The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei ole ehditty. Olen maalannut ja laitellut tavaroita paikoileen, järjestin vaatekomeron. Sitä hyvää päivää tuhlata makoiluun ja laiskotteluun :alien: just lopetin puuhastelut, kun selkä sanoo kohta sopparin irti.
...olikos se Mr Toffonen paikalla vai pukkasko työvuoroa? ..nyt ois ollut tilausta sille miehisten käsien käsittelytaidoille...maailman parasta hierojaa kutsutaan paikalle :)

No, ens yönä nukut kyllä kunnolla kuin pikkuinen vauva :)
 
Toi sun lääke on mulle ihan tuntematon. Relaksoiko se? Kipu verää lihakset kippuraan ja siitä tulee sitten toinen jumi selkään.
En kyl osaa sanoa, tulehduskipulääkettä se on, mutta ei siinä kai lihaksia rentouttavaa oo mukana. Mut mun mielestä parasetamolia sisältäviä valmisteita saa käyttää ton kanssa. Mut ei mulla oo ku sitä codia tuolla, enkä kyl sitä viittis nyt napsia.

Mut tossa on niinku nopee vaikutteista ja pitkävaikutteista molempia ja kyllä mulla ainakin autto n. kolmisen tuntia noihin kipuihin sillon aamulla ku otin ekan.

Ainiin ja jostain luin, että olis kyseessä periaatteessa sama lääke, kuin Voltaren rapid. Mut lähde ei ollu mikään lääkärisivusto.
 
Ostin elämäni ensimmäiset Ikean pussilakanat. Niitä nyt ihmetellyt tässä. Päissä ei ole kädelle aukkoja (miksi ei?) ja alaosassa on nepparit. Kivat sinänsä, niin täkki ei pursua ulos. Finlaysonin uudet kuosit on yrityskaupan jälkeen aika kammottavia, pitäisi löytää uusi lakanamerkki.
 
...olikos se Mr Toffonen paikalla vai pukkasko työvuoroa? ..nyt ois ollut tilausta sille miehisten käsien käsittelytaidoille...maailman parasta hierojaa kutsutaan paikalle :)

No, ens yönä nukut kyllä kunnolla kuin pikkuinen vauva :)
On se ens yön kotona. Paree oliskin nukkua, huomenna on täyslaidallinen ohjelmaa tiedossa. Ja sen lisäksi mun pitäisi ehtiä vähän maalata ja naputella tauluja seinälle.
 
On se ens yön kotona. Paree oliskin nukkua, huomenna on täyslaidallinen ohjelmaa tiedossa. Ja sen lisäksi mun pitäisi ehtiä vähän maalata ja naputella tauluja seinälle.
No ni, nyt toimintaa siellä nainen! Pikkunen toffonen on unilla, eikö?, joten - mies kehiin nyt niiden magic handsien kanssa ja hellästi rouhien laittaa sun selkäfileet kuntoon ja lämmittelee ne ja...sitten ootte tovin kainaloisina ennen kuin käperrytte tuhisemaan unikuville :)

Huominenkin päivä sujuu sitten touhuillessa paljon paremmissa merkeissä :)...
 
Mitehköhän onnistuisi, jos leikkaisin niin lakanoihin aukot käsille? Ompelukonehommia muutenkin tiedossa eli menisi siinä samalla.
Eihän sun tartte kuin vähän matkaa ratkoa siitä sivusaumasta...oliko siinä niitä..ja sitten huolitella ellet sitten tee pientä taitosta ja ompele nätisti? Jos ei ole sivusaumaa, niin leikkaa vaan pienet aukot ja huolittelet ne reunat - luulis toimivan :)
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja HopeaToffee
Ostin elämäni ensimmäiset Ikean pussilakanat. Niitä nyt ihmetellyt tässä. Päissä ei ole kädelle aukkoja (miksi ei?) ja alaosassa on nepparit. Kivat sinänsä, niin täkki ei pursua ulos. Finlaysonin uudet kuosit on yrityskaupan jälkeen aika kammottavia, pitäisi löytää uusi lakanamerkki.
Mullakin on yhdet pussilakanat (ei Ikeasta) missä ei ole niitä aukkoja.
Nepparit olis ihan kätevät niin ei peitto karkaa pussilakanasta.
 
ATM hyvää yötä :)
Moi pussilakanat missä ei oo käsiaukoja on inhottavia, nepparit on ihan kätevät.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä