tissitkin vielä :stick:ja vitut :stick:
Noinhan se just meneekin
Ihan just ajattelin samaa .Iltaa! Ulkona +14 ja sisällä kympin verran enemmän, nyt on hyvä.
Mä oon nähny tän joskus, hauska.
Ja mulla meni näkö vähäks aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30193801:Nyt kärsii jo varovasti kurkistaa
minneppä aattelit kurkata?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30193801:Nyt kärsii jo varovasti kurkistaa
En ainakaan Daavidia :kieh:. Tuo tavallinen mies näyttää jo paremmalta .minneppä aattelit kurkata?
oulusta iitee-hommia?Kertokaas mistä sitä alkais ettimään duunia.
Mie taidan vaan ihailla niitä tsadilaisen kuvia omassa rauhassaniAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30193826:En ainakaan Daavidia :kieh:. Tuo tavallinen mies näyttää jo paremmalta .
Siinä on jotain katsomista.Mie taidan vaan ihailla niitä tsadilaisen kuvia omassa rauhassani
Muista laittaa puhelimeen kuolasuoja :attn:Mie taidan vaan ihailla niitä tsadilaisen kuvia omassa rauhassani
luuri minigrippussiinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30193843:Muista laittaa puhelimeen kuolasuoja :attn:
Siehän sitä olisit tarvinnuAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30193843:Muista laittaa puhelimeen kuolasuoja :attn:
me jotka ollaan nähty kuva niin etäkuolataan kansMie taidan vaan ihailla niitä tsadilaisen kuvia omassa rauhassani