhetta niin voidaan kertoa koko ilta hälle kuivimmat palsta provot. Varmaan alkaa toipua nopeammin, kn tulee kiire pois sairaalasta!
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
kahvikirahvi
Viimeinen lause on niin totta. Sano nyt ees joskus moi, mut varo ettet joudu uudelleen palstaimuun..

T.koukussa :'(
Nääh, tuskin mä enää saan itteäni enää koukutettua nytteko tiiän että täältä pääsee poiskin :p Mä tuun viimeistään kuukauden päästä kertomaan mitä kuuluu ja miltä elämä maistuu sitteko oon saanu itteni, pienen perheeni ja omaisuuteni siirrettyä paikasta A paikkaan B :) Hetkisiä viikkoja tiedossa.
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Moro ketjuun :)
Nätti päivä,olipa eilen hulinata palstalla :)

Oi Kahvikirahvi on palanut takaisin, kiva. :)
 
IhQ
Kattoko kukaan teistä tuota laadukasta viihdeohjelmaa nimeltä Big Brother?

Siis miulla alkaa menemään hermo sen Nimon suhteen..kiroilukielto on voimassa ja silti se kiroaa, joko enkuks (yleensä) tai suomeks ja on sitten, että mitä mä nyt tein??:headwall:

Ja sit se Anna..voiko ihmisellä olla ärsyttävämpi ääni? Ja sit kun se ulisee niin kovaa. Ja lähes joka asiasta. Onko sen mikrofoni säädetty jotenkin vituralleen vai onks se oikeesti noin kovaääninen?

Ompa miulla taas isot ongelmat :D

Ja vielä muoks. siis ei niinkään mee hermo mutta tulee oikeesti mieleen että onko se ihminen noin tyhmä vai mikä mättää..
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä