on vaan kova homma tuoda haukku alueelle. mut aattelin et esitän vartijaa.Eli oot ilmeisesti valmiiks jo meidän porukassa?
Meinasit ottaa mukaan vai? Kattelin kans just et eläinten tuonti on kielletty.on vaan kova homma tuoda haukku alueelle. mut aattelin et esitän vartijaa.
koitetaan. kai se on viisaampi jättää haukku kotiin, toisaalta ehk se menis opaskoiranaMeinasit ottaa mukaan vai? Kattelin kans just et eläinten tuonti on kielletty.
Mut oikeesti vois treffit vaik yhen merkeissä?
Juu. No kaikkee muutaki pystyy tilaa netistä, nii eiköhä sellasen opaskoiran liivinki ja valkose kepinkoitetaan. kai se on viisaampi jättää haukku kotiin, toisaalta ehk se menis opaskoirana
avaa tsihi. musiikki soimaan . palstaile. siinä lääkkeet tylsyyteen.Oikeesti nyt, miten voi olla näin tylsää!! Töllöstäkään mitään tule.
Heh toi ei sit oo oikeesti mun kuva.Mohammed Kais
Ei maistunut tsihi,koitin.avaa tsihi. musiikki soimaan . palstaile. siinä lääkkeet tylsyyteen.
Sun miesHeh toi ei sit oo oikeesti mun kuva.
Liian tumma ja liian lyhyet hiukset, silmien väri on oikeeSun mies
Toivottavasti valitus toimii, yleensä kyllä.Pitäskös tässä nyt yrittää koittaa sitä valitusta että ei oo puhelin piipittänyt....
Voi ei, meillä on yleensä pieniä ja karvaisia sohvanvaltaajia. Heivaa ne vaikka lattialleMun sohva on vallattu. Mitä mä nyt teen?
4 pientä ihmistä makoilee siinä, enkä mä mahdu enää siihen.
Meilläki on normisti vaan 2, nii mahtuu ite vielä joukkoon, mut kai noi pienimmät tosta pian simahtavat nii mahtuu iteki sitVoi ei, meillä on yleensä pieniä ja karvaisia sohvanvaltaajia. Heivaa ne vaikka lattialle
yleensä auttaa kun istuu väliin ja pieraisee oikein kunnolla.Mun sohva on vallattu. Mitä mä nyt teen?
4 pientä ihmistä makoilee siinä, enkä mä mahdu enää siihen.