H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miehet on...no jätän sanomatta:vampire:! Ei ne tajua hyvän päälle sitten ollenkaan:kieh:
hah, mä olen saanut omistani jo 50% yöpuulle
tosin toiset 50% vasta keittelee iltakahveja
perustele sanasi tai rankaisen sinua pahemmin kuin ketään koskaan :stick:
etelän varekset :headpalm:
Mua ei kyllä etelän varekseksi pääse sanomaan, vaikka haluaisi.![]()
En perustele mitään. Kun ei tajua niin ei tajua,ihme tyyppejä.
Otsallani voisi nähtävästi paistaa kananmunan.
Nyt et tiedä mille tielle oot lähössä,kannatta pakittaa...pikasesti
Tunnusta pois vaan et miehet on ihan ihme hiippareita jotka ei tajua mitään,varsinkaan hyvän päälle.
Otsallani voisi nähtävästi paistaa kananmunan.
sanoin jo ja toi sun seikkailu normiautolla hangessa riittää mun sanojen taakse
en ikinä, ainakin ite väitän ällyäväni hyvinkin tarkon sen muutamen päälle
sitähän sä tarkoitit
Tunnusta pois vaan
Et sinä voi tietää mitä tarkotin... sun mielikuvitus laukkaa taas.
Tiiättekö, että Hellsinkiin ei kannate mennä, jos on kiire. Olin menossa sinne hampilekuriin ja joku liikennevaloissa päätti sitte ajaa toisen puskuriin kiinni. Jei. Jumakauta niitä ruuhkia ja ei osaa ajavia ihimisiä. Ja typeriä liikennesuunnitteluinsinöörejä vai mitä hemmettejä ne on, ku yks katu blokkaa yhden tien kokonaan ja ja ja ja iha hirrrrweeen kauheeta.
salli mun nauraasen tunnustan että mielikuvitus saattaa pikkusen joskus laukata
ihan vähän
Tiiättekö, että Hellsinkiin ei kannate mennä, jos on kiire. Olin menossa sinne hampilekuriin ja joku liikennevaloissa päätti sitte ajaa toisen puskuriin kiinni. Jei. Jumakauta niitä ruuhkia ja ei osaa ajavia ihimisiä. Ja typeriä liikennesuunnitteluinsinöörejä vai mitä hemmettejä ne on, ku yks katu blokkaa yhden tien kokonaan ja ja ja ja iha hirrrrweeen kauheeta.
Mä en ikinä ajais ite Helsingissä,en ikinä,onneks ei tarviikkaa! Hullut ajelee ku päättömät kanat siellä.
Mä oon opetellu. Siellä ei pärjää, jos ei osaa mennä mukana yhtä päättömänä.
Toi lumitilanne ei auta yhtää tilannetta.