The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Paras cocktail on burana ja parasetamol yhtäaikaa. Ja kyllä, niitä voi ottaa molempia ihan virallisten ohjeiden mukaan jos ette minua usko :D

Kaisille pidän peukkuja jonkun yllärin puolesta joka vie menkat pois...
 
Mie ehotan myös molempia Tinkulle.
Laura, no joo toivotaan, ettei menkat ala ollenkaan, aina kun oon ostanu testit ja ehtiny tuhlata yhen, niin menkat alkaa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30287512:
Potkikaa nyt joku persuksille, että alottaisin pakkaamaan, viikon päästä saa avaimet, enkä oo saanu ku vähän jotai vaatteita pakattua. Ei oikeen innosta.. *huokaus*
" Potkii persauksille " pakkamaan siitä, hus hus.
 
IhQ
On nimittäin tööttiolo.
Huomiseks pitäis ajotunnille etsiä jonkinlaista karttaa/ideaa mistä kautta aion suunnistaa paikasta a paikkaan b. Tiedän siis molemmat paikat mutta suuntavaisto on niin onneton että saattaisin vaikka eksyä matkalla...oikeesti. :ashamed:

Ja voi helevetti jos/kun sataa huomenna, joko vettä tai jotain räntäpaskaa..pyöräilen siinä sitten töihin ja takas. :kieh: Ei jaksa.
 
Mie ehotan myös molempia Tinkulle.
Laura, no joo toivotaan, ettei menkat ala ollenkaan, aina kun oon ostanu testit ja ehtiny tuhlata yhen, niin menkat alkaa. :D
Mullakin ne on vuosia toimineet "pissaa tikkuun niin menkkasi alkaa" testeinä. No, voi ne silti joskus iloisesti yllättää. Sellaisenkin jolle ei millään pitäisi. Toivossa on piinallista elää.. :hug:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kais
On nimittäin tööttiolo.
Huomiseks pitäis ajotunnille etsiä jonkinlaista karttaa/ideaa mistä kautta aion suunnistaa paikasta a paikkaan b. Tiedän siis molemmat paikat mutta suuntavaisto on niin onneton että saattaisin vaikka eksyä matkalla...oikeesti. :ashamed:

Ja voi helevetti jos/kun sataa huomenna, joko vettä tai jotain räntäpaskaa..pyöräilen siinä sitten töihin ja takas. :kieh: Ei jaksa.
No kohta jo huristat autolla töihin.. :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä