Boobabe
E
Ei, mun pitäs olla tuossa lumessa.No, piristäskös tää talviraikas kuva olotilaasi
Ei, mun pitäs olla tuossa lumessa.No, piristäskös tää talviraikas kuva olotilaasi
OkkeMä otan nokoset ja sitten vedän kahvia naamaan.
JaaPari työkaveria suunnitteli terassikäyntiä töiden jälkeen ja saivat Narttusen houkuteltua mukaan
Vain yhdelle. Olen jo kotona.
Meän ääsmarketti möi mulle luomubroilerin rintalihaksia. Tyyriitä kyllä olivat.Saanko tähän väliin huomauttaa, että kana on lähes epäettisin ruokavaihtoehto mitä kaupassa on tarjolla Tonnikala on toinen tosi paha. Ostakaa mielummin kotimaista nautaa, possukin on vähän kyseenlainen.
t. tyhmä hippi
...muutttaa - samalla kun sä siivosit, niin alitajuntaisesti sä työstit sitä sun kirjotusoperaatiotas sujuvasti eteenpäin, joten - sano mun sanoneen - sitten kun sä aloitat kirjottamisen, niin johan sujuu ja luistaa ! Näin on!Arvatkaa mitä tein tänään? Siivosin. Arvaatteko miksi?
Bingo, koska ois pitäny kirjottaa! *gnäähhymiö* *päänhakkaushymiö*
Mä pidin tästä jo pitkän puheen ja peukutin luomulle.Meän ääsmarketti möi mulle luomubroilerin rintalihaksia. Tyyriitä kyllä olivat.
Pahoin pelkään, että luottamuslauseesi lentää nyt ohi maalin...muutttaa - samalla kun sä siivosit, niin alitajuntaisesti sä työstit sitä sun kirjotusoperaatiotas sujuvasti eteenpäin, joten - sano mun sanoneen - sitten kun sä aloitat kirjottamisen, niin johan sujuu ja luistaa ! Näin on!
Etkä mitä herää, vaan käännät onnellisena kylkeä ja jatkat unikuvissa olemista ...vielä parempi, lähdette maanantaina jonnekin pienelle reissulle, niin maanantai- iltana jo ohjelmoit vieraammassa ympäristössä itses sujuvasti lomalaiseksiHeh pitää tottua tähän lomailuun
Toivottavasti en tiistaiaamuna herää ja unenpöpperössä mieti :
Voi perse,kello ei herättänyt ! nyt tuli kiiire töihin ja menoksi.
Mä aikanaan ihmettelin, kun lähikaupassa oli lentokuljetettuja luomubanaaneja pakattuna styroksialustalle ja käärittynä sellofaaniin, et mitähän luomua tossa mahtaa olla?Mä pidin tästä jo pitkän puheen ja peukutin luomulle.
- niinkö meinaat...nääh, kyllä se kuule sujuu, kun rupeet kirjottamaan. Ne pari ensimmäiset lauseet tosin on ihan suolesta mutta sen yli kun pääsee, niin - hyvä kun pysyt ajatuksen juoksusi perässäPahoin pelkään, että luottamuslauseesi lentää nyt ohi maalin
Kiitos silti
Jos et vieläkään tahdo kirjoittaa, niin hyppää bussiin ja tuu jatkamaan siivousintoa tänne hauvelihoitolaan?Arvatkaa mitä tein tänään? Siivosin. Arvaatteko miksi?
Bingo, koska ois pitäny kirjottaa! *gnäähhymiö* *päänhakkaushymiö*
HyistanaNo, piristäskös tää talviraikas kuva olotilaasi
kesähän menee loistavasti parilla perussapuskalla. makkaraa ja olutta. viikonloppuisin sitten pihvejä ja olutta. aamupalaksi voi popsia pekonia ja munia muttei olutta. pari kurkkua kun popsii siinä ohessa niin tulee vihreetkin syötyä.Mitä sitä söis...aamupuuron jälkeen en oo syönyt kun pari leipää. uunia ei voi laittaa päälle kun täällä tuskasen kuumaa muutenkin...en oo ees siivonnut ja tää on ihan kauhees kunnossa ...pyykkejä levillään kuivumassa,sälää pöydällä...pölyä jokapuolella...tgiskii vähän kun jemmasin ne astiat mitkä kävin pesee porukoiden koneel niin jemmasin ne kaappiin muovipussissa etten tee tiskivuorta. Ostin kertakäyttö haarukat ja lautaset Luonto ei kiitä mutta nyt en jaksa kinastella luonnon kanssa
Miksei aamulla voi juoda olutta jos tahtoo???kesähän menee loistavasti parilla perussapuskalla. makkaraa ja olutta. viikonloppuisin sitten pihvejä ja olutta. aamupalaksi voi popsia pekonia ja munia muttei olutta. pari kurkkua kun popsii siinä ohessa niin tulee vihreetkin syötyä.