Häivyn.Anteeks vaan, mut sää oot kyllä maailman ärsyttävin wannabe-amor. Koitaa olla tyrkyttämättä sitä rakkautta nyt joka koloon, mää tinku ja kuka tahansa varmaan kerrotaan itte sitten jos satutaan joskus rakastumaan. Kiitos.
Mukavaa yhteistä aikaa15 min ja sit pitäs kipittää pihalle
Mutta ei sitä hetkessä ja heti rakastutaHommaa hankaloittaa hirveesti se, että ei itse uskalla tai epäilee toisen motiiveja.
Satun tietämään, että maailmassa on hirvee määrä miehiä jotka eivät etsi kertakäyttöpersettä. Joille oma tinkuliini olis mannaa taivaasta.
Usein saa pettyä, vaik Tom Petty olis asiasta eri mieltä.
Kun omansa kohtaa, niin sitä kutsutaan rakkaudeksi.
No etkä häivy niin minnekään, höpö höpö taas ja jälleen. Anna tulla vaan nuita juttujas ...se on ihana juttu että siellä päässä tuikahtelee hintsun varmasti valoa ja värejäHäivyn.
Puhuinko veltostelusta? Mitä mä kalsareita pyykkään kun ei oo käyttäjää lähimaillakaan
Voin vaikka painua pihalle
Ihanaa iltaaaaaaa !!mut nyt mää singahdan tonne pihalle oottelee joten ...perjantai illan jatkoja!
Juu oonki iha rauhas sormien läpi katon paljon, mut astiat loppuu kesken jollei joskus tiskaa mut kuu sisko saa avustaa vähäoohan siellä nyt ihan kaikessa rauhassa ja kato tilanteita ja askareita nyt läpi sormien, pääasia on nyt se että saat selkäs tilanteen rauhottumaan ja toipumisen käyntiin. Noita muita asioita ehtii sitten myöhemminkin...ja kerran siskolikka on tulossa huomenna, niin keskität hänen harteilleen ne akuutimmat jutut ens alkuun
Noinhan se monesti menee. Kun etsii jotain vaatetta ei löydä, mutta kun katselee muuten vaan niin saattaa löytyä...tosta shoppailusta tuli mieleen, että mä oon ihan kaikkien aikojen surkein shoppailija mitä tulee itteeni ..ihan luokattoman huono, oikeesti. Jos mä lähden sillä ajatuksella, että nyt on sitten mentävä hankkimaan sitä ja tätä ja tuota eli on pakkorakoa, niin ei tasan tarkkaan onnistu. Tulen takaisin tyhjin käsin.
Vaan annas olla - viimeksi mä haahuilin satamassa ipanoitten kans ettimässä mansikkanmyyjää. Saatiin mansikoita mutta muutaman sivuaskeleen lisäksi mä sain itelleni uuden kaivatun laukun sekä ihanat, ihanat mun näköiset kesähousut , joita vailla olinkin.
....tjaaah, oon mä semmoistakin kyllä kuullut ja nähnyt....never say never - toi rakkaus kun on semmoinen velmunen pakkaus, että se ei ilmottele isosti eikä se sipisekään milloin se tulee ja sipaisee jalat alta ja laittaa maailman näyttämään hattaralta ja sydämen kallevillelleen ....mitä vaan voi tapahtuaMutta ei sitä hetkessä ja heti rakastuta
Pojat nostaa astiat tiskarista johonkin pöydälle?Juu oonki iha rauhas sormien läpi katon paljon, mut astiat loppuu kesken jollei joskus tiskaa mut kuu sisko saa avustaa vähä
Shhh....tjaaah, oon mä semmoistakin kyllä kuullut ja nähnyt....never say never - toi rakkaus kun on semmoinen velmunen pakkaus, että se ei ilmottele isosti eikä se sipisekään milloin se tulee ja sipaisee jalat alta ja laittaa maailman näyttämään hattaralta ja sydämen kallevillelleen ....mitä vaan voi tapahtua
Älä häivy äläkä vedä santaa vakoseen.Häivyn.
..mutta se ei edelleenkään katso sitä aikaa eikä kestoa eikä paikkaa...se rakkaus, rakastuminen...se voi tulla yllättäen ja hyvinkin nopeasti, salamaan usein verrattu, koska silloin ja siinä tilanteessa kaksi avointa sielua ja sydäntä vain löytävät toisensa ja lähtevät heti kirjoittamaan yhteistä matkaansaShhh
Tuo on ihastumista
Mikä sitten oikeastaan on rakkautta ja erottaa ihastumisen ja rakastumisen?
Kai se on se että jossain vaiheessa huomaa että tuo on se kenen kanssa voisi kaikella tavalla elämänsä ja sydämensä jakaa ja kun tietää toisenkin ajattelevan niin.
Hääääh, täällä voi vai tägätä these days?@Spencer Hastings varokoon, kirahvi ja skumpat ovat bussissa matkalla kohti tsadia.
Ah, kuulostaa ihanalta. Luulen et se ruoka on vähä turha noiden jälkeen, syödään huomenna sitHääääh, täällä voi vai tägätä these days?
Tervetuloa, minä ja torttuni odotamme sinua innolla. Kookoskerma-mascarpone-mustikkakääretortun siis rullasin tuossa. Ja jäätelöäkin on.
En tajunnut edes ajatella oikeita ruokia, mut voidaan hädässä heittää joku papuwokki pannulle, jos skumppa ei riitä täyttämään kaloritarpeita.
Niinhän se voi mennä kun molemmat oikeanlaisen ihmisen tapaa..mutta se ei edelleenkään katso sitä aikaa eikä kestoa eikä paikkaa...se rakkaus, rakastuminen...se voi tulla yllättäen ja hyvinkin nopeasti, salamaan usein verrattu, koska silloin ja siinä tilanteessa kaksi avointa sielua ja sydäntä vain löytävät toisensa ja lähtevät heti kirjoittamaan yhteistä matkaansa
Sen vain silloin tietää ja tuntee
Iso halaus, toivotaan että pian helpottaa.Henkilökohtainen avustaja saa paikan:
Vaatimuksia ei paljon oo, mut jos sulta luonnistais kantojuhtana olo kauppareissulla, osaisit täyttää ja tyhjentää tiskikoneen ja tykkäisit pitää mulle seuraa, etten tuu hulluks nii se riittää. Kiitos.
Nimimerkillä: Itkua tihrustaa kauppareissulla ku sattuu niin saatanasti.
Oliko sauvakävelyäKävin 20 minuutin lenkillä, tuli tuossa hiki. Ja vaikka olikin lyhyt lenkki, niin huomaa että edistystä on tapahtunut aloitin hölkkäämisen aiemmin kuin yleensä ja jaksoin hölkätä pitemmän matkan.