Minunkin pitäis lähteä nukkumaan. Mulla on herätyskelloki soimassa, jos saatais ipanan kans vähän fiksumpaa rytmiä aikaseks aikastamalla aamuja. Mut ei huvitaaaaa. Siivousinto olis nyt, mutta kun en osaa siivota hiljaa.Hyvää yötä mussukat :kiss:
Meillä on selvästikin joku yhteys.... :hug:Ja tama herasi muuten vain... :O
Mä oon oksentanu jännityksesta eilen illasta asti.... :ashamed:*Odottaa inspiraatiota*
*ojentaa piparminttuteeta*Mä oon oksentanu jännityksesta eilen illasta asti.... :ashamed:
Mulla on se arviointi tänään.....!*ojentaa piparminttuteeta*
Kui varte haa silleen?
No, sittenhan se on suoritettu! Ei tuon takia kannata vatsahappojaan hairita.Mulla on se arviointi tänään.....!
Nii i! Mut ku pitää vielä kolmeen oottaa.. Pitäskö mennä shoppailee.....No, sittenhan se on suoritettu! Ei tuon takia kannata vatsahappojaan hairita.
Pitaisi. Ilmiselvasti! Tai yllatat itsesi tarjoamalle itsellesi ihanan kaakaon, teen tai erikoiskahvin ja jonkun pienen muiston, kortin, kiven tms. Kivi on hyva, sita voit hermostuksissasi nysvata vaikka taskun pohjalla.Nii i! Mut ku pitää vielä kolmeen oottaa.. Pitäskö mennä shoppailee.....
:kiss:Huomenta vaan mussukoille.
Ehkäpä mä tosta sitten kohta vaapun ostoksillePitaisi. Ilmiselvasti! Tai yllatat itsesi tarjoamalle itsellesi ihanan kaakaon, teen tai erikoiskahvin ja jonkun pienen muiston, kortin, kiven tms. Kivi on hyva, sita voit hermostuksissasi nysvata vaikka taskun pohjalla.
Huomeneja :kiss: Mitä kuuluu?Huomenta vaan mussukoille.
keskellä yötä olin hereillä sen nelisen tuntia ja sain tässä aamusella muutaman tunnin alle, niin ehkä tää tästä vielä voitoksi muuttuu.Huomeneja :kiss: Mitä kuuluu?
Tex mex kuulostaa kivalta, vois koittaa tehdä siitä jonkun itselle sopivan version tässä joku piävä. Meillä on lohikiusausta, mutta soli hyvääkeskellä yötä olin hereillä sen nelisen tuntia ja sain tässä aamusella muutaman tunnin alle, niin ehkä tää tästä vielä voitoksi muuttuu.
eilistä tex mex pataa on vielä niin iso läjä että tänään ei vissiin tarvi miettiä ruuanlaittoa.