The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
minä,
Kanta-Hämeen poliisi etsii kuusivarasta.
Kuusivaras iski Hämeenlinnan Hämeensaaressa viikonloppuna.
Matkaan lähti yksi kuusi, jonka myyntihinta on viisikymmentä euroa.
Komisario Ilkka Iivari Iivari kertoo kuusen tuntomerkit:
Kyseinen puu on vihreä, kartionmuotoinen ja noin parimetrinen, ja sen neulaset ovat yhä tallessa.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
HYI! Mulle tuli tästä mieleen vaan hyvin, hyvin ällöttävä jatko-osa sille lispetin vihjaukselle ettei haluta nähdä mikä siitä kurkusta tulee. HYI. :x

Ja eihän me olla rasisteja, eihän? :saint:
:LOL: ihmiset on yliherkkiä nykyään ihonväriin liittyvissä asioissa. Valkoista miestä saa edelleen siltikin lyödä rauhassa eikä ketään kiinnosta, vähän ristiriitaista
 
IhanaValo
:O

Täykkärit on paras. Oikeesti nokkelaa draamaa, uskomattomilla muijilla höystettynä.

Äiti toi mulle etukäteisjoululahjaksi sen viimosen kauden ja oon kohta sen lopussa. Meinas itku tulla ku katoin sillon telkkarista sen ihan viimeisen jakson :'(
Tykkään kans, boxeilla on 6 kautta muistaakseni, ei oo vielä pukki tuonu loppuja :) Eikä oo raaskinu ostaa. Eiks niitä ainakin yks oo viel..
 
Saaks alkaa laskee jo jäljellä olevia työvuoroja lomaan? Se olis tää päivä mukaan lukien kuusi vuoroa. Ja minibreikki tiedossa tänään; kiiruhdan tuntia aiemmin töistä kentälle ja toivon ettei lento ole myöhässä jotta ehdin Musen keikalle Tallinnaan ajallaan. Huomenna sama juttu paluun kanssa, kiire että ehdin lapsen joulujuhlaan.

Ja saaks laskee päiviä ennen kuin uusi läppäri saapuu? Just inhottavinta tilata jotain mitä todella haluaa ja sitten vaan odottaa. Ja odottaa. Ja odottaa.

Mun elämä on niin vaikeeta, tiedän. ;__;

(Toisaalta niin superhuojentavaa että mun elämä on tällä tasolla vaikeeta, eikä taas vaihteeks että joku tekee kuolemaa/on kuollut. Oikeastaan nautin näistä "vaikeuksista".)

HUOMENTA!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä