On se ilmeisesti mentävä edes yrittämään nukkumista. Tuskin onnistuu kovin hyvällä menestyksellä näillä lämpöasteilla. Öitä :kiss:.
Imasin jo illalla Masan kassit tyhjiksi viimeistä pisaraa myöten mutta eihän se sille riittänyt. Vielä nytkin meinaa selän takana tehdä temppujaan vaikka oon töissä. Pervo-Masa.Huomenta
Noni, ilmanko se masa pihisteli miun kanssa ku siulle säästäny kaiken tavaran..
Oot kyllä hyvin imassu ku ei meinaa rauhaan jättää.. Miulle kävi tunnin välein vaan vähän rippeitä kasseistaan roiskimassa.. :kieh: Vai liekkö meillä niin kylmä ettei enempää irronnu..Imasin jo illalla Masan kassit tyhjiksi viimeistä pisaraa myöten mutta eihän se sille riittänyt. Vielä nytkin meinaa selän takana tehdä temppujaan vaikka oon töissä. Pervo-Masa.
Huomenta :wave:
Masa oli kyltymätön, meinasi vetää uudet varvit kun kello soi!
:hug: hassu nainenHuomenta!
Piti tulla hehkuttamaan että onneksi on perjantai.
Tänään onkn vasta torstai.
Sori
Ja miks mie edes ootan perjantaita,
kun en töissä oo kumminkaan...?
Huomenta!
Sori
Piip.Huomenta, piipahtelen täällä. :wave:
Iltavuoro tänään.
Nonni, et oo töissä ja silti hihkutat.Huomenta!
Sori :
piip piipPiip.
Mulla loppu yövuorot!
Nonih ja sitten alkaakin kellon vääntäminen eri aikaanPiip.
Mulla loppu yövuorot!
Kyllä perjantai aina pienen hihkutuksen ansaitsee,Nonni, et oo töissä ja silti hihkutat.
Mut jee, huomenna alkaa loma.
Nääh, mää vaan hienosäädän sitä pikkusen. Aamupäivät on aivan yliarvostettujaNonih ja sitten alkaakin kellon vääntäminen eri aikaan
Minen oo niin masokisti, että itteltäni kaffen kieltäisinAaah, kahvia.
Koittakaapa olla joskus yksi kokonainen vuorokausi juomatta, niin huomaatte miten extra ihanaa se on seuraavana aamuna
Ei mutta oikeasti, se on vähän sama kuin seksin/masturboimisen kieltäminen itseltään silloin kun sitä tekee mieli, niin se on sitten vielä parempaa kun seuraavan kerran sen sallii itselleenMinen oo niin masokisti, että itteltäni kaffen kieltäisin