*tähän se halitushymiö...sitä on ikävä!*Nyt on. Mun lelu on rikki.
*ja sitten se puspus- hymiökin ois erikiva saada*
Ilmeisesti akku paskana. Ladattava malli. Pitää kattoo uusi netistä.*tähän se halitushymiö...sitä on ikävä!*
Johan se nyt rupes sitten vastustamaan...ootko nyt ihan varma että se on rikki *elättelee suuresti väärää diagnoosia*?
Onhan näitä muualla.*ja sitten se puspus- hymiökin ois erikiva saada*
Pah, kurja ylläri moinen. Toivottavasti löytyy korvaava....ellei jopa pikkasen parempikinIlmeisesti akku paskana. Ladattava malli. Pitää kattoo uusi netistä.
Mä en osaa tommosia imuroida muualta mutta haitanneeko tuo mitnOnhan näitä muualla.
...ööö..ja tänä aamuna naapurin setä sitten nuolas sun kättä ...mitähän huomennaAi niin. Tänä aamuna sain pusun kädelle ja toinen nuoli kättä.
Se toinen on koira. Naapurin setä jutteli kun tuli taas vastaan. Yleensä se on vain moikannut.
Huomenna on vapaapäivä. Käännän kylkeä....ööö..ja tänä aamuna naapurin setä sitten nuolas sun kättä ...mitähän huomenna
Mää just heräsin, on munaleipää suussa ja kahvia odottelen tipahtavaksi.Mää oon edelleen töissä..
Cosgan.de - Animierte Smilies und GifsMä en osaa tommosia imuroida muualta mutta haitanneeko tuo mitn
..uuu...sitä tiiäkään mimmosen lähestymiskokemuksen missaatkaan ...nooo, jännitystä jäänee seuraavaan kertaan...Huomenna on vapaapäivä. Käännän kylkeä.
- kato ihmettä kerrassaan....kiitos sulle ....nythän mä oon sitten ihan hattaraisena noitten edessäCosgan.de - Animierte Smilies und Gifs
Tuolta vaikka klikkaat jotain hymiötä niin alareunaan tulee linkki minkä kopsaat tänne
Awww...unenpörröinen Myttynen ....Mää just heräsin, on munaleipää suussa ja kahvia odottelen tipahtavaksi.
Mulla oli vissiin liian pieni muna, ku vähän lisääki ois maistunuAwww...unenpörröinen Myttynen ....
...mäkin heittäydyn tässä kohta hurjaksi ja laitan munaa suuhun ...nälkä
...ja toi ei ainoastaan näytä vaan myös kuulostaa nyt semmoselta että...njoo, menen syömään tässä hehkulamppusena takaviistoon vasemmalle.....
Eeh, popparitki löyty!Cosgan.de - Animierte Smilies und Gifs
Tuolta vaikka klikkaat jotain hymiötä niin alareunaan tulee linkki minkä kopsaat tänne
...mä olin mahdoton...mulla on neljät...mutta kaksi mä nyt kelpuutan ....riittää liiankin hyvinMulla oli vissiin liian pieni muna, ku vähän lisääki ois maistunu
Parempaa onnea sulle munahommissa