The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Huomenta!

Esikko oli taas pirteenä hereillä ennen kuutta :kieh: Mie en tajua tuota..Isänsä pääs töistä ja tuli siinä vartin yli 6, tyttö rynnii vastaan halimaan ja toivottamaan hyvää huomenta :)

Mie oisin kyl voinut vähän pidempäänkin nukkua..:snotty:
 
Huomenta!

Lauantai ja maanantai lähenee... Mä oon hukassa :D

Noooh, kaipa se siitä ku ottaa ihan rennosti ja koittaa kestää sen matkan sinne ydinkeskustaan. Neljän aikaa pitäis ajaa takas ja siellähän on ihan kaamee kaamee ruuuuhka.. :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: v
Huomenta kaikille! Pää särkee niinku ois suurempiki krapula ja
olo on muutenkin töttöröö... Nyt kitataan muutama muki kahvia ja sitte tuon kakun kimppuun. Mua vaan harmittaa niin paljon, ko jouduin ostaan koristeet yms. kaupasta, ku ei ollu aikaa tehä, eikä mun mielestä se tytekkään ollu mitään hirveen hyvää, mut saa luvan kelvata :D

Että älkää ihmetelkö jos lehdessä on päivittäin uutisia siitä miten nuori, reilu 20v nainen kolaroi TAAS turun keskustassa :LOL:
:hug: Turun keskustassa on helppo ajaa, No panic!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Huomenta ihqu =)

minä heräsin 7.50

ettei vaan olisi jotain flunssaa hakemassa, kokeile hunajamehua/teetä jos hunajaa löytyy
Kuopus älys mitä vapaapäivä tarkottaa ja nukkui myös melkein kasiin asti :)
Luulen että jotain tautia yrittää pukata päälle, välillä tuntuu et kun koittaa syvään hengittää niin alkaa vaan yskittää..: / Pitää kaivaa hunajapurnukka esille..
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28058512:
Huomenta kaikille! Pää särkee niinku ois suurempiki krapula ja
olo on muutenkin töttöröö... Nyt kitataan muutama muki kahvia ja sitte tuon kakun kimppuun. Mua vaan harmittaa niin paljon, ko jouduin ostaan koristeet yms. kaupasta, ku ei ollu aikaa tehä, eikä mun mielestä se tytekkään ollu mitään hirveen hyvää, mut saa luvan kelvata :D



:hug: Turun keskustassa on helppo ajaa, No panic!
No tuonne minne olen menossa ni ei pääse mitään kautta millään! :O Hansan kylkiä pitkin ku ei pääse ajamaan kuulemma mistään ja se aurakatu(?) on kielletty tavallisilta autoilta.. :( Pitää kierrellä jossain Linnankadulla... :O
 
työssäoppiminen alkaa maanantaina :D Se olis nelisen viikkoa yhtä tuskaa ajella turun kaupungissa.. Että älkää ihmetelkö jos lehdessä on päivittäin uutisia siitä miten nuori, reilu 20v nainen kolaroi TAAS turun keskustassa :LOL:


Ei mua oikeesti naurata :ashamed:
ajattele postitiivisesti että opit hyvin ajamaan Turun keskustassa :)

ja varmasti helpompaa kuin Hesassa :)
 
Kuopus älys mitä vapaapäivä tarkottaa ja nukkui myös melkein kasiin asti :)
Luulen että jotain tautia yrittää pukata päälle, välillä tuntuu et kun koittaa syvään hengittää niin alkaa vaan yskittää..: / Pitää kaivaa hunajapurnukka esille..
hunajasta vaan sanotaan että tappaisi pöpöjä ja auttaisi kurkun karheuteen

mulla kyllä ei auttanut mut jos sulla auttais :D
 
ajattele postitiivisesti että opit hyvin ajamaan Turun keskustassa :)

ja varmasti helpompaa kuin Hesassa :)
Hesassa oon ajanu pariin otteeseen ja voin sanoa, että hesassa ajetaan liikennesääntöjn mukaan paljon paremmin kun turussa.. Turussa ei väistetä vaan jos vaihdat kaistaa ni kiilaat eteen surutta ja kuuntelet tööttäilyä.. :kieh:

Pariisin keskustassa ja saksassa on oikeesti helppo ajaa :D
 
No tuonne minne olen menossa ni ei pääse mitään kautta millään! :O Hansan kylkiä pitkin ku ei pääse ajamaan kuulemma mistään ja se aurakatu(?) on kielletty tavallisilta autoilta.. :( Pitää kierrellä jossain Linnankadulla... :O
Aaaaa, okei.. Mut eihän sun sit periaatteessa ees tarvii mennä sinne ydinkeskustaan.. Kun tuut sieltä teiltä päin, niin sähän voit ajaa siitä Rautatieaseman vierestä ja sitte sieltä kääntyä Koulukadulle, mennä sitä rantaan asti ja sitte kääntyä Linnankadulle :)
 
Hesassa oon ajanu pariin otteeseen ja voin sanoa, että hesassa ajetaan liikennesääntöjn mukaan paljon paremmin kun turussa.. Turussa ei väistetä vaan jos vaihdat kaistaa ni kiilaat eteen surutta ja kuuntelet tööttäilyä.. :kieh:

Pariisin keskustassa ja saksassa on oikeesti helppo ajaa :D
Jos kaikki törpöt osuu samaan aikaan liikkeelle, nii ei missään oo kyl sillon helppo ajaa, mut kyl se siitä :) Mä en osaa ajaa Porissa vieläkää, se on ihan hirvee kaupunki ajaa autolla :D
 
  • Tykkää
Reactions: Metis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä