kahvikirahvi
No nyt lipsahti tinkultaki vähä lapinlisää En huokaillu kyllä yhtään, eikös se oo puhelintyttöjen hommaaainakin kaks tuntii te huokailitte
No nyt lipsahti tinkultaki vähä lapinlisää En huokaillu kyllä yhtään, eikös se oo puhelintyttöjen hommaaainakin kaks tuntii te huokailitte
Litteänä? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30118995:Ja nöyränä. Kiitollisena. :ashamed:.
Lautana suorastaan :xmas:.Litteänä? :xmas:
En tiedä onko minusta aivan noin suureen omistautuneisuuteen :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30119004:Lautana suorastaan :xmas:.
Saatoin lisätä vähän lapinlisää :ashamed:.En tiedä onko minusta aivan noin suureen omistautuneisuuteen :snotty:
Oikeestaan luulen että se on ihan sopiva aika, ehtii vielä kysellä paaaaaaljon asioita.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30118993:Mie luulen, että liian pitkän ajan päästä :heart:.
huokailit,kuulu tänne asti. :xmas:No nyt lipsahti tinkultaki vähä lapinlisää En huokaillu kyllä yhtään, eikös se oo puhelintyttöjen hommaa
Työniloa :wave:. Muista ostokset aamulla :attn:.Siis mun pitää mennä tekeen jotain töitä, ihme työpaikka tämmönen
C U sisters :wave:
Mistä tietää milloin mies on totaaliluuseri???No nyt lipsahti tinkultaki vähä lapinlisää En huokaillu kyllä yhtään, eikös se oo puhelintyttöjen hommaa
Eka aakoon vitsi jolle nauroin ihan aikuisten oikeesti ääneen.Mistä tietää milloin mies on totaaliluuseri???
Kun hän soittaa seksipuhelimeen, niin sieltä vastataan: "Ei tänään, minulla on korvasärkyä".
Ei oo. Taistelet vaan Masaa vastaan.Ihanku nukkumasa olis taas päässyt huomaamatta ruikkiin silmiin, kun alkaa silmäluomet painaa. Onks silti pakko mennä nukkumaan?
Masa saa tyhjentää säkkinsä mun naamalle vaikka viis kertaa, en silti luovuta.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30119037:Ei oo. Taistelet vaan Masaa vastaan.
Nyt on asennetta :attn:Masa saa tyhjentää säkkinsä mun naamalle vaikka viis kertaa, en silti luovuta.
Missä kaikki palvelijat ovat :O. Komenna heti viuhkoja heiluttamaan yllänne |O.Palatsin ilmastointijärjestelmä on hajonnut. Tulee tukala yö, prinsessa pyörii ilkoisillan silkkilakanoissaan ja uneksii... viileästä.
Öitä :kiss:taidanpa sano hyvät yöt ja katsoa millon kuukahdan. ötyjä:kiss:
mahtaa väsyttää kun hajosin tälle ihan tyystin...
täytyy tehdä niin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30119046:Missä kaikki palvelijat ovat :O. Komenna heti viuhkoja heiluttamaan yllänne |O.