The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:notworthy:

Mutsi on oikea teräsmummo kun sen vie paikalliseen kauppakeskukseen. Painelee tunika lepattaen kaupasta toiseen ja syynää joka kupin ja kipon. Mä olen ihan poikki.
 
:notworthy:

Mutsi on oikea teräsmummo kun sen vie paikalliseen kauppakeskukseen. Painelee tunika lepattaen kaupasta toiseen ja syynää joka kupin ja kipon. Mä olen ihan poikki.
Tiedän tunteen! Mulla oli vielä muutama vuosi sitten tuplasti kärsimistä kun mutsin äitikin jaksoi viilettää. Vahdi siinä sit kun toinen on kippohyllyllä hamstraamassa paistinpannuja ja toinen ostelee vaatepuolta tyhjäksi.
 
:D

Käykö sen verran harvoin että innostui ja virtaa riitti :D
Käy kai se ystäviensä kanssa lounaalla tai kahvilla ja katselemassa ihmisiä ainakin kerran viikossa mutta ne ei jaksa shoppailla mutsin tahtiin :D

Ihania noi mummelit, niitä on 4 ystävystä ja yksi oli kaatunut pari viikkoa sitten. Mummelit oli keksineet, että talvi on tulossa ja heidän kaikkien pitää vahvistaa lihaksia ja harjoittaa tasapainoa että selviävät talven yli. Niinpä he alkoivat kahdesti viikossa jumppaamaan yhdessä. Huomenna on jumppapäivä ja mutsi on tuuletellut muulle jengille että meidän Bitch vetää meille huomenna jumpan ja näyttää pari venytysliikettä. Se on hyvä, se on valmentanut nuoria.
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Käy kai se ystäviensä kanssa lounaalla tai kahvilla ja katselemassa ihmisiä ainakin kerran viikossa mutta ne ei jaksa shoppailla mutsin tahtiin :D

Ihania noi mummelit, niitä on 4 ystävystä ja yksi oli kaatunut pari viikkoa sitten. Mummelit oli keksineet, että talvi on tulossa ja heidän kaikkien pitää vahvistaa lihaksia ja harjoittaa tasapainoa että selviävät talven yli. Niinpä he alkoivat kahdesti viikossa jumppaamaan yhdessä. Huomenna on jumppapäivä ja mutsi on tuuletellut muulle jengille että meidän Bitch vetää meille huomenna jumpan ja näyttää pari venytysliikettä. Se on hyvä, se on valmentanut nuoria.
Toisilla virtaa riittää enemmän kuin toisilla :D
Hieno juttu kun ovat yhdessä innostuneet jumpasta :)

Kai sitten olet jumppaohjaajana :D
 
Kymmeneltä alkais cliffhangeri. Pitäiskö kattoa?
Viaplay ja Barcan peli.

Isä oli tavallaan herttainen, hän on juro pohojalaanen joka ei puhu eikä pussaa. Istuttiin olohuoneessa kun äiti kouhotti pakastimensa ja pulliensa kanssa. Isä sano että olipa mukava kun tulit, minä kun en oikein noitten akkain höpinöihin lähe mukaan. Saahaan me jutella. Teki mieli muistuttaa että olen tytär enkä poika mutten raaskinut. Isä nimittäin arvostaa sitä että osaan keskustella jalkapallosta ja jopa moottoripyöristä.

Nyt oottelee malttamattomana kun lupasin liittää tabletin telkkariin ja voidaan katsoa futista Viaplaysta.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä