Eipä taida ikinä sellasta tilannetta tulla et tarviis ajella sielläpäin kun en asu lähimaillakaan ja jos sinne menen niin yleisillä.
Tuossaha tuo on kuppeessa. Julukisilla yleensä mennään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eipä taida ikinä sellasta tilannetta tulla et tarviis ajella sielläpäin kun en asu lähimaillakaan ja jos sinne menen niin yleisillä.
Tuossaha tuo on kuppeessa. Julukisilla yleensä mennään.
mä olen ajanut heti paljon tsadissa talvella (vaikka ette sitä ehkä heti usko) ja sen pohjalta sanoisin että hyvin pärjää kun älyää jättää turvavälin
jos joku änkee siihen niin jättää uuden
Lispetti ja kepsis on joutunut oikeaan elämään kun ei oo täällä näykynyt. Mitenhän ne raukat pärjää ilman palstan tukea :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27725910:TiistaiTsihopcorn:
Ja minne se Aries on kadonnut:attn: Joko se rakastu niin siihen treffikaveriin et silläkin on elämä palstan ulkopuolella :O
Mäkin haluun!!!!!!! Mut ei oo, join eilen vikan tsihin![]()
Pitäiskö se itelläki hankkia elämä? No hyi, ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27725938:Paheksun heikkoa Tsih varastoasi, mulle tuotiin tänään 5kpl joululahjuskonjakkipulloo Tsih varastoni jatkeeksi
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27725938:Paheksun heikkoa Tsih varastoasi, mulle tuotiin tänään 5kpl joululahjuskonjakkipulloo Tsih varastoni jatkeeksi
Eihän tässä ketjussa pitäny paheksua, vaan aiheuttaa paheksuntaa :stick:
Eiks se ollutkaan paneksuntaa
Mun mielestä täällä voi paneksua ja aiheuttaa paheksuntaa mutta ei pahksuaMutta tulis ny kepsis kertomaan miten asia oikein on!
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27726014:Viis Kepsiksestä ja sen tahdosta, tehdään mitä halutaan