Onhan tässä vielä aikaa syödä se
Mä unohin että ostin suklaapatukan!! Sen siitä saa kun viettää muutaman tunnin vanhusten seurassa
Onhan tässä vielä aikaa syödä se
Mä unohin että ostin suklaapatukan!! Sen siitä saa kun viettää muutaman tunnin vanhusten seurassa
Pesin jo hampaat. Eikä varmaan haittaa vaikken syökään, en ymmärrä mikä hinku mutsilla on väsätä kolme lämmintä ruokaa, aamupalat, päiväkahvit ja iltapalat. Muuta ehdi kuin syömäänOnhan tässä vielä aikaa syödä se
Sitten ei enää kannataPesin jo hampaat. Eikä varmaan haittaa vaikken syökään, en ymmärrä mikä hinku mutsilla on väsätä kolme lämmintä ruokaa, aamupalat, päiväkahvit ja iltapalat. Muuta ehdi kuin syömään
Sillä aikaa kun iltaruoka oli uunissaSitten ei enää kannata
Niin ja ehditte kuitenkin vielä soppaileenkin noiden välissä
Kyllähän siinä ehtiiSillä aikaa kun iltaruoka oli uunissa
Seuraava askel onki sit se, että syö suklaan ja unohtaa välittömästi sitä ikinä nähneensäkään
Sun ruokahalu on täällä!! Hae se pois ennenku mulla lähtee taju *hakee vielä vanukkaan*Mä varmaan teen kuolemaa... pystyin syömään vaan kaks riviä suklaata
Mitä hittoa se sinne on tullu!? Mä tarvisin sitä täällä. En mä nyt pääse, käske sen tulla takasin!Sun ruokahalu on täällä!! Hae se pois ennenku mulla lähtee taju *hakee vielä vanukkaan*
Ei se lähe, mää oon ollu täällä panttivankina koko illanMitä hittoa se sinne on tullu!? Mä tarvisin sitä täällä. En mä nyt pääse, käske sen tulla takasin!
Tahtoisko äitisi mahdollisesti adoptoida minut?Pesin jo hampaat. Eikä varmaan haittaa vaikken syökään, en ymmärrä mikä hinku mutsilla on väsätä kolme lämmintä ruokaa, aamupalat, päiväkahvit ja iltapalat. Muuta ehdi kuin syömään
@Asiankannattaja, äitien ja tyttärien adoptoitavissaTahtoisko äitisi mahdollisesti adoptoida minut?
eipä oo tietoa että mistä johtuu mutta jalkaterä on turvoksissa ja helkutin kipeäHuomenta
Mikäs ruutiksen jalassa on?
Auts. Ihan yhtäkkiäkö kipeytyi?eipä oo tietoa että mistä johtuu mutta jalkaterä on turvoksissa ja helkutin kipeä
saa nähä että kestääkö astua kun kävelykin on niin pirun hankalaa
eipä oo tietoa että mistä johtuu mutta jalkaterä on turvoksissa ja helkutin kipeä
saa nähä että kestääkö astua kun kävelykin on niin pirun hankalaa
kihdin oireet passais kyllä hyvin ja söin hiljan rutkasti äyriäsisruokaaVeikkaanpa, että jalassas on ruusu tai kihti