The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No höh. Miksi ei auto käynnisty vai eikö starttaa lainkaan?
En osaa sanoa. Noi oli sitä siirtäny tossa yks päivä, mut työtöhommiks oli menny enkä tiiä sen tarkemmin, eikä nyt riitä virta eikä mielenkiinto asian selvittämiseenkään. Taidan lähettää rekisteriotteen iskälle postissa jos joskus pääsen himaan, ja kertoo terkkuja et työntäköön suohon koko paskan.
Sälli on pelastava enkeli ja tulee hakemaan meät kunhan joutaa. Himassa paan puhelimen kiinni ja pidän piiiiiitkän pitkän tauon tulematta tänne. Lähtiessäni ajattelin olla kypsä aikuinen ja ilmoittaa, et seuraaville viiskymppisille mua on turha pyydellä, jos kiitos on näin paskamaista sorttia.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
En osaa sanoa. Noi oli sitä siirtäny tossa yks päivä, mut työtöhommiks oli menny enkä tiiä sen tarkemmin, eikä nyt riitä virta eikä mielenkiinto asian selvittämiseenkään. Taidan lähettää rekisteriotteen iskälle postissa jos joskus pääsen himaan, ja kertoo terkkuja et työntäköön suohon koko paskan.
Sälli on pelastava enkeli ja tulee hakemaan meät kunhan joutaa. Himassa paan puhelimen kiinni ja pidän piiiiiitkän pitkän tauon tulematta tänne. Lähtiessäni ajattelin olla kypsä aikuinen ja ilmoittaa, et seuraaville viiskymppisille mua on turha pyydellä, jos kiitos on näin paskamaista sorttia.
Luojan lykky, sulla on Sälli :)!!

Koetahan jaksella siellä vielä tovi, vaikka nyt jos koskaan se odottavan rooli on tuskallista *rutistaa*....melkoisen sheissemainen loppuhuipennus kyllä.
 
En osaa sanoa. Noi oli sitä siirtäny tossa yks päivä, mut työtöhommiks oli menny enkä tiiä sen tarkemmin, eikä nyt riitä virta eikä mielenkiinto asian selvittämiseenkään. Taidan lähettää rekisteriotteen iskälle postissa jos joskus pääsen himaan, ja kertoo terkkuja et työntäköön suohon koko paskan.
Sälli on pelastava enkeli ja tulee hakemaan meät kunhan joutaa. Himassa paan puhelimen kiinni ja pidän piiiiiitkän pitkän tauon tulematta tänne. Lähtiessäni ajattelin olla kypsä aikuinen ja ilmoittaa, et seuraaville viiskymppisille mua on turha pyydellä, jos kiitos on näin paskamaista sorttia.
Herranen aika, miksei ne voi lähteä heittää sua kotiin? Tällä pelillä torpedoivat mahdollisuuden olla Puolikkaan kanssa.
 
Boobabe
Mun auto ei käynnisty ja perhe kiitollisena viron tuliaisista, rahan lainaamisesta, juhla-avusta ja puoli viikkoa kestäneestä kiukuttelun kuuntelemisesta sanoivat, et ketään ei huvita lähtee ajelemaan mua (+lasta, kissa, neljää kassillista tavaraa ja kolmea laatikollista juomia) kotiin ja kehoittivat menemään tien varteen peukalo pystyssä. Haistakaa siis vittu.
 
No teillä pitäs olla siellä töissä ainakin se hikisenpaikanlisä :)! Mutta joo, auringonpaisteella on puolensa ja puolensa...koetahan jaksella siellä kuitenkin :)
Joo niin pitäis, mut ei oo ei. Sitte ku kone itessään hohkaa sitä lämpöä, siel koneen päällä on se liki 40 astetta jokatapauksessa, mut ammatinvalintakysymyksiä nekin.

kyllä kloppikin tossa valitteli, että kauniisti se rekan hyttikin lämpee näillä ilmoilla, että nukupa siellä sitten.
 
Mun auto ei käynnisty ja perhe kiitollisena viron tuliaisista, rahan lainaamisesta, juhla-avusta ja puoli viikkoa kestäneestä kiukuttelun kuuntelemisesta sanoivat, et ketään ei huvita lähtee ajelemaan mua (+lasta, kissa, neljää kassillista tavaraa ja kolmea laatikollista juomia) kotiin ja kehoittivat menemään tien varteen peukalo pystyssä. Haistakaa siis vittu.
:confused: Eri reilu meininki.
 
Herranen aika, miksei ne voi lähteä heittää sua kotiin? Tällä pelillä torpedoivat mahdollisuuden olla Puolikkaan kanssa.
Kai toi juhlien järjestely on ollu niin rankkaa ja juhliminen myös, et ei jaksa. Tai mikälie vittupäämoodi on sattunu tälle päivälle, ei voi tietää. Mut ihan sama, ko sälli pelastaa nii pitäköön noi tunkkinsa. Ja puolikashan on ollu koko viikon "vaan tiellä" ja häiritsemässä keskittymistä valmisteluihin. Juhlissa se oli kyl kiva "vetonaula" ja viihdenumero ko se teki tuttavuutta kaikkien vieraitten kanssa ja kaikki sen perään katteli vähän vuoronperään.
 
Kai toi juhlien järjestely on ollu niin rankkaa ja juhliminen myös, et ei jaksa. Tai mikälie vittupäämoodi on sattunu tälle päivälle, ei voi tietää. Mut ihan sama, ko sälli pelastaa nii pitäköön noi tunkkinsa. Ja puolikashan on ollu koko viikon "vaan tiellä" ja häiritsemässä keskittymistä valmisteluihin. Juhlissa se oli kyl kiva "vetonaula" ja viihdenumero ko se teki tuttavuutta kaikkien vieraitten kanssa ja kaikki sen perään katteli vähän vuoronperään.
...jaahas...semmosta sammakointia sitten siellä pp:stäkin...huooh, suoraan mappi ööhön vaan ja pikaisesti. Oo vaan isosti onnellinen siitä, että Sälli tulee ja kohta kaappaa teijet ja pääsette kotiin :)

Välimatka ja kenties hiljaiselokin voi tehdä isosti terää...
 
Jees, mä saankin tästä lähteä erotuomaroimaan ja sen jälkeen ruokkimaan mitä ilmeisimmin nälkäisen kiukkuisia ipanoita :)...ja sitten karkaan jollain kokoonpanolla lenkille :)

Laittakaahan olotilojanne kohdilleen ja tätä päivää vaan eteenpäin :)

Moikat :) *vilkuttaa*
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Kai toi juhlien järjestely on ollu niin rankkaa ja juhliminen myös, et ei jaksa. Tai mikälie vittupäämoodi on sattunu tälle päivälle, ei voi tietää. Mut ihan sama, ko sälli pelastaa nii pitäköön noi tunkkinsa. Ja puolikashan on ollu koko viikon "vaan tiellä" ja häiritsemässä keskittymistä valmisteluihin. Juhlissa se oli kyl kiva "vetonaula" ja viihdenumero ko se teki tuttavuutta kaikkien vieraitten kanssa ja kaikki sen perään katteli vähän vuoronperään.
No onpas perseestä! Apu kyllä kelpaa muttei ole vastavuoroista
 
Kirahvilla on ihana sälli pelastavana enkelinä. (y):)

Paistelin vähän broileria ja lounaalta jäi viellä salaattia ja salaatinkastiketta eli päivälliseksi broilerisalaattia. :p

Voi että harmittaa, prismalla oli aamupäivällä kivat mustat kengät,joissa on jonkin verran leveää korkoa ja mun leveälle jalalle ja jättivarpaille sopiva lesti, mutta mutta :( oli suurin koko 39 ja pikkasen tuntu varpaissa huonolta, saattaa iltapäivällä ruveta puristamaan,jos ostas. :unsure:Toisaalta oli puuvillasukat jalas ku kokeilin.
Mulla on kengät 39-40 riipuen vähän kengästä ja valmistajasta.
Mä en voi kävellä korkeilla koroilla enkä kapealla lestillä olevilla kengillä. :(
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä