The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30287933:
Mee sanomaan sille ensi kerralla moi :D.
ja mitä sitten...lähtisin menee? No en mä kyllä taida. Se on vaan jotenkin omituista että tollalailla kytistää mutta ikinä sano mitään. Voisihan sitä seuraavan kerran ohi mennässä moikata ja jättää sen sinne sit ihmettelee et mitä kävi:D
 
ja mitä sitten...lähtisin menee? No en mä kyllä taida. Se on vaan jotenkin omituista että tollalailla kytistää mutta ikinä sano mitään. Voisihan sitä seuraavan kerran ohi mennässä moikata ja jättää sen sinne sit ihmettelee et mitä kävi:D
Tee just noin. Jos kytistelijällä yhtään hoksottimet raksuttaa se kysyy mitä kuuluu :D. Siitäpä se homma sitten etenee omalla painollaan.
 
Tarina tuokiota pukkaa kun mietitte tuota tinkun kauppamiestä.

Kun olin vielä nuori ja nätti (tai no nuorempi, yhtä nätti olen vieläkin). Asuin yksin kerrostalossa jossa yläkerran mies popitti aina iltaisin musiikkia aika kovalla. Ei siinä mitään, hyvää musiikkia ja itsellä ei ollut mankkaan varaa sillon. Kirjoitin sille lapun postilaatikkoon jossa luki " ihan hyviä biisejä soitat,mut pistä vähän isommalle kun kuulen huonosti osan biiseistä. T.alakerran (laura).. Mulle tuli seuraavana iltana lappu luukusta jossa luki "mulla on yks varoitus jo, et parempi kun tuut mun luo kuuntelemaan vaikka (ja sit oli joku päivä ja aika) T.yläkerran nimi". Sit mä menin. Sittenpä kaikki arvaa loput kun tarjolla oli sihiä biisien kanssa.

Että ihan hyvin voi sanoa moi! Ja vaikka lompsia pois :D
 
Kun tapasin kuvernaattorin. Se asui eronsa jälkeen äitinsä luona huoneessa jossa oli Aku ankka julisteita. Ei autoa (välillä isänsä joku ihme koliseva kottero), ei työtä, ei rahaa... Aikaa on kulunut ja on työ, on uudehko auto ja Aku ankkakin on jäänyt. :D pitää antaa mahdollisuus! Ja mikä se oli tärkein? Ihmisen sisin ja lämmin syli? Vai oliko se auto :confused: :D
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä