The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mut
Harmaa ja ruskea on ehkä sellaisia huomaamattomampia, en tiedä :)
Mut ehkä noista jompi kumpi värinä.
Olen kyllä nähnyt heinon vihreänkin ja puna-valkoisen :)

Eikä ole vaaleanvihreät silmät :)
jsut huomaamaton pidä väräjätä värillä

mitäköhän tulee ruskeesta ja harmaasta kun iitä sekottelee :)

mallari maalasi taloa soundillako? entäs jos spraymaallilla suttais mitä se olisi?

Niin silmäthän on portti :)
 
Joskushan eronneilla pareilla voi olla eron jälkeen paremmat välit kuin yhdessä ollessa.
Viettäähän jotkut parit eksien kanssa aikaakin. Mitä palstalta olen lukenut :D
Itse en osaa sanoa. Mutta en ehkä itsekään tykkäisi jos kauheasti olis yhteydessä eksään.
Vaikea sanoa.
Viime keväisen kanssa kyllä puhuttiin paljon eksistä ja hän oli jonkin verran tekemisissä eksän kanssa (oli lapsia) mutta en ainakaan silloin pitänyt eksää "uhkana".
Onko jokainen tapaus sitten erilainen.
 
Vaikkasiksettä eksä on kiva ja ihana ihminen jolle on helppo puhua ja johon tukeutua hankalassa tilanteessa, vaikka maailmat ei sillä romanttisella puolella kohtaa, elämäntyyli ja mitä elämältä haluaa, ei yhdistä.
Ja lempiystävä on kaikesta huolimatta mun pitkäaikaisin ystävä, se tietää musta kaiken, sille voi kertoa kaiken. Ymmärretään toisiamme niin täydellisesti että pystytään lopettamaan toistemme lauseet.

Mie en kattelis hetkeäkään ketään joka näistä heittäytyis mustasukkaiseksi.
mulla ei ole mitään ongelmaa myöntää et olen mustasukkanen.Oon aina ollut ja tulen varmaan aina olemaan. täytyy vielä painottaa uudelleen etten mikään sairaaloisen mustis mutta jollain tasolla ne mustat sukat kyllä on. ehkä vaan nielisin asian ja kiukkuisin sissänpäin itelleni...en mä tiedä.
 
Joskushan eronneilla pareilla voi olla eron jälkeen paremmat välit kuin yhdessä ollessa.
Viettäähän jotkut parit eksien kanssa aikaakin. Mitä palstalta olen lukenut :D
Itse en osaa sanoa. Mutta en ehkä itsekään tykkäisi jos kauheasti olis yhteydessä eksään.
Vaikea sanoa.
Viime keväisen kanssa kyllä puhuttiin paljon eksistä ja hän oli jonkin verran tekemisissä eksän kanssa (oli lapsia) mutta en ainakaan silloin pitänyt eksää "uhkana".
Onko jokainen tapaus sitten erilainen.
ninhän ne yleensä sanoo et paremmat välit kun on eronnut. olen mä joskus ollut tilanteessa missä mies ollut paras ystävä exänsä kanssa ja viettivät aikaa yhessä ,leffassa käyntii ym. ja se kyllä kiukutti.

No,minkäs sille voi.
 
kahvikirahvi
Mie oon kerran ollu mustis, ämpärin eksästä josta se valehteli ihan hulluna. Mulle yhteydenpito olis ollu ok, mutta se oli vähän hämärää ko piti valehdella ettei pietä, ja sit kun kone unohtuu auki niin siellähän ne keskustelut on avoinna. Ja olihan siinä kaikkee, se valehtelu vitutti ja sai kuvittelemaan kaikkea.
 
kahvikirahvi
Miten se terve mustasukkasuus ilmenee? Onko se joku juttu mistä ei puhuta ja se kalvaa yksinään mieltä vai naljaillaanko siitä mustasukkaisuuden kohteesta sit ihan vähän vaan?
 
Puhuta
Miten se terve mustasukkasuus ilmenee? Onko se joku juttu mistä ei puhuta ja se kalvaa yksinään mieltä vai naljaillaanko siitä mustasukkaisuuden kohteesta sit ihan vähän vaan?
tää on fakta .

Niin existä kyse nih en tavallaan ymmärrä mustasukkaisuutta paitsi jos kattoo et toi seuraava oo sille hyvä noh omaa tulkintaa. Toki ironista et jos ite ollu huono ja niin nih sit se on eri tilanne . Naljailu ei kuulu luonteenpiirteeseen jos tarkotit selän takana puhumisesta ihmisestä joka ei ole kuulemassa se on sillain vituttavaa kun jutut muuttuu likaa jos tää toinen jatkaa tarinaa.toki jos joku kysyy niin nopeasti voi sanoo et ihan hyvää sille kuuluu. Gordon ramsey tyyli :)
 
Miten se terve mustasukkasuus ilmenee? Onko se joku juttu mistä ei puhuta ja se kalvaa yksinään mieltä vai naljaillaanko siitä mustasukkaisuuden kohteesta sit ihan vähän vaan?
no en ole kyllä koskaan naljaillut kenekään existä. mä vaan olen nieleskellyt jos on ollut tarve niin itekseni. no eipä oo usein ollut tarve mut tää nyt vaan tuli mieleen kun mietin juttuja.
 
Ja mikä siihen mustasukkaisuuteen sitten vaikuttaa, mistä se johtuu tai mikä sen tekee?
Se millainen luonne sillä seurustelukumppanilla on?
Jos siis toinen on vaikka sellainen että tietää sen flirttailevan, juttelevan tms tai on sellainen että tietää ettei flirttaile tai pahemmin juttele toisten kanssa jos esim on yksin liikenteessä?
Vaikea selittää mitä hakee takaa :)
 
nö tavallaa
Ja mikä siihen mustasukkaisuuteen sitten vaikuttaa, mistä se johtuu tai mikä sen tekee?
Se millainen luonne sillä seurustelukumppanilla on?
Jos siis toinen on vaikka sellainen että tietää sen flirttailevan, juttelevan tms tai on sellainen että tietää ettei flirttaile tai pahemmin juttele toisten kanssa jos esim on yksin liikenteessä?
Vaikea selittää mitä hakee takaa :)
heti suoraan millainen on vapaa puhe on puhetta joka mun mielestä omaa voimaa. Toki se tarvii vahvat persoonat ja luonteen siis hengen tasolla, Mut ei se ettö seurassa onpas tolla muuten isompi hauis tai jotain sellasta :) Miks ihmeessä ei sais jutella muitten kaa sitä en ymmärrä diggaan paljon tukevasta puheesta oli sit millanen tahansa.
Toki en ymmärrä flirttailua käsite sanana et tarkotitko tota?
Mulla itellä on sellanen et juttelen yksin jos oon liikenteessä tai en juttele.
 
Niin,en tiedä...jotenkin vaan sellanen tunne sitten tulee että jos ollaan väleissä niin jompikumpi haikailee toisen perään. miettis aina et sutinoiko ne jos ovat keskenään.
Tiedän tunteen, olen myös oppinut että se on vaan itsensä kiusaamista. Silleen ajattelemalla olen päässyt niistä poies, kun en voi määrätä mistään muusta kuin omasta käyttäytymisestä joten jää jäljelle ihan yksinkertainen kysymys; joko luotat toiseen tai et luota.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja krut
Alkuperäinen kirjoittaja nö tavallaa;30213281:
heti suoraan millainen on vapaa puhe on puhetta joka mun mielestä omaa voimaa. Toki se tarvii vahvat persoonat ja luonteen siis hengen tasolla, Mut ei se ettö seurassa onpas tolla muuten isompi hauis tai jotain sellasta :) Miks ihmeessä ei sais jutella muitten kaa sitä en ymmärrä diggaan paljon tukevasta puheesta oli sit millanen tahansa.
Toki en ymmärrä flirttailua käsite sanana et tarkotitko tota?
Mulla itellä on sellanen et juttelen yksin jos oon liikenteessä tai en juttele.
Saa toki jutella :)
Ja ei kai sitä oikein voikaan määritellä mikä on mustasukkaisuutta, mikä ei. Jokainen kokee sen eri tavalla. Ja joku voi tietää kumppanistaan että vaikka flirttailis niin ei menis sen pidemmälle.
Mutta niin kuin MIES sanoi, se on se luottaminen toiseen kaiken A ja O.
 
"Niin"
Saa toki jutella :)
Ja ei kai sitä oikein voikaan määritellä mikä on mustasukkaisuutta, mikä ei. Jokainen kokee sen eri tavalla. Ja joku voi tietää kumppanistaan että vaikka flirttailis niin ei menis sen pidemmälle.
Mutta niin kuin MIES sanoi, se on se luottaminen toiseen kaiken A ja O.
mistä ne johtuu oli ihan kiva rupee miettimään syitä monitasoisemempaa ja ehkö löytävää jos aihetta on :) Noh mustasukkasuus oli vertaavaa ja kilpailevaa joka sitten polkua pitkin sillä tiellä johtaa itsensä luhistumiseen oli asia mikä hyvänsä. Vai o
 
[QUOTE="Niin";30213322]mistä ne johtuu oli ihan kiva rupee miettimään syitä monitasoisemempaa ja ehkö löytävää jos aihetta on :) Noh mustasukkasuus oli vertaavaa ja kilpailevaa joka sitten polkua pitkin sillä tiellä johtaa itsensä luhistumiseen oli asia mikä hyvänsä. Vai o[/QUOTE]

Onko se sitten vain se ettei luota toiseen? Ajattelee että pettää tms.
En osaa sanoa.
Eksääni kyllä pystyin luottaan eikä tarvinnut olla mustasukkainen.
Mutta ei hänenkään tarvinnut olla minusta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä