The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...tosta shoppailusta tuli mieleen, että mä oon ihan kaikkien aikojen surkein shoppailija mitä tulee itteeni :D..ihan luokattoman huono, oikeesti. Jos mä lähden sillä ajatuksella, että nyt on sitten mentävä hankkimaan sitä ja tätä ja tuota eli on pakkorakoa, niin ei tasan tarkkaan onnistu. Tulen takaisin tyhjin käsin.

Vaan annas olla - viimeksi mä haahuilin satamassa ipanoitten kans ettimässä mansikkanmyyjää. Saatiin mansikoita mutta muutaman sivuaskeleen lisäksi mä sain itelleni uuden kaivatun laukun sekä ihanat, ihanat mun näköiset kesähousut :), joita vailla olinkin.
 
Hommaa hankaloittaa hirveesti se, että ei itse uskalla tai epäilee toisen motiiveja.

Satun tietämään, että maailmassa on hirvee määrä miehiä jotka eivät etsi kertakäyttöpersettä. Joille oma tinkuliini olis mannaa taivaasta.

Usein saa pettyä, vaik Tom Petty olis asiasta eri mieltä.

Kun omansa kohtaa, niin sitä kutsutaan rakkaudeksi.
Mutta ei sitä hetkessä ja heti rakastuta :)
 
oohan siellä nyt ihan kaikessa rauhassa ja kato tilanteita ja askareita nyt läpi sormien, pääasia on nyt se että saat selkäs tilanteen rauhottumaan ja toipumisen käyntiin. Noita muita asioita ehtii sitten myöhemminkin...ja kerran siskolikka on tulossa huomenna, niin keskität hänen harteilleen ne akuutimmat jutut ens alkuun :)
Juu oonki iha rauhas :) sormien läpi katon paljon, mut astiat loppuu kesken jollei joskus tiskaa :D mut kuu sisko saa avustaa vähä :)
 
...tosta shoppailusta tuli mieleen, että mä oon ihan kaikkien aikojen surkein shoppailija mitä tulee itteeni :D..ihan luokattoman huono, oikeesti. Jos mä lähden sillä ajatuksella, että nyt on sitten mentävä hankkimaan sitä ja tätä ja tuota eli on pakkorakoa, niin ei tasan tarkkaan onnistu. Tulen takaisin tyhjin käsin.

Vaan annas olla - viimeksi mä haahuilin satamassa ipanoitten kans ettimässä mansikkanmyyjää. Saatiin mansikoita mutta muutaman sivuaskeleen lisäksi mä sain itelleni uuden kaivatun laukun sekä ihanat, ihanat mun näköiset kesähousut :), joita vailla olinkin.
Noinhan se monesti menee. Kun etsii jotain vaatetta ei löydä, mutta kun katselee muuten vaan niin saattaa löytyä :)
 
Mutta ei sitä hetkessä ja heti rakastuta :)
....tjaaah, oon mä semmoistakin kyllä kuullut ja nähnyt....never say never - toi rakkaus kun on semmoinen velmunen pakkaus, että se ei ilmottele isosti eikä se sipisekään milloin se tulee ja sipaisee jalat alta ja laittaa maailman näyttämään hattaralta ja sydämen kallevillelleen :)....mitä vaan voi tapahtua :)
 
....tjaaah, oon mä semmoistakin kyllä kuullut ja nähnyt....never say never - toi rakkaus kun on semmoinen velmunen pakkaus, että se ei ilmottele isosti eikä se sipisekään milloin se tulee ja sipaisee jalat alta ja laittaa maailman näyttämään hattaralta ja sydämen kallevillelleen :)....mitä vaan voi tapahtua :)
Shhh :)
Tuo on ihastumista :D

Mikä sitten oikeastaan on rakkautta ja erottaa ihastumisen ja rakastumisen?
Kai se on se että jossain vaiheessa huomaa että tuo on se kenen kanssa voisi kaikella tavalla elämänsä ja sydämensä jakaa ja kun tietää toisenkin ajattelevan niin.
 
Shhh :)
Tuo on ihastumista :D

Mikä sitten oikeastaan on rakkautta ja erottaa ihastumisen ja rakastumisen?
Kai se on se että jossain vaiheessa huomaa että tuo on se kenen kanssa voisi kaikella tavalla elämänsä ja sydämensä jakaa ja kun tietää toisenkin ajattelevan niin.
..mutta se ei edelleenkään katso sitä aikaa eikä kestoa eikä paikkaa...se rakkaus, rakastuminen...se voi tulla yllättäen ja hyvinkin nopeasti, salamaan usein verrattu, koska silloin ja siinä tilanteessa kaksi avointa sielua ja sydäntä vain löytävät toisensa ja lähtevät heti kirjoittamaan yhteistä matkaansa :)

Sen vain silloin tietää ja tuntee :)
 
Spencer Hastings
@Spencer Hastings varokoon, kirahvi ja skumpat ovat bussissa matkalla kohti tsadia.
Hääääh, täällä voi vai tägätä these days?

Tervetuloa, minä ja torttuni odotamme sinua innolla. Kookoskerma-mascarpone-mustikkakääretortun siis rullasin tuossa. Ja jäätelöäkin on.

En tajunnut edes ajatella oikeita ruokia, mut voidaan hädässä heittää joku papuwokki pannulle, jos skumppa ei riitä täyttämään kaloritarpeita.
 
Hääääh, täällä voi vai tägätä these days?

Tervetuloa, minä ja torttuni odotamme sinua innolla. Kookoskerma-mascarpone-mustikkakääretortun siis rullasin tuossa. Ja jäätelöäkin on.

En tajunnut edes ajatella oikeita ruokia, mut voidaan hädässä heittää joku papuwokki pannulle, jos skumppa ei riitä täyttämään kaloritarpeita.
Ah, kuulostaa ihanalta. Luulen et se ruoka on vähä turha noiden jälkeen, syödään huomenna sit:D
 
..mutta se ei edelleenkään katso sitä aikaa eikä kestoa eikä paikkaa...se rakkaus, rakastuminen...se voi tulla yllättäen ja hyvinkin nopeasti, salamaan usein verrattu, koska silloin ja siinä tilanteessa kaksi avointa sielua ja sydäntä vain löytävät toisensa ja lähtevät heti kirjoittamaan yhteistä matkaansa :)

Sen vain silloin tietää ja tuntee :)
Niinhän se voi mennä kun molemmat oikeanlaisen ihmisen tapaa :)
 
Henkilökohtainen avustaja saa paikan:

Vaatimuksia ei paljon oo, mut jos sulta luonnistais kantojuhtana olo kauppareissulla, osaisit täyttää ja tyhjentää tiskikoneen ja tykkäisit pitää mulle seuraa, etten tuu hulluks nii se riittää. Kiitos.

Nimimerkillä: Itkua tihrustaa kauppareissulla ku sattuu niin saatanasti.
Iso halaus, toivotaan että pian helpottaa.
 
Kävin 20 minuutin lenkillä, tuli tuossa hiki. :)Ja vaikka olikin lyhyt lenkki, niin huomaa että edistystä on tapahtunut :)aloitin hölkkäämisen aiemmin kuin yleensä ja jaksoin hölkätä pitemmän matkan. :ROFLMAO::love:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Älä sano ehkä, jos voit sanoa kyllä.
Älä sano katsotaan huomenna
jos voit jo tänään sanoa ei.
Älä sano lintu kuin lintu,
sano pääskynen tai haukka.
Älä sano kukka kuin kukka,
sano keltavuokko, Anemone
ranunculoides, ja kissankello.
Älä sano, no olkoon, jos voikukista
aletaan keittää heikoille keittoa
ja kissankelloilla halutaaan soittaa
muurahaisillekin sapeli kouraan.
Älä sano, samapa tuo, silläkin uhalla
että sinut heitetään vailla
vettä ja paitaa, pimeään, kylmään.
Älä pelkää yksinäisyyttä, ehkä se
on pelkkä tauko ennen loppusoiton
pitkää, kiivasta syleilyä.
Älä huokaa jos sinun on huudettava.
Älä huuda jos kuiskauskin rikkoisi
kurkiaurat matkalla rinnasta rintaan,
särkisi ikuisesti aran astiamme.
Älä, älä koskaan suutele otsalle
jos voit suudella suoraan suulle.

T. Tabermann

...mielettömän kauniita runoja, suuria pieniä sanoja, yksinkertaisen mahtavia ajatuksia ja kauniin kipeän keveää kuvausta rakkaudesta ja elämästä :)...ja sorisori, menen pahasti hattarana ja pöwwönä, mie oon saanut hirmuisan suuren yliannostuksen nyt tämmösestä maailmoja syleilevästä onnesta ja ihanista rakkaista ihmisistä :) <3...yritän parhaani mukaan himmailla ja tasottua mutta en lupaile niin mitään :D, hörhöilyttää :oops: :barefoot:

Mutta hoi, ihana ilta- aurinko on uinut taivaankannelle eikä luvatuista sateista ole tietoakaan :), on muuten niin kaunista kuvaa tarjolla kun silmieni edessä ihan joka paikka kylpee tuossa kultaisessa valossa :).....hyvä on laskeutua viikonloppuun :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä