R niinkuin Robin, mä tiedän sen. Pälä pälä pälä Robin sitä, Robin tätä.... Koko kesä Robinia, ei kestä.
Eipä taija olla sama leffa kysessä, kyllä Late heti siinä alussa oli ihan iso pääpääOiskohan tää se sama leffa? Tää alkaa sillai, että Late ja Vuhku on ihan pieniä.
Noin, nyt on kahvi juotu, kämppä siivottu ja pyykki ripustettu. Olen ottanut tilan haltuuni niin sanotusti. Tunnin päästä tulee mies kotiin ja pääsen maalaushommiin. Huomenna pitäisi keksiä jotain kivaa tirpan kanssa. Uimahalli
Museot on tosi kivoja paikkojaHuomenna jonnekin bussiretkelle, katsotaan minne päästään. Museotkin on kivoja paikkoja.
Mukavaa retkeäHuomenna jonnekin bussiretkelle, katsotaan minne päästään. Museotkin on kivoja paikkoja.
-kestää kestää....muistapas siellä miten se toffonen silloin aikoinaan oli että Bowie sitä ja Bowie tätä jajajaja....R niinkuin Robin, mä tiedän sen. Pälä pälä pälä Robin sitä, Robin tätä.... Koko kesä Robinia, ei kestä.
Hups, vahinkotykkäsin, mut eikai se haittaa-kestää kestää....muistapas siellä miten se toffonen silloin aikoinaan oli että Bowie sitä ja Bowie tätä jajajaja....
...sorisorisori....mä nyt tykkään ihan jokaisesta vuodenajasta, en pysty nimeämään sitä parasta niin millään, koska jokainen silloin ajallaan on just se oikee ja ihana ! Ja nyt on ollut niin piikasesti näitä lämpimiä sanikka päiviä, niin *pikspakspoks*...onhan se nyt huikeetaLapset haettu ja samalla jääkaappiin vähän täydennystä. Nyt broiskut uuniin, aattelin tänää mennä ruoan suhteen vähä helpommalla kaavalla ku tää ekan yön jälkeinen päivä on aina vähä tällanen väsyny.
Kiva ku kaikki hehkuttaa kesää, lämpöä ja aurinkoa ja mä oon jo ihan kypsä vaikkei helteitäkää oo viä ollu, en vaan oo yhtään kesäkuuma ihminen, talvi on paljon ihanempi.
Ei tässä niin nökönuukasesti olla näppishäröjen suhteenHups, vahinkotykkäsin, mut eikai se haittaa
Jätä kännykkä lenkillä pois ! Menet ja viipotat omassa rauhassa ilmen kenenkään ulottuvuuksia edes sen lenkin ajanMun pitää kyllä huomenna ostaa käsivarsikotelo kännykälle.
On niin lämpimiä päiviä, ettei mitään takkeja tai huppareita jaksa päälle laittaa lenkkeilessä, eikä mun liikuntapöksyillä oo taskuja kännykälle.
Mie tykkään pitää kännykkää mukana, jos sattuu jotakin ja sit myös musiikin takia. Musiikkki antaa energiaa ja saa ajatukset lentämään. Tuo kännykkä mikä on mukana, on sellainen jonka numeron tietää vaan mun mies ja operaattori. Saan ihan rauhassa lenkkeillä ilman puheluita ja viestejä.Jätä kännykkä lenkillä pois ! Menet ja viipotat omassa rauhassa ilmen kenenkään ulottuvuuksia edes sen lenkin ajan
Oukkei, eli sulla tulee musat sen kautta - no sitten...ja muutoinkin, mä vaan meen tuurillani noilla lenkeillä ilman kännykkää , fillarilenkillä kyllä vois oikeesti olla mukanakin, että.....Mie tykkään pitää kännykkää mukana, jos sattuu jotakin ja sit myös musiikin takia. Musiikkki antaa energiaa ja saa ajatukset lentämään. Tuo kännykkä mikä on mukana, on sellainen jonka numeron tietää vaan mun mies ja operaattori. Saan ihan rauhassa lenkkeillä ilman puheluita ja viestejä.
Ei se haittaa, ihan rauhassa saat hehkuttaa...sorisorisori....mä nyt tykkään ihan jokaisesta vuodenajasta, en pysty nimeämään sitä parasta niin millään, koska jokainen silloin ajallaan on just se oikee ja ihana ! Ja nyt on ollut niin piikasesti näitä lämpimiä sanikka päiviä, niin *pikspakspoks*...onhan se nyt huikeeta
Ihan pikkiriikkisesti tässä vaan hehkuttelen, ihan pikkasesti *laittaa sitä sädekehäänsä paremmin kallelleen *
Äääh..toi on kyllä viheliäistä, jos kämppään tukehtuu aurinkoisina päivinä ja jos yölläkin on vielä liian lämmintä...rassaahan se silloin väkisinkin... No krampit on kyllä arggh, josko sulla tilanne helpottus kuitenkin nopeesti tässä kun jatkat vain sen suolatasapainon ylläpitämistä *halaarutistaa*Ei se haittaa, ihan rauhassa saat hehkuttaa
No lämpimiä päiviä ei kyl oo ollu ja ne pari hassua on saanu mut jo kypsäksi, ku kämppä on ku mikäki sauna nii toi nukkuminen ei oikeen taho luonata + se, että ku joutuu juomaan enempi, niin sitte mun karamppaa pohkeet nukkuessa ihan pirusti, ku menee suolatasapainot ja kaikki sekasin. Koitan syldä suolaa ja juoda vichyä ja ottaa magnesiumia, muttei auta.
No höh. Miksi ei auto käynnisty vai eikö starttaa lainkaan?Mun auto ei käynnisty ja perhe kiitollisena viron tuliaisista, rahan lainaamisesta, juhla-avusta ja puoli viikkoa kestäneestä kiukuttelun kuuntelemisesta sanoivat, et ketään ei huvita lähtee ajelemaan mua (+lasta, kissa, neljää kassillista tavaraa ja kolmea laatikollista juomia) kotiin ja kehoittivat menemään tien varteen peukalo pystyssä. Haistakaa siis vittu.
Juuh,tuossa kännykässä on mun paras, ihana musiikkisovellus ( vain metallia ja rokkia) ja sit hyvä tosiaan ku kukaan muu ei tiiä tätä numeroa,ni eipähä häirihe.Oukkei, eli sulla tulee musat sen kautta - no sitten...ja muutoinkin, mä vaan meen tuurillani noilla lenkeillä ilman kännykkää , fillarilenkillä kyllä vois oikeesti olla mukanakin, että.....
Sitten ei muuta kuin iloista shoppailureissua huomiseksi - toivottavasti löydät ne mitä lähdetkin etsimään
Nii ja ku nyt joutuu yrittää päivällä nukkuu, niin ku se arska paistaa aamusta iltaan, niin lämmintä piisaa. Töissä saa hikoilla ihan tarpeeks, ens viikkoa ootellessa, jos on kauheen lämpimiä kelejä, niin iltavuoroihin paahtuu, sitte ko ilmankosteus on pakko pitää korkeella ettei kartonki käyristy ja kuivu niin siellä on kyllä ihan tuskaa. Ei meillä oo kuultukaan mistään ilmastointilaitteista.Äääh..toi on kyllä viheliäistä, jos kämppään tukehtuu aurinkoisina päivinä ja jos yölläkin on vielä liian lämmintä...rassaahan se silloin väkisinkin... No krampit on kyllä arggh, josko sulla tilanne helpottus kuitenkin nopeesti tässä kun jatkat vain sen suolatasapainon ylläpitämistä *halaarutistaa*
..ja mä yritän hillitä tätä sönkötystäni näistä keleistä oikeesti, kohta teillä menee hermot ja palkokasvit mun kans niin syvälle, että sitten vasta pulassa ollaankin
-D'oh!kippeenä liikaa aikaa läräillä nettii
http://www.iltalehti.fi/iltvviihde/201506290090058_a2.shtml
uuh alko tekee mieli pitsaa syönny päivään mitään hmm homer olo
meillä ei oo ollu liikaa helteitä, vois sanoo että tänään on ainut hellepäivä ollu. Toki pari lämmintä päivää on ollu,mut ei helteitä.Ei se haittaa, ihan rauhassa saat hehkuttaa
No lämpimiä päiviä ei kyl oo ollu ja ne pari hassua on saanu mut jo kypsäksi, ku kämppä on ku mikäki sauna nii toi nukkuminen ei oikeen taho luonata + se, että ku joutuu juomaan enempi, niin sitte mun karamppaa pohkeet nukkuessa ihan pirusti, ku menee suolatasapainot ja kaikki sekasin. Koitan syldä suolaa ja juoda vichyä ja ottaa magnesiumia, muttei auta.
Nii ja ku nyt joutuu yrittää päivällä nukkuu, niin ku se arska paistaa aamusta iltaan, niin lämmintä piisaa. Töissä saa hikoilla ihan tarpeeks, ens viikkoa ootellessa, jos on kauheen lämpimiä kelejä, niin iltavuoroihin paahtuu, sitte ko ilmankosteus on pakko pitää korkeella ettei kartonki käyristy ja kuivu niin siellä on kyllä ihan tuskaa. Ei meillä oo kuultukaan mistään ilmastointilaitteista.
Älä turhaan, se on ihanaa ku joku on noin innoissaan jostain Ei kaikki voi sitäpaitsi pitää samoista asioista..
Hö mikäs autossa vikana ? HALAUS. Aika ikävää jos ei kukaan lähe ajamaan.Mun auto ei käynnisty ja perhe kiitollisena viron tuliaisista, rahan lainaamisesta, juhla-avusta ja puoli viikkoa kestäneestä kiukuttelun kuuntelemisesta sanoivat, et ketään ei huvita lähtee ajelemaan mua (+lasta, kissa, neljää kassillista tavaraa ja kolmea laatikollista juomia) kotiin ja kehoittivat menemään tien varteen peukalo pystyssä. Haistakaa siis vittu.