Syksyn tietää siitä kun ei millään meinaisi haluta aamulla nousta sängystä peiton alta kun tuntuu kylmältä .
Ja iltaa :wave:.
Ja iltaa :wave:.
Ihanat paksut huivit ja neuleet/neuletakit ja villasukat:heart: Niin ja saa ruveta käyttämään saapikkaita.Siitä että saa kaivaa villasukat ja kaulaliinat esille, illalla on hämärää ja yöllä pimeää - viimeinkin näkyy kaunis tähtitaivas. Ilma on vilpoinen ja ihanan raikas. Kohta puut muuttaa väriä oranssiin, keltaiseen, ruskeaan. Ruska, villasukkien lisäksi parasta syksyssä :heart:
Samixii :heart: Neuletakit on kyllä parhaita.Ihanat paksut huivit ja neuleet/neuletakit ja villasukat:heart:
Mulla on vaan paha tapa joka vuos ostaa uusia jos löytyy joku ihana.Mutta toisaalta kyllä mä niitä kaikkia käytänkin tosi paljon ettei ykskään oo vielä jäänyt käyttämättä.Samixii :heart: Neuletakit on kyllä parhaita.
Jospa siitä olisi apua :hug:. Ei kai se pahaakaan voisi tehdä.Miun pitäis kuulemma jutella ongelmistani ees jonkun kans :ashamed::headwall:
En määkään näistä tykkää ja rupee masentaa entistä enemmän mutta noi ihanat neuleet ym niin ne on sitä parasta.Syksy- harmaata. Vettä. Kylmää. Räntää. Pimeää. Oikea vtun Mordor. En keksi yhtään hyvää asiaa.
En haluis minnekään "ammattihenkilölle" mennä. Miks miun pitää olla näin vaikee? Jotain on kyl pahasti naksahtanu tuol kopassa...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30193500:Jospa siitä olisi apua :hug:. Ei kai se pahaakaan voisi tehdä.
: / :hug:40min juttutuokio ämpärin kanssa ei selkiyttänyt asiaa yhtään. Tuli vaan paha mieli.
käy käy ja kerma lopuksi että muuten se ns. "hajoo atomeiksi" kun kypsyttelee pitkään eli jos vuoka ois uunissa 1,5t niin puoltuntii ennen laittaa sen kerman.ai lihaliemi ja kerma samaan pataan? sopiiko ne muka yhteen...ja siis miten..samaan aikaanko ne laitetaan?
jospa huomenna sitten teen,en jaksa enää ruveta iltaa vasten tekemään ja lämmittämään tätä muutenkin lämmintä kämppää.käy käy ja kerma lopuksi että muuten se ns. "hajoo atomeiksi" kun kypsyttelee pitkään eli jos vuoka ois uunissa 1,5t niin puoltuntii ennen laittaa sen kerman.
ja mitkään kasvisrasva valkoiset kermantapaiset ei millään muotoa ole likellekkään kermaa. vessanpöntöstä sellaset alas jos on eksynyt jääkaappiin semmosia.
mua kiukuttaa kun vein saapikkaat suutarille kantalappujen uusimiseen niin se laitto sellaset pehmeet! Ei kopise enää|OMun pitäisikin muuten muistaa viedä yhdet saappaat suutariin
Entäs joku ystävä?En haluis minnekään "ammattihenkilölle" mennä. Miks miun pitää olla näin vaikee? Jotain on kyl pahasti naksahtanu tuol kopassa...
Eipä niitä oikeen oo..varsinkaan semmosia joille vois alkaa mitään purkamaan. : /Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30193581:Entäs joku ystävä?
Entäs jos kokeilet kirjoittaa? :hug:.Eipä niitä oikeen oo..varsinkaan semmosia joille vois alkaa mitään purkamaan. : /
Ehkä tää joskus selviää, mies vaan ihmettelee mikä on enkä saa suutani auki.
Eikö kysynyt laitetaanko pehmeät vai kovat?mua kiukuttaa kun vein saapikkaat suutarille kantalappujen uusimiseen niin se laitto sellaset pehmeet! Ei kopise enää|O
En ole nähnyt. Kerran olen kyllä nähnyt uimahallissa miehen jolla toinen palli oli jäänyt uikkarin ulkopuolella .
Kun osaiskin kutoa : /Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30193502:Miulla oottaa kaapisssa uudet vaaleanpunaiset yli polven mittaiset villasukat :heart:.
vai oliko sittenkäänAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30193611:En ole nähnyt. Kerran olen kyllä nähnyt uimahallissa miehen jolla toinen palli oli jäänyt uikkarin ulkopuolella .