Åhhåh, wau, tääl vaan tulee lunta sitä tahtia että näkeeköhän niitä, hittolainen.
Åhhåh, wau, tääl vaan tulee lunta sitä tahtia että näkeeköhän niitä, hittolainen.
Mutta sitten kun tätä säätä katsoo Helsingissä, niin ei täällä voi bongata mitään muuta kuin lunta. Ja saatanasti. :kieh:
Minäki tääl hiton sumussa, pitäski katella forecalta että miltä muuten viikon sää näyttää.Mutta sitten kun tätä säätä katsoo Helsingissä, niin ei täällä voi bongata mitään muuta kuin lunta. Ja saatanasti. :kieh:
Kerron sulle salaisuuden: *kuiskaa* ihan yhtä scheisselta *kuiskaa*Minäki tääl hiton sumussa, pitäski katella forecalta että miltä muuten viikon sää näyttää.
No majuri varmaan. Sehän täällä kirjoitteli että lähtee etsimään sopivaa kuusta minkä voisi viedä jouluksi.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kanta-Hämeen poliisi etsii kuusivarasta.
Kuusivaras iski Hämeenlinnan Hämeensaaressa viikonloppuna.
Matkaan lähti yksi kuusi, jonka myyntihinta on viisikymmentä euroa.
Komisario Ilkka Iivari Iivari kertoo kuusen tuntomerkit:
Kyseinen puu on vihreä, kartionmuotoinen ja noin parimetrinen, ja sen neulaset ovat yhä tallessa.
Itä-Suomessa.Missä kaukana olet?
On, he vissiin menivät kerhon puolelle ja pyysivät ketjun poistoa (sen verran tunnustan käyneeni vaklaamassa sitä(kin) ketjua)Onko muuten se nobody-ketju poistettu kanssa?
Ei ole osunut silmiini.
Puhaltaa voimaa sinne:Voitteko antaa mulle vähän voimaa kestää näitä vitun idiootteja. Niin ja yleisesti ihan tiedoksi, että jos vuokrat nousee niin se on aika viimeiseksi kiinteistönhoitajan vika, joten huorittelut yms. voi jättää tervehdyksestä pois.......
Et oo tosissas:OVoitteko antaa mulle vähän voimaa kestää näitä vitun idiootteja. Niin ja yleisesti ihan tiedoksi, että jos vuokrat nousee niin se on aika viimeiseksi kiinteistönhoitajan vika, joten huorittelut yms. voi jättää tervehdyksestä pois.......
Ikäväkseni totesin ihan samaa, sillee tähdenlentojen kannalta, muuten saa sataa mun puolestaKerron sulle salaisuuden: *kuiskaa* ihan yhtä scheisselta *kuiskaa*
:kieh: :kieh:
[video=youtube_share;btf3506ERbY]http://youtu.be/btf3506ERbY[/video]Tällä viikolla Suomen yli kulkee kaksi laajaa lumisadealuetta. Ennusteen mukaan talvinen sää jatkuu lähiviikkoina ja joulusta on tulossa valkea koko maassa.
Viikon sää on epävakainen ja pilvinen. Suomen yli kulkee kaksi lumisadealuetta, ensimmäinen tiistain ja keskiviikon aikana ja toinen torstaina. Lämpötilat lauhtuvat, mutta pysyvät pääosin pakkasella. Loppuviikolla sää poutaantuu.
Ensi viikolla sää voi jälleen kylmetä koko maassa.
Säätyyppi jatkuu talvisena. Joulukuu on ennusteen mukaan keskimääräistä kylmempi. Tällä kertaa valkoinen joulu saadaan koko maahan, sanoo MTV3:n meteorologi Aleksi Jokela.
Esimerkiksi Helsingissä keskimäärin joka kolmas joulu on lumeton. Pysyvä lumipeite saadaan etelä- ja lounaisrannikolle tyypillisesti vasta joulukuun lopussa.
(MTV3)
aika menot tekijät vuokrissa muuten johtuu valtiovallan päätöksistäNiin no mitä sellaseen voi sanoa? Ollaan hiljaa ja kävellä pois, tai sanoa että heti ku puhut mulle ilman kirosanoja niin kuuntelen. Mut ihan oikeesti, kaikki maksuasiat päättää isot herrat tuolla jossain, mulla ja mun työkavereilla ei oo mitään tekemistä asian kanssa tai vaikutusvaltaa siihen.. otan nyt lumilapion kauniiseen käteen ja huiskin raivon helvettiin, haba kasvaa jos ei muuta.
Voi Ruutis, sä teet tollasia sanamuodostelmia ettei erkkikää ota selväämiten Lispetti on nyt noin huonolla kiireellä, joiko lapsoset/koira sun aamusumpit?
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27683090:Huomenta :hug:
No siis jos tää asukas viittas siihen että huoltoyhtiön palvelut maksaa heidän mielestään liikaa. Mutta eihän se nyt huoltoyhtiön vika ole.Niin no mitä sellaseen voi sanoa? Ollaan hiljaa ja kävellä pois, tai sanoa että heti ku puhut mulle ilman kirosanoja niin kuuntelen. Mut ihan oikeesti, kaikki maksuasiat päättää isot herrat tuolla jossain, mulla ja mun työkavereilla ei oo mitään tekemistä asian kanssa tai vaikutusvaltaa siihen.. otan nyt lumilapion kauniiseen käteen ja huiskin raivon helvettiin, haba kasvaa jos ei muuta.
hyvinhän sä tajusit vaikka et itse asiaan vastannutkaanVoi Ruutis, sä teet tollasia sanamuodostelmia ettei erkkikää ota selvää
Aamukahvi on edessä, lapset hoidossa eivätkä saaneet ees kahvia, koirakaan ei saanu kahvia tänä aamuna, vai häh?
Mulle kannattaa tänään kirjottaa hyvin, hyvin, selkeästi, muuten ei tajuu