The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
"- Olin kävelemässä portaita kokoontumishuoneesta altaalle. Kun ojensin lantiota, uimahousut sanoivat ”räts” ja miehiset kalleudet olivat täysin esillä, Karvonen kertoi.

- Kai ne on liian pienet mun perseelle. Kun lihakset kasvavat, niin housut käyvät aina kireämmäksi ja kireämmäksi."

:D

Koottuja selityksiä :rolleyes:
Kai sen nyt huomaa jos pieneksi jäävät.
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
käy käy ja kerma lopuksi että muuten se ns. "hajoo atomeiksi" kun kypsyttelee pitkään eli jos vuoka ois uunissa 1,5t niin puoltuntii ennen laittaa sen kerman.
ja mitkään kasvisrasva valkoiset kermantapaiset ei millään muotoa ole likellekkään kermaa. vessanpöntöstä sellaset alas jos on eksynyt jääkaappiin semmosia.
Kaurakerma on hyvä tuote :attn:
 
Eikö kysynyt laitetaanko pehmeät vai kovat?
Tai sitten jos ne laittaa vaan pehmeitä. Luulis kyllä kovien kestävän kauemmin.
Ehkä sen takia laittoikin pehmeät :)
Mutta voihan ne aina vaihtaa jos muuten hyvät saappaat :)
Toki tuo sitten lisäkustannuksia taas.
Ei kysynyt ja ei mulle tullut mieleenkään että laittaa pehmeet kun ennen ollut kovat. En sitten edes saanut suutani auki että olisin valittanut ja en nyt sitten viitsi vaihtaakaan kun se sitten taas maksaa erikseen.Täytyy kyllä sanoa että kun viime vuonna se teki ton niin en ole niitä saapikkaita paljon käyttänyt enää vaikka on mun lempparit,kyllä mä haluan sitä kopinaa. Täytyy toivoa että nekin kantalaput menis pian pilalle et täytyy kai vaan kovasti käyttää että ne kuluis puhki.
 
Ei kysynyt ja ei mulle tullut mieleenkään että laittaa pehmeet kun ennen ollut kovat. En sitten edes saanut suutani auki että olisin valittanut ja en nyt sitten viitsi vaihtaakaan kun se sitten taas maksaa erikseen.Täytyy kyllä sanoa että kun viime vuonna se teki ton niin en ole niitä saapikkaita paljon käyttänyt enää vaikka on mun lempparit,kyllä mä haluan sitä kopinaa. Täytyy toivoa että nekin kantalaput menis pian pilalle et täytyy kai vaan kovasti käyttää että ne kuluis puhki.
Ja kyllähän nyt kovat korkolaput kestää kauemmin. Pehmeistä menee helpommin kivet läpi.
Tosin toiset sitten taas valittaa kun ne kovat on liukkaammat.
 
Ja kyllähän nyt kovat korkolaput kestää kauemmin. Pehmeistä menee helpommin kivet läpi.
Tosin toiset sitten taas valittaa kun ne kovat on liukkaammat.
liukas on aina hyvä:D no ei vaiskaan mut tosissaan mä haluan et kopisee niin siksi haluan kovat mut nyt on vaan kestettävä et lemppareissa on pehmeet,kyllä kai ne aikanaan siitä kuluu,harmittaa vaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä