Öitä :kiss:.Toivottelen kanssa hyvät yöt ja lähden nukkuun.
:kiss: :wave:
Ei tosiaankaan ole. Niin tyhmä en ole.Mutta eikös sulla ole aina tsihejä käden ulottuvilla?
kuulemma itkijänaiseksi palatsiin. Olet virkaan oikein tervetullut, saa siinä kyllä nauraakin.Mihi mää nyt oon ilmottautunut:O
Ei nuorella naisella noin huono muisti saa olla.Mihi mää nyt oon ilmottautunut:O
Aa joo, kun ne on siellä lähipubissa, jonne joudut aina kävelemään. Niinhän se olikin.Ei tosiaankaan ole. Niin tyhmä en ole.
a) se on nurkkabaariAa joo, kun ne on siellä lähipubissa, jonne joudut aina kävelemään. Niinhän se olikin.
ainakin kaks tuntii te huokailitteNo AWWW saatana. En kestä.
Oli se ihan kivan oloinen. Puhuttiin vain puoli tuntia.
Anteeksi ajattelemattomuuteni.a) se on nurkkabaari
b) useimmin käyn siellä ihan vaan kahvilla
c) siis nykyään
Ai fiil juu sister. Vaikka mulla ne menee vähän toisin kun on tää yötyö, eli aamupäiväminä kärsii aamuminän pihtailuista :|Mulla ei edelleenkään oo tsihejä |O. Eikä herkkuja. Vaikka ajattelin niitä kun kävin kaupassa tänään! Mut sit vaan päätin olla ostamatta ja lällättelin ilta-minälle, jonka tiesin niitä tahtovan. MIKSI päivä-minä on aina niin tyhmä!?
Huominen kauppalistani alkaa hahmottumaan. Sipsejä, limpparia, jäätelöä ja ööööööö.... jotain :xmas:.Ai fiil juu sister. Vaikka mulla ne menee vähän toisin kun on tää yötyö, eli aamupäiväminä kärsii aamuminän pihtailuista :|
ai mää luulin vaan et julistin itteni KETJUN viralliseks itkupilliks mut jos palatsi maksaa hyvin niin voi olla palatsinkin virallinen itkupilli.kuulemma itkijänaiseksi palatsiin. Olet virkaan oikein tervetullut, saa siinä kyllä nauraakin.
Se on hyvää .mut luvattiin viedä huomenna syömään mustaamaggaraa,saa nähä mitä tää ruokavammanen siitä pitää...:xmas:
Mulla on vimppa yö, eli aamulla saan ostaa herkkuja, eix joo?!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30118977:Huominen kauppalistani alkaa hahmottumaan. Sipsejä, limpparia, jäätelöä ja ööööööö.... jotain :xmas:.
En tiedä onko ne liian pian vai liian pitkän ajan päästäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30118921:Wau. Milloinkas ne teidän treffit olikaan?
Ei mikään saanko vaan se on suoranainen vaade |O.Mulla on vimppa yö, eli aamulla saan ostaa herkkuja, eix joo?!
:O Palatsin viroissa toimitaan puhtaasti siitä ilosta, että saamme palvella lempeän diktaattorimme eli rakastetun prinsessamme alla. Alaisuudessa.ai mää luulin vaan et julistin itteni KETJUN viralliseks itkupilliks mut jos palatsi maksaa hyvin niin voi olla palatsinkin virallinen itkupilli.
Mie luulen, että liian pitkän ajan päästä :heart:.En tiedä onko ne liian pian vai liian pitkän ajan päästä
siideriä, garagea, kahvia.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30118977:Huominen kauppalistani alkaa hahmottumaan. Sipsejä, limpparia, jäätelöä ja ööööööö.... jotain :xmas:.
Ja nöyränä. Kiitollisena. :ashamed:.:O Palatsin viroissa toimitaan puhtaasti siitä ilosta, että saamme palvella lempeän diktaattorimme eli rakastetun prinsessamme alla. Alaisuudessa.
Käskystä, teidän velhomaisuutenne!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30118990:Ei mikään saanko vaan se on suoranainen vaade |O.