Halitaan joku suojapuku päällä ettei tuu kaksoisflunssaSinäkin, halit
Halitaan joku suojapuku päällä ettei tuu kaksoisflunssa
Tiedän tunteen! Mulla oli vielä muutama vuosi sitten tuplasti kärsimistä kun mutsin äitikin jaksoi viilettää. Vahdi siinä sit kun toinen on kippohyllyllä hamstraamassa paistinpannuja ja toinen ostelee vaatepuolta tyhjäksi.
Mutsi on oikea teräsmummo kun sen vie paikalliseen kauppakeskukseen. Painelee tunika lepattaen kaupasta toiseen ja syynää joka kupin ja kipon. Mä olen ihan poikki.
Mutsi on oikea teräsmummo kun sen vie paikalliseen kauppakeskukseen. Painelee tunika lepattaen kaupasta toiseen ja syynää joka kupin ja kipon. Mä olen ihan poikki.
Voi kuule. Kysypä mun pikkuveljeltä...onneks miesten ei tartte shoppailla äitiensä kanssa
Fooliohattu myös, ei voi olla liian varovainen
Käy kai se ystäviensä kanssa lounaalla tai kahvilla ja katselemassa ihmisiä ainakin kerran viikossa mutta ne ei jaksa shoppailla mutsin tahtiin
Käykö sen verran harvoin että innostui ja virtaa riitti
Toisilla virtaa riittää enemmän kuin toisillaKäy kai se ystäviensä kanssa lounaalla tai kahvilla ja katselemassa ihmisiä ainakin kerran viikossa mutta ne ei jaksa shoppailla mutsin tahtiin
Ihania noi mummelit, niitä on 4 ystävystä ja yksi oli kaatunut pari viikkoa sitten. Mummelit oli keksineet, että talvi on tulossa ja heidän kaikkien pitää vahvistaa lihaksia ja harjoittaa tasapainoa että selviävät talven yli. Niinpä he alkoivat kahdesti viikossa jumppaamaan yhdessä. Huomenna on jumppapäivä ja mutsi on tuuletellut muulle jengille että meidän Bitch vetää meille huomenna jumpan ja näyttää pari venytysliikettä. Se on hyvä, se on valmentanut nuoria.
Kai mä osaan seniorijumpan vetää siltä pohjalta että olen valmentanut säbänuoriaToisilla virtaa riittää enemmän kuin toisilla
Hieno juttu kun ovat yhdessä innostuneet jumpasta
Kai sitten olet jumppaohjaajana
Mua aina vähän naurattaa nickien käyttö kun puhutaan irlistä. Tykkääköhän teidän äiti olla Mama Bitch.
Huomenna on jumppapäivä ja mutsi on tuuletellut muulle jengille että meidän Bitch vetää meille huomenna jumpan ja näyttää pari venytysliikettä. Se on hyvä, se on valmentanut nuoria.
Tyttäret pikku-Bitchejä ja poika son of a BitchMua aina vähän naurattaa nickien käyttö kun puhutaan irlistä. Tykkääköhän teidän äiti olla Mama Bitch
eiKymmeneltä alkais cliffhangeri. Pitäiskö kattoa?
Viaplay ja Barcan peli.Kymmeneltä alkais cliffhangeri. Pitäiskö kattoa?
Älä unohda Mr. BitchiäTyttäret pikku-Bitchejä ja poika son of a Bitch
En epäillytkään ettetkö osaisiKai mä osaan seniorijumpan vetää siltä pohjalta että olen valmentanut säbänuoria
eikuMua aina vähän naurattaa nickien käyttö kun puhutaan irlistä. Tykkääköhän teidän äiti olla Mama Bitch