Ei. Juot vain teetä tai kuumaa marjamehua :xmas:.Saaks ottaa tsihiä, vaikka on keuhkoputkentulehdus? Eikse nesteytys ois niinku tärkeetä :xmas:
Ei. Juot vain teetä tai kuumaa marjamehua :xmas:.Saaks ottaa tsihiä, vaikka on keuhkoputkentulehdus? Eikse nesteytys ois niinku tärkeetä :xmas:
Hööööhh :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30287653:Ei. Juot vain teetä tai kuumaa marjamehua :xmas:.
Sie oot pipi :hug:.Hööööhh :ashamed:
Muttaku!!! Ei oo ollu ees kuumetta tänään! |OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30287670:Sie oot pipi :hug:.
Tohtoria ei saa uhmata. Saattaa vielä komistus tulla kotikäynnille tarkistamaan kuinka ohjeita noudatetaan .Muttaku!!! Ei oo ollu ees kuumetta tänään! |O
Nyt pidetään peukkuja, että saadaan pian kunnon talvi. Mie en kestä jos tulee samanlainen talvi kuin viime vuonna.Hyihelevetti! En haluu! En tykkää!
"Keli muuttuu huonoksi, luvassa räntää ja pakkasta"
Vuosi vuodelta vaikeampi kestää se helvetin pimeys ja kylmyys, inhoan lunta, räntää ja pakkasta ja palelemistaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30287720:Nyt pidetään peukkuja, että saadaan pian kunnon talvi. Mie en kestä jos tulee samanlainen talvi kuin viime vuonna.
kyllä mulle tais riittää jo se tänpäiväinen tunnustelu :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30287712:Tohtoria ei saa uhmata. Saattaa vielä komistus tulla kotikäynnille tarkistamaan kuinka ohjeita noudatetaan .
:O oliko se niin hyvä tohtori?kyllä mulle tais riittää jo se tänpäiväinen tunnustelu :ashamed:
Miulla taas ottaa enemmän koville jos ei tule pakkasta ja lunta .Vuosi vuodelta vaikeampi kestää se helvetin pimeys ja kylmyys, inhoan lunta, räntää ja pakkasta ja palelemista
Jos ois hyvä tän päivänen ei riittäs vaan pitäs tutkia lisääAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30287731::O oliko se niin hyvä tohtori?
Kyä mulleki kelpais ympäri vuoden tuo 20 kuhan siinä on plussa etumerkkinäja talven pitää olla kunnollinen, ainaski puol metrii lunta ja kunnon pakkaset
eli pari kolme viikkoa vähintään 20, muuten siinä 5-10
mutta jos on +20 niin ei meinaa millään pysyä nuo lumetKyä mulleki kelpais ympäri vuoden tuo 20 kuhan siinä on plussa etumerkkinä
Se on hyvä juttu, lumi on keksitty kiusaamaan viattomia ihmisiä ja minuamutta jos on +20 niin ei meinaa millään pysyä nuo lumet
Aika hyvä se oli, perusteellisesti tutki mutta ei esim tahtonut imeä nännejä tai mitään sellaista. Tai ehkä se vaan unohti, eli se vois sittenkin tulla kotikäynnille hoitaan ton asian. HYI TEITÄ mitä ajatuksia mun päähän laitatte! Hävetkää!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30287731::O oliko se niin hyvä tohtori?
Se on hyvä juttu, lumi on keksitty kiusaamaan viattomia ihmisiä ja minua
Harmitti kyllä alamittaisen puolesta viime talvi kun ei päässyt hiihtämään :|. Uudet sukset odotti nurkassa turhaan lumikelejä :kieh:.ei vaan meinaa toi suksi millään luistaa jollei ole lunta
Iltaa Namunen :wave:. Kuis kulkee?Iltaa :wave:
muuttakaa tänne pohjosseen niin ei tartte tuskailla lumen puutettaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30287776:Harmitti kyllä alamittaisen puolesta viime talvi kun ei päässyt hiihtämään :|. Uudet sukset odotti nurkassa turhaan lumikelejä :kieh:.