ikis
Nyt on maanantai ilta. :xmas:Örrrrörrrörrr.... olin kai väliaikaisesti kuollut kun nukahdin... oletan et on kuitenkin vielä sunnuntai-ilta.
Nyt on maanantai ilta. :xmas:Örrrrörrrörrr.... olin kai väliaikaisesti kuollut kun nukahdin... oletan et on kuitenkin vielä sunnuntai-ilta.
Joo, kohta pitää painua pehkuihin.Mie taijan alkaa ettimään mahdollisimman kivutonta nukkuma-asentoa. Orkele kun selkä ollu jumissa koko päivän.
No, käytiin kuitenkin (mie särkylääkkeen ja kylmägeelin avustamana) veljen synttäreillä. Pikkuveli täytti 26v. Hitto mie oon vanha..
Mä menen mä menen, huomenna :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30285477:Ei hätää :hug:. Sunnuntaissa edelleen mennään. Sie kyllä saisit mennä tohtorin puheille.
toi on kyllä niin paskamaista ku olla voi, missään ei ole hyvä olla. Mulla oli vuosia sitten viikon verran selässä semmonen jumi, että käveleminen sattu, seisominen sattu ja makaaminen sattu. Istuminen oli ainoa joka ei sattunut. Oli viikon jälkeen hiukan kärttyisä narttu kun oli viikon nukkunutkin työtuolissa istualtaanMie taijan alkaa ettimään mahdollisimman kivutonta nukkuma-asentoa. Orkele kun selkä ollu jumissa koko päivän.
No, käytiin kuitenkin (mie särkylääkkeen ja kylmägeelin avustamana) veljen synttäreillä. Pikkuveli täytti 26v. Hitto mie oon vanha..
Onneksi ei tarvinnut mihinkään mennä, paitsi sinne lääkäriinNyt on maanantai ilta. :xmas:
Onneksi ei tarvinnut mihinkään mennä, paitsi sinne lääkäriin
Etätartutin tän sulle. Ole hyvä!Voi stna tuleeko tässä nyt oikeesti kipeeks|O
:stick:Etätartutin tän sulle. Ole hyvä!
Ollaan vuorotellen kipeenä.Etätartutin tän sulle. Ole hyvä!
Joo, pitäis kyllä oikeesti varmaan levätä että menee kokonaan ohiOllaan vuorotellen kipeenä.
Niin pitää. Voi muuten kostautua.Joo, pitäis kyllä oikeesti varmaan levätä että menee kokonaan ohi
Sillee ne taudit leviää.Se on varmaan se hemmetin Masa joka kiertää talosta taloon jakamassa pusseistaan ja lisäksi levittää tota tautia