The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei voi, se on ihan normaalia pikkulapsiarjessa. Mulle käy noin joka päivä, siks onkin ihan hyvä keittää itelleen usempi kuppi kahvia, jos edes yhden muistas juoda lämpösenä :D
Jos kysäsen lapsilta että missäköhän mun kahvikuppi on niin lapset tietää heti että mikrossahan se!
Sitten nostan sen pöydälle jäähtymään kunnes se on taas laitettava mikroon, kierre on loputon:D Kohta se jo maistuu niin pahalta ettei sitä saa juotua:D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
kahvikirahvi
Riippuu ihan siitä mitä haluat.

Jos se on älypuhelin, niin sitten älä osta tuota. Jos haluat vaan uuden puhelimen soitto ja tekstari tarkoituksessa niin tuskin tuo on huonompi kuin muutkaan. Tosin halvempiakin löytynee siinä tapauksessa :)
No mun nykynen puhelin palvelee ihan hyvin soitto- ja tekstaritarkotuksessa. Mut haluaisin uuden.. Eikä mua haittais yhtään jos pääsisin välillä tarkistamaan facebookkiakin :D Eikä tuo kai varsinaisesti mikään älypuhelin ole, joku puoliälynen varmaan niinku minäkin :LOL:
 
Sangria
jännä tuo ilmiö, kun yks pussilakana syö pesukoneessa koko koneellisen pyykkiä. saa kyl ihan kätevästi ne pyykit sit ulos sieltä kerralla :D

mä joudun vähän väliä tekeen uutta kahvia kun aina jää kuppiin puolet. pitäs vissiin hankkii termospullo.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja kepsis
Voi JESTAS!!!! 5 pv enää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En malta odottaa että pääsee joulupöytään ja että vähäsen pääsen, SIIS ihan himppasen vaan, kokeilemaan uutta stongallista stigaa, minkä poika saa pukilta:LOL:
Ei se polvi siitä suutu jos kerran tai kaks laskee, kun ei mee hyppyristä:D

Ikinä en oo sellasella vielä laskenu *tohkeissaan*
 
No mun nykynen puhelin palvelee ihan hyvin soitto- ja tekstaritarkotuksessa. Mut haluaisin uuden.. Eikä mua haittais yhtään jos pääsisin välillä tarkistamaan facebookkiakin :D Eikä tuo kai varsinaisesti mikään älypuhelin ole, joku puoliälynen varmaan niinku minäkin :LOL:
Joo juurikin puoliälyinen puhelin.

Mutta joo, jos meinaat osamaksu puhelinta ajatella edes niin sama sitten ottaa joku sellainen mistä on iloa siihen kahdeksi vuodeksi mitä sen kanssa on naimisissa, eikä ota jotain kökköstä. sama se on maksatko 5 euroa per kk vai kympin / viisitoista, kun se erotus saadaan helposti silläkin että jättää pari kertaa karkit ostamatta kuukauden aikana :D
 
Voi JESTAS!!!! 5 pv enää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En malta odottaa että pääsee joulupöytään ja että vähäsen pääsen, SIIS ihan himppasen vaan, kokeilemaan uutta stongallista stigaa, minkä poika saa pukilta:LOL:
Ei se polvi siitä suutu jos kerran tai kaks laskee, kun ei mee hyppyristä:D

Ikinä en oo sellasella vielä laskenu *tohkeissaan*
Minä ootan kuin kuuta nousevaa että lapsi saa itselleen tuon potkumopon, varmasti ihan onnesta soikeena toinen :D

aina työntelemässä kaikkea pitkin lattioita, jos ei muuta niin pieniä tuoleja ja kaupassa jos ei saa niitä pikkukärryjä työntää niin se on jo maailmanloppu :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
jännä tuo ilmiö, kun yks pussilakana syö pesukoneessa koko koneellisen pyykkiä. saa kyl ihan kätevästi ne pyykit sit ulos sieltä kerralla :D

mä joudun vähän väliä tekeen uutta kahvia kun aina jää kuppiin puolet. pitäs vissiin hankkii termospullo.
Päevöö mussukka:kiss:
Termospullo!!! Se on jossain retkikamojen kanssa varastossa piilossa, pitäs käydä onkimassa!
 
jännä tuo ilmiö, kun yks pussilakana syö pesukoneessa koko koneellisen pyykkiä. saa kyl ihan kätevästi ne pyykit sit ulos sieltä kerralla :D

mä joudun vähän väliä tekeen uutta kahvia kun aina jää kuppiin puolet. pitäs vissiin hankkii termospullo.
Laittaa muutaman viisisenttisen kahvipannun alle niin ei pala ja käyttää termosmukia (siinä olisikin oiva joululahja sulle, mutta kun olet jossain hiton kuusessa) :LOL:
 
Minä ootan kuin kuuta nousevaa että lapsi saa itselleen tuon potkumopon, varmasti ihan onnesta soikeena toinen :D

aina työntelemässä kaikkea pitkin lattioita, jos ei muuta niin pieniä tuoleja ja kaupassa jos ei saa niitä pikkukärryjä työntää niin se on jo maailmanloppu :D

Aaaaw! ihanaa:heart: Meiltä on jo potkumopot lahjoitettu pois....oi niitä aikoja, huoooh.
Asiasta suksen sauvaan, en muuten oo paxuna, piru vie:D
 
kahvikirahvi
Joo juurikin puoliälyinen puhelin.

Mutta joo, jos meinaat osamaksu puhelinta ajatella edes niin sama sitten ottaa joku sellainen mistä on iloa siihen kahdeksi vuodeksi mitä sen kanssa on naimisissa, eikä ota jotain kökköstä. sama se on maksatko 5 euroa per kk vai kympin / viisitoista, kun se erotus saadaan helposti silläkin että jättää pari kertaa karkit ostamatta kuukauden aikana :D
No mut millanen omistaja, niin pitäähän puhelimenkin olla semmonen :p

En mää osamaksulla mitään aio ostaa, enkä halua mitään kytkyjäkään. Jos ihan pelkän puhelimen vaan.
 
Sangria
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
No mut millanen omistaja, niin pitäähän puhelimenkin olla semmonen :p

En mää osamaksulla mitään aio ostaa, enkä halua mitään kytkyjäkään. Jos ihan pelkän puhelimen vaan.
Jaa no sit jos ei osamaksut ole kyseessä, silloin se on valkattava budjettiin sopiva :p

samsung tai nokialainen sitten olisi oma valinta jos on kyse edullisista puhelimista. en kyl tiedä miten tulis toimeen enää ilman äly ominaisuuksia kun on tottunut tohon iLuuriin :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä