Mietin että pitäs soittaa äidille. Siitä se idea sitten lähti, mieluummin polkemista sateen uhkassa
Mietin että pitäs soittaa äidille. Siitä se idea sitten lähti, mieluummin polkemista sateen uhkassa
No onhan siitä rokkarista näköjään hyötyäki.
Ei ole ehditty. Olen maalannut ja laitellut tavaroita paikoileen, järjestin vaatekomeron. Sitä hyvää päivää tuhlata makoiluun ja laiskotteluun just lopetin puuhastelut, kun selkä sanoo kohta sopparin irti.Otitteko työ kaksi ruusulaista niitä päikkäreitä tänään ?
...olikos se Mr Toffonen paikalla vai pukkasko työvuoroa? ..nyt ois ollut tilausta sille miehisten käsien käsittelytaidoille...maailman parasta hierojaa kutsutaan paikalleEi ole ehditty. Olen maalannut ja laitellut tavaroita paikoileen, järjestin vaatekomeron. Sitä hyvää päivää tuhlata makoiluun ja laiskotteluun just lopetin puuhastelut, kun selkä sanoo kohta sopparin irti.
En kyl osaa sanoa, tulehduskipulääkettä se on, mutta ei siinä kai lihaksia rentouttavaa oo mukana. Mut mun mielestä parasetamolia sisältäviä valmisteita saa käyttää ton kanssa. Mut ei mulla oo ku sitä codia tuolla, enkä kyl sitä viittis nyt napsia.Toi sun lääke on mulle ihan tuntematon. Relaksoiko se? Kipu verää lihakset kippuraan ja siitä tulee sitten toinen jumi selkään.
Nyt sitten pitäisi rentoutua tai selkäsi on kipeä.Ei ole ehditty. Olen maalannut ja laitellut tavaroita paikoileen, järjestin vaatekomeron. Sitä hyvää päivää tuhlata makoiluun ja laiskotteluun just lopetin puuhastelut, kun selkä sanoo kohta sopparin irti.
On se ens yön kotona. Paree oliskin nukkua, huomenna on täyslaidallinen ohjelmaa tiedossa. Ja sen lisäksi mun pitäisi ehtiä vähän maalata ja naputella tauluja seinälle....olikos se Mr Toffonen paikalla vai pukkasko työvuoroa? ..nyt ois ollut tilausta sille miehisten käsien käsittelytaidoille...maailman parasta hierojaa kutsutaan paikalle
No, ens yönä nukut kyllä kunnolla kuin pikkuinen vauva
Otan yhden Sirdaludin, niin olen nukkuma-aikaan ihan relaNyt sitten pitäisi rentoutua tai selkäsi on kipeä.
No ni, nyt toimintaa siellä nainen! Pikkunen toffonen on unilla, eikö?, joten - mies kehiin nyt niiden magic handsien kanssa ja hellästi rouhien laittaa sun selkäfileet kuntoon ja lämmittelee ne ja...sitten ootte tovin kainaloisina ennen kuin käperrytte tuhisemaan unikuvilleOn se ens yön kotona. Paree oliskin nukkua, huomenna on täyslaidallinen ohjelmaa tiedossa. Ja sen lisäksi mun pitäisi ehtiä vähän maalata ja naputella tauluja seinälle.
Kauniita unikuvia *pus*mä painun pehkuihin. Ötyjä
Levollisia unia!mä painun pehkuihin. Ötyjä
Eihän sun tartte kuin vähän matkaa ratkoa siitä sivusaumasta...oliko siinä niitä..ja sitten huolitella ellet sitten tee pientä taitosta ja ompele nätisti? Jos ei ole sivusaumaa, niin leikkaa vaan pienet aukot ja huolittelet ne reunat - luulis toimivanMitehköhän onnistuisi, jos leikkaisin niin lakanoihin aukot käsille? Ompelukonehommia muutenkin tiedossa eli menisi siinä samalla.
Tuo treffikaveri on muuten hieroja...olikos se Mr Toffonen paikalla vai pukkasko työvuoroa? ..nyt ois ollut tilausta sille miehisten käsien käsittelytaidoille...maailman parasta hierojaa kutsutaan paikalle
No, ens yönä nukut kyllä kunnolla kuin pikkuinen vauva
..uuuuu....no sunhan pitää sitten hetimmiten testata, että osaako mies ja miten hyvin ....Tuo treffikaveri on muuten hieroja
Mullakin on yhdet pussilakanat (ei Ikeasta) missä ei ole niitä aukkoja.Ostin elämäni ensimmäiset Ikean pussilakanat. Niitä nyt ihmetellyt tässä. Päissä ei ole kädelle aukkoja (miksi ei?) ja alaosassa on nepparit. Kivat sinänsä, niin täkki ei pursua ulos. Finlaysonin uudet kuosit on yrityskaupan jälkeen aika kammottavia, pitäisi löytää uusi lakanamerkki.
Mä olen saanut ihan kätevästi peiton laitettua. Toki ne aukot on kätevämmät.Mitehköhän onnistuisi, jos leikkaisin niin lakanoihin aukot käsille? Ompelukonehommia muutenkin tiedossa eli menisi siinä samalla.
...tai sitten ihan ite ompelee muutaman kivan värisen napin ja tekaisee napinlävet - tulee kivan näköinen ja se peittokin pysyy paikallaanMullakin on yhdet pussilakanat (ei Ikeasta) missä ei ole niitä aukkoja.
Nepparit olis ihan kätevät niin ei peitto karkaa pussilakanasta.
Onkin vähän niskat ja selkä ja pohkeet ja ja ja... kipeinä..uuuuu....no sunhan pitää sitten hetimmiten testata, että osaako mies ja miten hyvin ....
Mulla on ihan sekalaista seurakuntaa niissäMinkämerkkisistä lakanoista ja pyyhkeistä te pidätte? Finlaysonit on tuttuja, muut ei.