The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Terjens kaikki ihunat siellä :)!

Vesi oli märkää ja ihanaa :).

Tiiättekö sen tunteen - tiiättehän te :) - kun ihan ekaa kertaa sujuvasti sujahtaa veden syleilyyn....siis se hetki kun olet kokonaan pinnan alla ja se veden viileys vilahtaa heti sinne höttöiseen päähän...ja kun sä tuut pintaan niin....vois kuvitella että kiekaset vienokainosti "...hyyyyiiiiiii kuin kylmäääää!!"...mutta sitten sä hihkut että .."...ihanaaaaaa!!!"....:) <3

Se on niin mun elementti, ei voi mitn <3

Ja rannalla oleminen, ipanoitten riekkumisten kattominen ja rannallakin kastuminen - ne turskatin vesipyssyt :D - ja se hetki, se mun hetki, jolloin tavallaan kaikki toviksi pysähtyy...siis toki se elämä on siinä ympärillä ja mä huomaan lapset - pakko olla hereillä! - mutta se syvä, ajaton pysähtyneisyyden tunne...että tavallaan katot kaiken ulkopuolelta siinä onnellisuudessasi mutta sitten toisaalta ootkin niin läsnä itsessäsi sielus ja sydämes kanssa...Joooo, meni hörhöosastoksi :oops:mutta mä siis nautin...

Aika vähän oli väkeä, mikä hämmästytti, mutta ei siinä - olipahan tilaa roiskia kunnolla. Ja se lämmin tuulen vire mikä siellä pyöri, aivan loistavaa :)

Mansikat maistuivat, vettä tuli juotua kans, ipanat kiskoivat myös viinirypäleitä nassuihinsa ja riisikakkuja. Hyvin jaksoivat :)

Kotiin kun päästiin kävikin sitten joukkokato eli ipanat singahtivat matkoihinsa ja mä oikein viksuna sitten keksin, että menen lenkille (dah - mikä järki, tai siis ois voinut käydä eka lenkillä ja sitten rantsuun - mutta koskapa on kyse musta niin ei se aina mene oikein :D). Lähdin ja kävin maltillisen lenkin jopa, ja - täsä mä nyt sitten oon, suihkun raikkaana ja jälleen pöwwö ihan litimärkänä, mutta se onkin vain hyvä juttu - viilentää kivasti :)

Ja kello kohta iltaseittemän - jestas, johan vilahti :)..
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Bitch
Arvatkaa mitä tein tänään? Siivosin. Arvaatteko miksi?


Bingo, koska ois pitäny kirjottaa! *gnäähhymiö* *päänhakkaushymiö*
...muutttaa - samalla kun sä siivosit, niin alitajuntaisesti sä työstit sitä sun kirjotusoperaatiotas sujuvasti eteenpäin, joten - sano mun sanoneen - sitten kun sä aloitat kirjottamisen, niin johan sujuu ja luistaa :)! Näin on!
 
Heh pitää tottua tähän lomailuun :cautious:
Toivottavasti en tiistaiaamuna herää ja unenpöpperössä mieti :
Voi perse,kello ei herättänyt ! :mad::devil: nyt tuli kiiire töihin ja menoksi.:notworthy::confused::eek::whistle:
 
Heh pitää tottua tähän lomailuun :cautious:
Toivottavasti en tiistaiaamuna herää ja unenpöpperössä mieti :
Voi perse,kello ei herättänyt ! :mad::devil: nyt tuli kiiire töihin ja menoksi.:notworthy::confused::eek::whistle:
Etkä mitä herää, vaan käännät onnellisena kylkeä ja jatkat unikuvissa olemista :)...vielä parempi, lähdette maanantaina jonnekin pienelle reissulle, niin maanantai- iltana jo ohjelmoit vieraammassa ympäristössä itses sujuvasti lomalaiseksi :)
 
Mitä sitä söis...aamupuuron jälkeen en oo syönyt kun pari leipää. uunia ei voi laittaa päälle kun täällä tuskasen kuumaa muutenkin...en oo ees siivonnut ja tää on ihan kauhees kunnossa ...pyykkejä levillään kuivumassa,sälää pöydällä...pölyä jokapuolella...tgiskii vähän kun jemmasin ne astiat mitkä kävin pesee porukoiden koneel niin jemmasin ne kaappiin muovipussissa etten tee tiskivuorta. Ostin kertakäyttö haarukat ja lautaset :D Luonto ei kiitä mutta nyt en jaksa kinastella luonnon kanssa:oops:
 
Mitä sitä söis...aamupuuron jälkeen en oo syönyt kun pari leipää. uunia ei voi laittaa päälle kun täällä tuskasen kuumaa muutenkin...en oo ees siivonnut ja tää on ihan kauhees kunnossa ...pyykkejä levillään kuivumassa,sälää pöydällä...pölyä jokapuolella...tgiskii vähän kun jemmasin ne astiat mitkä kävin pesee porukoiden koneel niin jemmasin ne kaappiin muovipussissa etten tee tiskivuorta. Ostin kertakäyttö haarukat ja lautaset :D Luonto ei kiitä mutta nyt en jaksa kinastella luonnon kanssa:oops:
kesähän menee loistavasti parilla perussapuskalla. makkaraa ja olutta. viikonloppuisin sitten pihvejä ja olutta. aamupalaksi voi popsia pekonia ja munia muttei olutta. pari kurkkua kun popsii siinä ohessa niin tulee vihreetkin syötyä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä