Mulla tuo toimi joToivottavasti valitus toimii, yleensä kyllä.
Mulla tuo toimi joToivottavasti valitus toimii, yleensä kyllä.
Tai sitten ei....taitaa olla kupittelemassa jo hyvää vauhtia.Toivottavasti valitus toimii, yleensä kyllä.
Harmi,jos ei ketjun taika toimi.Tai sitten ei....taitaa olla kupittelemassa jo hyvää vauhtia.
No ei ainakaan varmaan tänää. Jos ensviikolla joskus.Harmi,jos ei ketjun taika toimi.
olutta ja saunaakinPaheksun kaikkea
veikkaan et hiukka makiaaTää ei oo hyvää,ostin pikkurasian
Kyllä nytolutta ja saunaakin
Ihan liian.Onneks vaan ostin tollasen pikkusen rasian,en oo siis ennen tätä merkkiä syönyt siis tätä benii ja jerii.veikkaan et hiukka makiaa
täällä, mut sie olet jumalan selän takana.Mä voisn paneksua
vapaaehtosia?
Auto on keksittytäällä, mut sie olet jumalan selän takana.
matka eikä mikääntäällä, mut sie olet jumalan selän takana.
Mää tykkään, mul on iso purkki pakkasessa Mut ei sitä määräänsä enempää syöTää ei oo hyvää,ostin pikkurasian
Mäki voisin, mut sä et oo varmaan suostuvainen yhteistyöhönMä voisn paneksua
vapaaehtosia?
Jos pidetään meijän suhde halauslinjallaMäki voisin, mut sä et oo varmaan suostuvainen yhteistyöhön
Saat syödä ihan yksin,ei tarvi tarjota mulleMää tykkään, mul on iso purkki pakkasessa Mut ei sitä määräänsä enempää syö
Joo tehään niin Ja vaikka sä ihana ootkin, niin et ihan mun naismakuunJos pidetään meijän suhde halauslinjalla
Kyllähän sää tiedät mistä mää tykkään...meinasin sanoo et oothan sä nähnyt mut ehkä ei nyt ihan niin
Et säkään mun Kyllä mulle enempi noi miehet uppoo...tai muhunJoo tehään niin Ja vaikka sä ihana ootkin, niin et ihan mun naismakuun
Kunhan heitin.
Asiasta pahvilaatikkoon, kyllä on muute sitkee neiti meillä. Ei oo nukkunu päikkäreitä ollenkaa, normisti jo 8 aikaa nukkumassa (vaikka onki nukkunu päikyt) ja silti edelleen killittää tossa sohvalla.