Lilith Le Nuit
Mä en antais täysin vapaita käsiä. Jos vaihdan mallia niin mulla on yleensä kuva mukana. Valitsen sellaisen mallin joka miellyttää mua ja sopii mulle.
Noku en tiiä millaiset kävis, ajattelin että ne tietäis paremminMä en antais täysin vapaita käsiä. Jos vaihdan mallia niin mulla on yleensä kuva mukana. Valitsen sellaisen mallin joka miellyttää mua ja sopii mulle.
En mäkään noin ole tehnyt. Katsonut erilaisia melleja. Julkkisten ja muiden. Sitten vaan tulostanut kuvan tai kopsannut kännykkään.Noku en tiiä millaiset kävis, ajattelin että ne tietäis paremmin
Voi pjaska..en jaksas nettiin laittaa kuvaakaan että vois hiusmalleja mallata..
Mä yleensä annan, koska kampaajan pitäs olla niin ammattitaitonen, että näkee millanen tyyli sopii. Tyyleihin on aina ollu totuttelemista, mutta oon ollu tyytyväinenMä en antais täysin vapaita käsiä. Jos vaihdan mallia niin mulla on yleensä kuva mukana. Valitsen sellaisen mallin joka miellyttää mua ja sopii mulle.
Joo, pitäis olla. Aina ei niin käy.Mä yleensä annan, koska kampaajan pitäs olla niin ammattitaitonen, että näkee millanen tyyli sopii. Tyyleihin on aina ollu totuttelemista, mutta oon ollu tyytyväinen
Ei käy ei Senki oon kokenu, peräti yhen kerranJoo, pitäis olla. Aina ei niin käy.
Ei, en ole NIIN hyvauskoinen. Tama tyyppi on kaverikaveri ja poikakaveri olisi tietenkin myos tervetullut yoksi. Kuka on sanonut, etta edes laitoin samaan huoneeseen tai edes kerrokseen nukkumaan? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Hyväuskoista;28058175:Heh oletko HIEMAN hyväuskoinen Tyttärellä on poikaystävä ja keksinyt tuon tarinan, että saa poikaystävänsä teille samaan sänkyyn harrastamaan seksiään kanssaan...
Ei, ei, laheta noin valveutunut nuori henkilo tanne! Pienella muokkaamisella saadaan kunnon anarko-syndikalisti aikaan.Poika ärsyttänyt mua koko aamun laulelemalla : "työn orjat sorron yöstä nouskaa!"
Ja
"Suuri ja mahtava Neuvostoliitto..."
Tietää kyllä justiin, miten mua saa provosoitua. Sanoinkin jo, että jos alkaa tunnustaa punaista aatetta, saa muuttaa äidillensä.
Kissa syliin, istu lattialle, kissan selka itseasi pain niin, etta kissa on peffallaan ja tokkaa tabletti kissan suuhun riittavan syvalle. Siina se. tai vie elainlaakarille, joka antaa pistoksena. tai osta sita kissojen niskaan laitettavaa tarpaa.HOULI KRÄP! Kissojen madotus osa kaksi pitäis alottaa tänään ja ne ei suostu niitä pillereitä ottamaan, ei sitten millään!! |O
Siksipä osa kaksi kun se ensimmäinen ei onnistunut asiallisesti :ashamed:
Eiks se oo ulkoloishäätöön se niskaan laitettava?Kissa syliin, istu lattialle, kissan selka itseasi pain niin, etta kissa on peffallaan ja tokkaa tabletti kissan suuhun riittavan syvalle. Siina se. tai vie elainlaakarille, joka antaa pistoksena. tai osta sita kissojen niskaan laitettavaa tarpaa.
Sisaloiset lahtevat samalla niskalaukauksella. Helppoa! Kunhan ei paasta kissoja nulimaan toisiaan sen jalkeen.Eiks se oo ulkoloishäätöön se niskaan laitettava?
No juu, jos tää ei onnistu ni sovittiin ell kanssa että käydään otattamassa siellä koko porukalle
Sisaloiset lahtevat samalla niskalaukauksella. Helppoa! Kunhan ei paasta kissoja nulimaan toisiaan sen jalkeen.
:wave::kiss:hej vaan immeiset