The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
"Niin"
No itse petyin kun sain tietää että eksä oli pettänyt puolen vuoden ajan kolmen miehen kanssa.
Siinä olet oikeassa että pitää asioita ajatella ympäriämpäri kaikkia.
se nouseminen ja kun kaikki ei pysty siihen omin avuin niin siltä kantilta se on myös erittäin tärkeää jos miettii vaikka tohtori- potilas asetelmaa ja saada toinen ihminen luottavaiseksi elämää kohtaan ja positiivisempaan suuntaan.

Mut just ääneen puhuminen ihme kyllä toimii hyvänä lääkkeenä vaikka ois vaikeeta mitä vaikeempaa sitä helpottavampaa kyllä.
 
kahvikirahvi
Onko se sitten vain se ettei luota toiseen? Ajattelee että pettää tms.
En osaa sanoa.
Eksääni kyllä pystyin luottaan eikä tarvinnut olla mustasukkainen.
Mutta ei hänenkään tarvinnut olla minusta.
Tai sitten pettää/on pettänyt itse ja heijastelee sitä kumppaniin vierittääkseen syytä toisen niskoilla? On niitä varmasti monia syitä, uskon että itsetunto on iso vaikuttava tekijä.
 
[QUOTE="Niin";30213451]se nouseminen ja kun kaikki ei pysty siihen omin avuin niin siltä kantilta se on myös erittäin tärkeää jos miettii vaikka tohtori- potilas asetelmaa ja saada toinen ihminen luottavaiseksi elämää kohtaan ja positiivisempaan suuntaan.

Mut just ääneen puhuminen ihme kyllä toimii hyvänä lääkkeenä vaikka ois vaikeeta mitä vaikeempaa sitä helpottavampaa kyllä.[/QUOTE]

En ymmärtänyt mitä sanoit mutta ittellä auttoi vain aika. Olisi ollut hyvä jos ois ollut sellainen jolle oisin voinut puhua mutta kun ei ollut. Siis naamatusten, löytyi muita kauempaa puhelimen ja erinnäköisten viestimien perästä. Nekin auttoi kyllä ihan helvetisti. Tai siis he.
 
En ymmärtänyt mitä sanoit mutta ittellä auttoi vain aika. Olisi ollut hyvä jos ois ollut sellainen jolle oisin voinut puhua mutta kun ei ollut. Siis naamatusten, löytyi muita kauempaa puhelimen ja erinnäköisten viestimien perästä. Nekin auttoi kyllä ihan helvetisti. Tai siis he.
Niinhän se aina on että aika parantaa. Vaikka se niin veemäistä onkin odottaa.
Kyllä sekin jonkin verran auttaa kun kuulee toisen äänen puhuessaan.
 
kahvikirahvi
Mun mielestä pussailua ei lasketa pettämiseksi. Siis jotain kertaluontoista, läpällä tai kännissä tapahtunutta joka ei johda pidemmälle.
Ihastumista (jonka eteen ei tee mitään) en laske pettämiseksi koska tunteille ei mitään voi.

En tiiä, vaikea määritellä.
 
Mun mielestä pussailua ei lasketa pettämiseksi. Siis jotain kertaluontoista, läpällä tai kännissä tapahtunutta joka ei johda pidemmälle.
Ihastumista (jonka eteen ei tee mitään) en laske pettämiseksi koska tunteille ei mitään voi.

En tiiä, vaikea määritellä.
Riippuu just siitä pussailustakin millasta se on :D
Vaikeatahan noita on määritellä :)
Riippuu niin tilanteestakin.


Kyllä se on nyt itsekin mentävä nukkuun, öitä :kiss:
 
kahvikirahvi
Itse ajattelen että miltä se tuntuisi jos se toinen saisi tietää, eli jos toisestakin on ok että pussailee ja mitä vielä kännin piikkiin voisi laitta, niin ettätkö tykkäiskö hänkin siitä?
No varmasti tuntuu pahalta jos sitä salailee ja se käy ilmi kiertoteitse. Itse arvostan rehellisyyttä kaikissa asioissa. Kaikkea ei voi laittaa kännin piikkiin, mutta ei se pussailu mikään maailmoja mullistava asia ole. Ja tämä on vain mun mielipide, ymmärrän kyllä senkin että joku sitä pitää pettämisenä ja epäsuotavana.


Btw, ämpärin kanssa seurustelun paras puoli oli se ettei se ollut koskaan mustasukkainen. Nauroi vieressä kun pussailin baarissa (lähinnä tyttöjen) kanssa, sai olla miespuolisia kavereita yökylässä vaikka se ei itse ollut kotona. Kerran lähdin töiden jälkeen eksän kanssa kahville ja palasin kotiin aamuneljältä, herra kysyi vain että oliko hauska ilta.
Mulle sopii tommonen, täydellinen luottamus. Siihen asti kunnes/jos tulee aihetta epäillä sitä.
 
kahvikirahvi
Ja ettei tuu väärinkäsityksiä niin ei se silti tarkoita että kaikilla baarireissuillakaan tarttis alkaa nuolemaan kaikkien liikkuvien olentojen kanssa. Ja jos seuraava kumppani sitten tulevaisuudessa olis sitä mieltä ettei muiden kanssa pussaiu ole ok, niin sitten sitä ei tapahtuisi.
 
Huomenta!

Mulla alko sellanen endurance treeniohjelma ruokavalioineen. Helvetti mikä määrä sapuskaa tälleen aamusti heti.

Ku ei oo ees tottunu syömään, ku vasta 7 jälkee töissä ja nyt pitää tällee 5 ajoissa jo syödä. Mut kait tää tästä ku tähän tottuu :)

Muksaa päivää kaikille :kiss:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä