The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Lilith Le Nuit
Noku en tiiä millaiset kävis, ajattelin että ne tietäis paremmin :D
Voi pjaska..en jaksas nettiin laittaa kuvaakaan että vois hiusmalleja mallata..
En mäkään noin ole tehnyt. Katsonut erilaisia melleja. Julkkisten ja muiden. Sitten vaan tulostanut kuvan tai kopsannut kännykkään.

Jos sulla on jotain mielessä niin kerro kampaajalle. Ja jos esim. et halua lyhyitä hiuksia niin sano se. =)

Soon morot "traktorin kyydistä" :wave: :D....!.....:ashamed:

No kun oisinkin kyydissä mutku en ookaan...mun iso läppäri meni sitten ja sekos ihan kokonaan :O..joutuu hospitaaliin...ja nyt mä sählään sitten tämän örkinaikaisen koneen kanssa :headwall: :snotty:...mikä toimii nyt kuiteskii paremmin kun toi toinen mutta minkä kanssa vehdatessa olo on kuin olis zetorin kyydissä...on meinaa semmoset pörinät ja kurlutukset :D

Niin - ja huomentapäivää kaikille yhteisesti ja erikseen tasapuolisesti :)! Mun siivouspäivä meni ihan reisille, touhuun mukaan valjastettu porukka teki ritolat :kieh:...mieskin *tupla:kieh:*...joten taijanpa rempasta lumikolan sisään ja roiskia kaikki lattioilla seilaavat nippelinappeli jätesäkkiin ja värkkään tienraitille installaation....tai jotain :D

IhanaValo - sullahan on tiedossa melkoisen mahtavaa hemmoitteluhoitoa kampaajalla :)! Lookin vaihto kun piristää tunnetusti! Sähän voisit tsekata lehdistä ja netistäkin kivoja hiusmallikuvia, mitkä vähääkään silmiäs miellyttäis ja sen kanssa mennä kampaajalle pohtimaan sopivaa tyyliä sinulle.

Ja Moonalle rempseät synttärionnittelut :flower:!

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
:O..taivas varjele...tää vehje on niiiiin hidaskin....toisaalta vissiin ihan opettavainenkin tämmöselle zuitzait- suhaajalle..että sitä kärsivällisyyttä hiukan oppisin....muttamutta....

..kyllä tämän kanssa tulee jo ikälisiä vaikka kuinka :O :snotty:!!

No, mitäs läksin.

Tuli tässä tehtyä näemmä sellanenkin erhe, että menin ja annoin lounaan jälkeen noille rakkaille ruttanoilleni lauantaimakiaiset.....niin johan meni kaikilla kolmella ihan nuppiin :O! Tuolla noi nyt riehuu sokerihumalassaan, kikattelee ja käkättelee...ja mun pitäs tainnuttaa noi kaksi päikkäreillekin, kun kehtasivat tänäkin aamuna kissanpierun aikaan herätä....

Homma on siis bueno :D!

• Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja Hyväuskoista;28058175:
Heh oletko HIEMAN hyväuskoinen :D Tyttärellä on poikaystävä ja keksinyt tuon tarinan, että saa poikaystävänsä teille samaan sänkyyn harrastamaan seksiään kanssaan...
Ei, en ole NIIN hyvauskoinen. Tama tyyppi on kaverikaveri ja poikakaveri olisi tietenkin myos tervetullut yoksi. Kuka on sanonut, etta edes laitoin samaan huoneeseen tai edes kerrokseen nukkumaan? :saint:

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Poika ärsyttänyt mua koko aamun laulelemalla : "työn orjat sorron yöstä nouskaa!"
Ja
"Suuri ja mahtava Neuvostoliitto..."
Tietää kyllä justiin, miten mua saa provosoitua. Sanoinkin jo, että jos alkaa tunnustaa punaista aatetta, saa muuttaa äidillensä. :D
Ei, ei, laheta noin valveutunut nuori henkilo tanne! Pienella muokkaamisella saadaan kunnon anarko-syndikalisti aikaan. :LOL:

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
HOULI KRÄP! Kissojen madotus osa kaksi pitäis alottaa tänään ja ne ei suostu niitä pillereitä ottamaan, ei sitten millään!! |O

Siksipä osa kaksi kun se ensimmäinen ei onnistunut asiallisesti :ashamed:

HOULI KRÄP! Kissojen madotus osa kaksi pitäis alottaa tänään ja ne ei suostu niitä pillereitä ottamaan, ei sitten millään!! |O

Siksipä osa kaksi kun se ensimmäinen ei onnistunut asiallisesti :ashamed:
Kissa syliin, istu lattialle, kissan selka itseasi pain niin, etta kissa on peffallaan ja tokkaa tabletti kissan suuhun riittavan syvalle. Siina se. tai vie elainlaakarille, joka antaa pistoksena. tai osta sita kissojen niskaan laitettavaa tarpaa.

• Tykkää
Reactions: Metis
Kissa syliin, istu lattialle, kissan selka itseasi pain niin, etta kissa on peffallaan ja tokkaa tabletti kissan suuhun riittavan syvalle. Siina se. tai vie elainlaakarille, joka antaa pistoksena. tai osta sita kissojen niskaan laitettavaa tarpaa.
Eiks se oo ulkoloishäätöön se niskaan laitettava?

No juu, jos tää ei onnistu ni sovittiin ell kanssa että käydään otattamassa siellä koko porukalle :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä